מאמרים וכתבות

מה הם היתרונות של פרסום בטיקטוק?

טיקטוק, המדיה החברתית שעשתה את הסנסציה של העשור, ממשיכה לשבות את הקהל העולמי עם הסרטונים הקצרים שלה. ליפסינק, ריקודים, בישול, קומדיה, אתגרים – בקיצור, לא חסרים בה יצירתיות או בידור.

כשהאפליקציה רק התחילה לצבור תאוצה, עוד כשהייתה בחיתוליה, היא הצליחה לבלבל את רוב האנשים. היו כאלה שהתנגדו לה וטענו שזו סתם עוד רשת חברתית לילדים.

אבל הם טעו. הזמן הוכיח לנו שטיקטוק היא לא רק כיף ומשחקים, ובטח שלא המגרש של הקטנים. מדובר בפלטפורמה רבת עוצמה המציעה שפע של יתרונות.

כיום אין כמעט בעל עסק, מכל תחום שהוא, שלא הבין שאפשר לנצל את הכוח שטמון בטיקטוק כדי להגיע לקהל יעד איכותי ולהגדיל את כמות המכירות.

אם גם לכם נפל האסימון ואין לכם מושג מאיפה להתחיל, הגעתם למקום הנכון. המאמר הזה ייתן לכם את הפוש שאתם צריכים כדי להתחיל לפרסם את העסק שלכם בטיקטוק כמו מקצוענים.

שטח פרסום ייחודי

בעולם שנשלט על ידי פרסום ממומן בגוגל, טיקטוק מציעה משהו שונה ומרענן. ולדעתנו, זו הסיבה לנהירה ההמונית אחריה. בתור משרד שיווק דיגיטלי, אנחנו יודעים שהבאז סביבה מוצדק.

טיקטוק בולטת ביכולתה להתחבר לקהל עצום ומעורב בצורה יצירתית ואותנטית. אחוזים גבוהים מהמשתמשים הפעילים שלה נכנסים לאפליקציה מספר פעמים ביום, חלקם מבלים בה מעל לשעה!

תוכן מותאם לקהלים מגוונים

אחד היתרונות המרכזיים של טיקטוק הוא בסיס המשתמשים המגוון שלה. פרסום בפלטפורמה מאפשר לכם להגיע לקהל רחב ולהתחבר לדמוגרפיות שונות, מדור הבייבי בום ועד דור ה-Z.

בין אם אתם מקדמים מגמות אופנה אחרונות או גאדג'טים טכנולוגיים, הקהל הרב-תכליתי של טיקטוק מבטיח שהמסר שלכם יגיע לאנשים הנכונים.

טווח הגעה שאין לו תחרות

פעם הלכתם ברחוב וראיתם שתי ילדות קטנות רוקדות בתיאום מול הפלאפון? ובכן, זה לא מפתיע – טיקטוק מתגאה ביותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים והפופולריות שלה רק ממשיכה לנסוק.

רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם שולטות בשוק כבר מעל לעשר שנים (פרסום ממומן בפייסבוק היה ונותר רלוונטי). אבל טיקטוק מדביקה את הקצב במהירות. משתמשי הפלטפורמה אינם רק צופים פסיביים, הם עוסקים באופן פעיל בצריכה ויצירת תוכן.

פרסום חכם

לפלטפורמה, שמבוססת על סרטונים קצרים ומעניינים, יש אלגוריתם חכם שיודע להתאים למשתמשים תכנים שקולעים בול לתחומי העניין שלהם. המוטו של טיקטוק הוא: אל תעשו פרסומות, תעשו טיקטוקים.

אם בתור עסק פרסמתם סרטון שהפך לוויראלי, זו יכולה להיות אינדיקציה טובה לכך שניתן להשתמש בו כפרסומת ממומנת.

שיפור אותנטיות המותג

כל חברת פרסום באינטרנט יודעת כמה חשוב לשווק את העסק בצורה אותנטית. טיקטוק היא ה-פלטפורמה לפרסם בה את העסק שלכם בצורה כזו. היא נותנת במה לתוכן יצירתי שנוצר על ידי משתמשים מוכשרים ולכן מהווה את המקום האידיאלי לבטא בו את האישיות של המותג שלכם.

זה הזמן להתנער ממסורות שיווקיות יבשות ומשפטים גנריים שלא אומרים כלום, לחבוש את הכובע המצחיק – והמטפורי כמובן – ולצאת מאזור הנוחות השלכם!

הגדלת החשיפה עם האתגרים

ואם כבר מדברים על קמפיינים יצירתיים, אתגרי ההאשטאג של טיקטוק הם גיים צ'יינג'רז. הם מייצרים באז ומעודדים משתמשים ליצור תוכן בהתאם לרוח המותג שלכם. תוכן כזה ממקסם את הנראות המעורבות.

פרסום עם מינימום תקציב

טיקטוק חיה על סרטונים אותנטיים שצולמו בפלאפון. אין צורך שתקנו מצלמה מיוחדת או שתשתמשו בתוכנת עריכה. נכון להיום, אתם לא צריכים להשקיע יותר מדי משאבים כדי לצאת לדרך. אגב, יכול להיות שממש בקרוב המשפט הזה לא יהיה רלוונטי אז כדאי לכם למהר, כן?

הגברת מכירות מקוונות

בעידן של היום, מסחר אלקטרוני הוא חלק משמעותי מהחיים שלנו וטיקטוק יודעת את זה טוב מאוד. לכן, היא מספקת לבעלי חנויות מקוונות את הכלים והפיצ'רים שיעזרו להם לשפר את הנוכחות ברשת ובסופו של דבר להגביר מכירות.

אקסקטיב הוא משרד שיווק שמבין שאנחנו חיים בעולם פרסום דינאמי. אנחנו כאן כדי ללוות אתכם לאורך המסע המרגש הזה. הצוות המקצועי שלנו עזר ללקוחות רבים לנצל את הפוטנציאל המלא שלהם, ואנחנו לא יכולים לחכות לעשות את אותו הדבר גם עבורכם.

בואו נעלה את המודעות למותג שלכם, נתחבר לקהל היעד שלכם בדרכים יצירתיות, ונשיג תוצאות יוצאות דופן ביחד.

אם אתם להוטים לחקור את עולם השיווק בטיקטוק, ורוצים להנות מכל היתרונות שהפלטפורמה יכולה להציע – אתם יודעים איפה למצוא אותנו 🙂

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר