מאמרים וכתבות

איך לפרסם נכון בגוגל?

כל בעל עסק יודע שעסק לא יכול להתקיים בלי שיווק. למעשה, זהו אחד העקרונות הבסיסיים בעולם העסקים. רוב האמצעים ששימשו אותנו בעבר עדיין תקפים – כרטיסי ביקור, שלטי חוצות, מודעות בעיתון או מגזין וכו'.

לצד כל אלו, ועם התפתחות הטכנולוגיה, צצו גם לא מעט אפשרויות פרסום באינטרנט. אופן פרסום כזה נקרא "שיווק דיגיטלי" והוא פותח בפני העסק שלכם הזדמנויות חשיפה אדירות.

כולנו גולשים כל היום בטלפון, עוברים במהירות מפלטפורמה אחת לשנייה – מהסטורי באינסטגרם, לפוסט בפייסבוק, לריל בטיקטוק ולסרטון ביוטיוב. אז… אם יש לכם את האופציה לפרסם את העסק שלכם ברשת עמוסה בלקוחות פוטנציאליים, למה לא?

אחת הדרכים הפופולריות לשווק את העסק באינטרנט היא בעזרת פרסום ממומן בגוגל. המאמר הזה יעזור לכם להבין איך השיטה הזו עובדת ומה היתרונות שלה. אז בואו נתחיל.

פרסום ממומן בגוגל – כל מה שאתם צריכים לדעת

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, עם מיליוני משתמשים פעילים. המטרה העיקרית שלו היא לעזור לגולשים לקבל פיתרון לבעיה (ולכן, דרך הפעולה היא סיפוק התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור ביטויים מוקלדים).

איך זה עובד בפועל? ובכן, לכל עסק יש את הביטויים הרלוונטיים לו. כדי להתחיל לבצע פרסום ממומן בגוגל, כל עסק צריך לבצע מחקר מילות מפתח.

נניח שאנחנו סוכנות דיגיטל שקהל היעד שלה הוא בעלי עסקים שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם בעזרת שיווק אפקטיבי. ידוע לנו שאותם בעלי עסקים מחפשים את אנשי המקצוע שיוכלו לענות על הצורך שלהם, ושהם משתמשים בגוגל כדי להגיע לסוכנויות פוטנציאליות.

נבצע מחקר כדי לגלות מהם הביטויים שבהם אותו קהל יעד משתמש. אלה יכולים להיות "משרד פרסום מומלץ", "שיווק דיגיטלי" וכו'. עכשיו בגלל שיש בחוץ מאות משרדי פרסום, סביר להניח שקידום אורגני ייקח לנו זמן.

גוגל מאפשרת לבעלי עסקים להציע מחיר על כל ביטוי רלוונטי. כמו סוג של מכירה פומבית. כמה משרדי פרסום יכולים להציע מחיר פר קליק, והגבוה מביניהם זוכה להיות התוצאה הממומנת הראשונה בדף החיפוש.

השיטה הזו נקראת PPC (Pay Per Click). גוגל מחייבת אתכם רק אם הגולש לחץ על הקישור והגיע לדף הנחיתה שלכם. מן הסתם, ביטויים שונים נבדלים זה מזה. מילות מפתח תחרותיות יותר יהיו יקרות משמעותית.

מה היתרונות של פרסום ממומן בגוגל?

לפרסום ממומן בגוגל יש כמה יתרונות מובהקים:

הכל קורה כאן ועכשיו – התחרות הפומבית קורית בצורה אוטומטית מאחורי הקלעים, והתוצאה מתקבלת במהירות.

רלוונטי – כמו שאמרנו, התוצאות שמתקבלות בדפי החיפוש תמיד יהיו רלוונטיות במידה כזו או אחרת לגולש (כמובן שהאינטרס של גוגל הוא למקסם את האפקט). זה לא עובד בצורה אקראית. אם אדם חיפש משרד פרסום, רוב הסיכויים שלא תקפוץ לו גלידרייה.

מוביל למכירות – פרסום ממומן בגוגל (לעומת פרסום ממומן בפייסבוק), הרבה פעמים נועד כדי לענות על צורך של ליד חם. הגולשים מחפשים משהו באופן מיידי, ויש לעסק שלכם הזדמנות לענות להם על הצורך.

מהיר – קידום אורגני בגוגל הוא תהליך מורכב שמשלב כמה אלמנטים: ביצוע מחקר SEO, פרסום תוכן איכותי (שמכיל את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק) באופן קבוע באתר, רכישת קישורים ופרסום מאמרי אורח באתרים נחשבים, תחזוקה טכנית שוטפת של האתר וכו'. קידום כזה לוקח זמן!

למרות זאת, עם פרסום ממומן אתם יכולים להגיע לתוצאה הראשונה בזמן קצר. הכל תלוי ביעדי המכירה ובתוכנית השיווקית של העסק, אבל באופן כללי מומלץ לשלב בין אורגני לממומן בצורה חכמה.

ROI גבוה – המטרה העיקרית של שיווק דיגיטלי היא בעצם הגדלת הרווחיות של העסק. יש דרכי שיווק שלא עולות אגורה ויש כאלו שדורשות השקעה. החזר ההשקעה הצפוי מפרסום ממומן בגוגל גבוה.

הגיע הזמן להכיר, לא?

רוצים להתחיל לפרסם בגוגל ולא יודעים מאיפה להתחיל? נעים מאוד, אקסקטיב מרקטינג – משרד פרסום בגוגל. בין היתר 🙂

אנחנו מאמינים שפרסום זה מדע מדויק, לא משהו שאפשר לעשות על הדרך רק כי מישהו אמר שצריך. לכל עסק יש צרכים ספציפיים ודרך מדויקת שבה עליו ללכת כדי להגיע ליעד שהציב לעצמו.

הצוות שלנו מכיל רק אנשי מקצוע מנוסים ומדויקים, שביחד איתכם יוכלו לפלח כל קהל, לפצח כל בריף ולנצח כל קמפיין.

מחכים לשמוע מכם!

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר