מאמרים וכתבות

איך לבחור משרד פרסום יעיל שיקדם אתכם באמת

ההבדלים בין משרדי הפרסום השונים עשויים להיות גדולים למדי. על מנת לקדם את החשיפה שלכם, בכדי להצליח לשפר את הפעילות, להגיע ליותר לקוחות, אתם צריכים לבחור נכון. לא סתם משרד פרסום אלא כזה שיוכל לקדם אתכם באמת. הכללים הבאים יעזרו לכם להגיע לאנשים הנכונים, במקום הנכון.

האם הגודל הוא העיקר

האם הכי גדול זה גם הכי טוב? בתחום הפרסום, זה לא כלל שעובד תמיד. אם אתם רוצים לבחור משרד פרסום, לא בטוח שכדאי שתחפשו את השמות הכי גדולים. ממש כפי שלא תמיד משרד עורכי הדין הגדול ביותר יהיה אידיאלי כמייצג משפטי, יש סיבה לכך שמסביב תמצאו הרבה חברות פרסום בכל מיני גדלים. כלל האצבע פשוט יחסית: ככל שהחברה שלכם יותר גדולה, כך כדאי לחפש משרדי פרסום גדולים יותר. למרבית העסקים בארץ עדיף לעבוד מול משרד בינוני או אפילו משרד בוטיק, שמסוגל להגיע לתוצאות טובות וגם לשמור על היחס האישי מול הלקוח.

תוצאות בניו מדיה

עקב אכילס של חברות מיתוג וותיקות טמון ביכולת החלקית שלהן להשיג תוצאות בניו מדיה. אם אתם רוצים חשיפה מקסימלית גם מבלי להשקיע הון בתקציבי פרסום, התמקדו בכך. בחרו משרד פרסום דינאמי, שחי את השטח הזה. משרד שיודע לשלב בין קמפיינים וירטואליים, קידום בגוגל, רשתות חברתיות וקמפיינים גרילה שמושכים את תשומת בלב בצורה מקורית ומיוחדת.

התרשמו מתיק עבודות קודמות

אפשר לדבר מהיום ועד מחר על החשיבות של מיתוג עסקים. היינו יכולים לסכם כאן בקצרה את כל מושגי המפתח בתחום הזה ומהם ההבדלים בין מיתוג לבין בידול, בין פרסום לבין שיווק. אבל כל זה שייך לתיאוריה. למי שמחפש את התוצאות בשטח, יכול להיות כלל הרבה יותר נכון ואפקטיבי. כשאתם יושבים עם איש פרסום או שוקלים לחתום על חוזה פרסום, התרשמו קודם כל מתיק עבודות קודמות. קמפיינים מוצלחים, שמעוררים בכם חשק ועניין, מגלים שלפניכם משרד שיודע את העבודה.

תקציבי פרסום ומשמעותם

כל עסק צריך להשקיע בתקציב פרסום המתאים לו. התקציב נגזר מאופי השוק, מהמתחרים, מההכנסות הנוכחיות ומהתוצאות שאליהן תרצו להגיע. ככל שהשקעה בפרסום תהיה נכונה יותר ומתוכננת היטב, אפקטיביות הקמפיינים תגדל. ברגע שאתם יודעים פחות או יותר מהו תקציב הפרסום שלכם, חפשו משרדי פרסום שיודעים לעבוד עם היקף כזה של תקציב. משרד שעובד עם תקציבים גדולים יותר עשוי לפספס אתכם.

מקצוענות בזירות שונות

במידה ואתם צריכים פרסום משולב, חפשו  משרד פרסום שיכול לפרסם ולמתג אתכם בשלל זירות. לפרסום באינטרנט יש שלל נתיבים שונים ותצטרכו ככל הנראה לגבש אסטרטגיה. איש פרסום מקצועי ילווה אתכם גם בתהליך גיבוש האסטרטגיה וגם ביישום. חפשו מי שמבקש להעמיק ולהבין מיהם הלקוחות שלכם, מה החזון שלכם, מהם היתרונות שלכם ואיך להציג את הכל כראוי, בזירות הכי מתאימות.

התמחות בקמפיינים ממומנים

משרדי פרסום כיום חייבים להציע רמה גבוהה של התמחות בקמפיינים ממומנים. חברה שניגשת לדברים בצורה הנכונה תפיק יותר מכל שקל שאתם משקיעים. ההתמחות מתחילה בפילוח קהל היעד של הקמפיין, מיקוד במסר, ניסוח פניה נכונה בשפה הרצויה. וודאו היטב שלמשרד שאליו פניתם יש הצלחות קודמות בקמפיינים דומים (גם אם לא בהכרח זהים). חשוב להוסיף שאנשי פרסום מקצועיים יקפידו לעקוב בכל רגע אחר ניהול הקמפיין, תוך שימוש בכלים סטטיסטיים.

משרד עם סטודיו וצד קריאטיבי מתוחכם

על מנת לבצע מיתוג חברה בהצלחה, יש מקום לשתף פעולה עם אנשי קריאטיב מנוסים ויצירתיים. משרד שבו ישנה מחלקה קריאטיבית מוצלחת, ייטיב להעביר את המסר נכון. גרפיקאים, אנשי תוכן ומעבירי מסרים וקופירייטרים מנוסים יעבירו היטב את היתרונות שלכם, את החזון העסקי שלכם ואת המבצעים שלכם, בדיוק לקהל היעד שאליו תרצו להגיע ואת תשומת ליבו תרצו לפגוש.

מתי כדאי להעדיף פרסום מגזרי

אם כחברה אתם פונים בעיקר למגזר מסוים, יתכן שתפיקו תועלת מהכלל הבא. חברות פרסום מסוימות מציעות מחלקה המתמחה בפניה לקהל יעד מאוד ספציפי. משרדי פרסום מתמחים יכולים לבצע עבודה ממוקדמת וטובה ביותר למשל מול לקוחות מבוגרים, מול מגזרי עדתיים או דתיים, בשוק היוקרה וכדומה. אם אתם פונים לקהל יחסית רחב, אין צורך דווקא במשרד שיש לו מומחיות מיוחדת בפלח כזה או אחר. נדרשת מומחיות כללית, במציאת מכנה משותף רחב ויעיל.

תיאום ציפיות ולמה זה חשוב לכם

עדיף להתקשר עם משרד הפרסום שמתנהל מולכם בצורה הנוחה לכם. במשרדים קטנים יחסית, יתכן שיעמוד לרשותכם בזמינות די גבוהה בעל המשרד. במשרדים גדולים יותר, יעמדו לרשותכם אנשי צוות פחות בכירים. זהו אחד הנושאים שחשוב לברר מראש ולהכניס בתוך תיאום הציפיות. בנוסף, בתיאום הציפיות שיעזור לכם להחליט מול מי תרצו לעבוד, ודאו עוד כמה דברים. למשל, מה היקף הפעילות וההשקעה בזמן עבודה. כמה דוחות יעבירו לכם אנשי הפרסום בכל שבוע או בכל חודש.

מדוע חשוב משרד מגוון

כעת נגזור מסקנה חשובה: הכי נכון יהיה לבחור משרד שבו ניתן ליצור עבורכם תוצרי פרסום וקידום מגוונים. כלומר, משרד שבו עובדים בשלל זירות ועם כלים מגוונים. זה חשוב מפני שמשרד שמתמחה רק בפלטפורמה מסוימת, עשוי לנתב את כל תקציב הפרסום למקום הפחות מתאים. לעומת זאת, משרד שמכיר ובקיא בפעילות מגוונת ידע להתאים את הטוב ביותר, לצרכים שלכם.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר