מאמרים וכתבות

חשיבות הפרסום הממומן בעידן הנוכחי

השקעה נכונה בפרסום, היא צעד חשוב לכל הצלחה עסקית. והפעם נתמקד בחשיבות של הפרסום הממומן, בימים אלה.

כל עסק רוצה שיכירו אותו. עסקים רוצים שתהיה להם נוכחות במקום שבו לקוחות ימצאו אותו, יראו אותו, יעריכו אותו ויפנו אליו. זה בדיוק הסיבה שאין תחליף בעידן הנוכחי לפרסום דיגיטלי אפקטיבי. אנו מדברים על טקטיקה שיווקית שנקראת פרסום ממומן, וזה יכול להיות הן פרסום ממומן בגוגל והן בפלטפורמות אחרות כגון פייסבוק וזירות אחרות. על החשיבות הכוללת נעמוד בשורות הבאות כך שתבינו איך זה עובד ולמה זה נחוץ.

חשיבות הפרסום הממומן בעידן הנוכחי

המרחב הדיגיטלי הולך ומתרחב

המרחב הדיגיטלי כל הזמן הולך ומתרחב, מכמה בחינות. ראשית, יותר אנשים נמצאים ברשת, מחפשים בה מוצרים ושירותים. שנית, אנשים מבלים יותר זמן בפלטפורמות השונות, חברתיות ואחרות. כלומר, החשיבות של פרסום ממומן בפייסבוק ובזירות אחרות נובעת מכך שבדיוק אלה המקומות שאנשים נמצאים. ופה הם נמצאים כאשר הם בבית, כאשר הם בעבודה ובעצם בכל מקום. זכרו כי אנשים נמצאים צמוד לטלפון שלהם והם גולשים ומחפשים ובודקים אפשרויות, כמעט מסביב לשעון.

זה הפרסום שעובד מהר

כל סוג של פרסום נועד להשיג חשיפה (זה נכון גם לשיטות הוותיקות של מודעות עיתונים ושלטי חוצות). יועצים של משרד שיווק דיגיטלי מסבירים כי מלבד הנוכחות הפרסומית ברשת, שיוצרת חשיפה, יש בפרסום הממומן גם עניין של מהירות השגת התוצאות. לעומת שיטות אחרות שיכולות לעבוד במקרים מסוימים, למשל שיווק על ידי קידום אורגני, הפרסום בשיטה הממומנת עובד הכי מהר שאפשר. לעסקים שרוצים לראות אפקט חזק של פניות לקוחות וגידול במכירות, הפרסום הממומן הוא דרך נהדרת להשיג את זה. אגב, הרבה עסקים בוחרים בשתי השיטות במקביל: גם קידום אורגני שמחזק פניות דרך גוגל ומצריך סבלנות וגם פרסום ממומן, בזירות שמביאות קהל חדש שאולי לא מכיר את המותג שלכם.

בלי הפתעות – מגדירים תקציב מראש

עסקים שרוצים שקיפות ובהירות, יכולים לקבל את זה בדיוק בשיטת הפרסום הממומן. משרד פרסום בגוגל מסביר כי בשיטת הפרסום הזאת העסק או בעל האתר קובעים מראש כמה הם רוצים להקצות לכל קמפיין. לא צריכים לשלם מראש, מבלי שיודעים אם קהל חדש ועוד לקוחות יפנו אליכם. ניתן להגדיר כי התשלומים יופנו לפלטפורמה המקוונת, רק כאשר יתחילו להגיע תוצאות אפקטיביות. למשל, נניח שלקוחות הקליקו על מודעה בפייסבוק או בגוגל, כי הם מתעניינים במה שיש לכם להציע. רק כאשר באה הקלקה, כלומר ההנעה לפעולה הצליחה, משלמים על כך. ולא פחות חשוב, אפשר להגדיר כמות מסוימת של כסף שמופנה לכל הקמפיין. הגדרת תקציב יכולה להיות לפי חתכים שנוחים לכם, למשל מקסימום יומי, מקסימום שבוע או חודשי וכדומה.

הפרסום שמלווה את הלקוחות הנכונים – עד העסק

אם העסק שלכם רוצה להגדיל את מאגר הלקוחות, שימו לב כי פרסום ממומן שמתוכנן נכון יכול לסייע בפניה ללקוחות הכי נכונים. אפשר להגדיר לאילו סוגי לקוחות פונים היום, למשל לצעירים, לגברים, לנשים, לבעלי משפחות והורים. ניתן להגדיר שהפניה תיעשה אל לקוחות הקרובים אל בית העסק. בעידן הטלפונים החכמים, זה מאוד מועיל לטרגט לקוחות הסמוכים אליכם, בשיווק מוצרים או שירותים מסוימים.

לסיכום, חשיבות הפרסום הממומן כיום נובעת מכך שהוא עובד ואפקטיבי. הוא מביא לעסק לקוחות, דרך מגוון רחב של פלטפורמות וערוצים. ישנה שליטה בתוצאות וחשוב לא פחות – המהירות. כבעלי עסקים, תוכלו להגדיל את המכירות מהר יותר, בלי לחכות למועד לא ידוע. כך מגיעים לעוד לקוחות, בזמן ובמקום הנכון.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר