מאמרים וכתבות

כל היתרונות בפרסום ממומן לעסקים קטנים 

באמצעות פרסום אפקטיבי, ניתן לשפר את התוצאות העסקיות של עסקים קטנים. והמקום הכי טוב להתחיל בו זה פרסום ממומן בגוגל. אין ספק כי גוגל כמנוע החיפוש המרכזי, מהווה פלטפורמה שיווקית מהמעלה הראשונה. לגוגל יש אפשרות לפלח לקוחות, לזהות מה גולשים רוצים ומחפשים, להבין למה הם זקוקים, מה הם צריכים בנקודת הזמן הנוכחית. נסקור, אם כן, כמה וכמה יתרונות מרכזיים, של פרסום ממומן בכלל ובגוגל בפרט.

כל היתרונות בפרסום ממומן לעסקים קטנים

פרסום בצורה הכי ממוקדת שיש

תחילה נרצה להדגיש שגוגל זה לא הפלטפורמה היחידה שבה אפשר לפרסם ביעילות עסקים קטנים. ניתן להשלים עוד מטרות שיווקיות, למשל על ידי פרסום ממומן בפייסבוק. יתרון חשוב ומרכזי עבור עסקים קטנים בפרסום ממומן, זה שימוש ביכולת של הפלטפורמה להפנות את המודעות בדיוק לקהל היעד שמעניין אותנו.

אפשר להסביר זאת כך: ערוצי פרסום אחרים, למשל מודעה בעיתון או פרסומת בטלוויזיה, מקבלים חשיפה רחבה אבל חלק גדול מקהל היעד בכלל לא רלוונטי. פרסומת לרכב חדש, שמושמעת ברדיו, מגיעה להמון אנשים שרק מעטים מהם בכלל מחפשים וצריכים רכב חדש. לעומת זאת פרסום ממומן מגיע לקהל יעד ברור. למשל עסק קטן בתחום עיצוב השיער יוכל על ידי פרסום ממומן להגיע לגולשים אשר מחפשים כרגע תספורת לחתונה, עיצוב שיער לקראת אירוע, צביעת שיער או פן מקצועי. ניתן להגדיר קמפיין ממומן, כך שיופנה ללקוחות באזור גיאוגרפי מסוים, אם זה שנדרש לעסק הקטן.

תוצאות מהירות – מאוד

בענף הפרסום יש המון דרכים לפרסם, אבל לעסקים קטנים שרוצים תוצאות מהירות במחיר סביר, פרסום ממומן יכול להשיג את זה. משרד פרסום בגוגל מסביר שבפרסום ממומן, ניתן לצפות לתוצאות תוך פרק זמן קצר, לפעמים אפילו מידי. בניגוד לטכניקות אחרות (שכבודן במקומן מונח), כמו קידום אורגני, כאן לא צריך לחכות שבועות ואפילו חודשים. זוהי דרך נהדרת להשיג חשיפה למבצעי מכירות. זוהי דרך נהדרת להזמין לקוחות לפגישת היכרות. זוהי דרך להגדיל את מעגל הלקוחות הקיים, כדי לבסס את העסק לא בטווח הארוך אלא בטווח המיידי והנראה לעין. עבור עסק שצריך התקדמות עסקית ללא שיהוי, זה פתרון חכם שפועל.

שיפור קמפיינים ממומנים קיימים

יתרון נוסף שעליו מצביע משרד שיווק דיגיטלי, זה היכולת לשפר קמפיינים ממומנים קיימים. מכיוון שמדובר על פלטפורמה מדויקת, מבוססת מידע ונתונים, אפשר לבדוק בכל רגע נתון כמה לקוחות צפו במודעה וכמה מהם הקליקו עליה. ניתן לחשב את אחוזי ההמרה, באופן שנותן מידע בזמן אמת עד כמה הפרסום הממומן אפקטיבי. אבל מה שעוד יותר חשוב, זה שניתן לשכלל ולשפר קמפיינים, כלומר לדייק אותם לרמה טובה יותר. היכולת לשפר קמפיין קיים זה משהו שלא ניתן לעשות בפלטפורמות אחרות וזהו יתרון עצום. זה מגדיל את התועלת של המהלך הפרסומי ומאפשר לייעל גם קמפיינים עתידיים, כבר מהרגע הראשון.

החזר עלות תועלת מצוין

בפרסום ממומן ניתן לבדוק בכל רגע לא רק את כמות החשיפה והקליקים, אלא גם את העלות שהעסק משקיע בכך. ניתן להגדיר עלויות מותאמות, כך שיש שליטה מלאה על כמה משלמים לפי ימים או לפי חשיפה או כמות קליקים. במרבית המקרים, קמפיין ממומן שמלווה על ידי אנשי מקצוע ויועצי פרסום, מביא החזר עלות תועלת מצוין.

לסיכום, אם אתם מאמינים בעוצמה של גוגל, פרסום ממומן במנוע החיפוש יסייע לקידום העסק ומהר. זאת עם תוצאות עסקיות טובות יותר ובעלויות משתלמות. פילוח לקוחות והתבססות על מאפייני גולשים ושאילתות חיפוש יוצרים חשיפה מדויקת ותוצאות ממוקדות.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר