מאמרים וכתבות

איך יודעים מתי משרד פרסום באמת נחוץ ומועיל לכם

הרבה בעלי עסקים נותנים את הנשמה בניהול העסק, ולכן מתקשים להאציל סמכויות או לשכור מישהו אחר שיעזור לפרסם את העסק. מאוד חשוב לכל מי שמעסיק עובדים, לדעת לזהות את היכולות שלהם ולהעביר להם סמכויות שיעזרו להם להתפתח באופן אישי כך שגם העסק ירוויח מזה. אבל הפעם לא נתרכז בנושא זה אלא נסביר כיצד אתם תוכלו להכיר את הסימנים לכך שהגיע הזמן לשכור משרד פרסום. לא נעסוק כאן ביותר מדי תיאוריה אלא ניתן דוגמאות מוחשיות מהחיים. אם אפילו אחת מהדוגמאות הללו מייצגת אתכם או את הדינמיקה בעסק, תדעו שזה הזמן ליהנות מהיכולת הגבוהה של צוות פרסום מיומן, לקדם את העסק, המשרד או החברה שלכם.

הקמתם דף עסקי ואין לכם זמן לתחזק אותו

אפשר להגיד הרבה דברים טובים ופחות טובים על האינטרנט, אבל דבר אחד עצום אי אפשר לקחת ממנו. אי אפשר לקחת ממנו את זה שהוא מאפשר לכל אחד להציג את עצמו או את העסק שלו, באופן עצמאי, בתפוצה רחבה וללא עזרה. לא צריכים ידע עמוק בפרסום, כדי לבצע פרסום באינטרנט, למשל על ידי העלאת פוסטים בשם העסק ברשת חברתית או העלאת סרטונים מרגשים, משעשעים או שיווקיים, ביוטיוב. וכעת לדוגמא מעשית מהחיים: הקמתם לפני שבוע, לפני חודש או לפני שנה דף עסקי. התחלתם להכין תיאור מושך לעסק, שמתם קישור לאתר, אפילו העליתם כמה פוסטים ואז זה הגיע. שמתם לב שאין לכם את הזמן, הכוח או המחויבות לתחזק את הדף העסקי. כדי שיהיו לכם עוקבים, כדי שייווצרו דיונים, כדי שמישהו באמת ישתכנע בזכות הדף הזה להיכנס אליכם, להתקשר אליהם או לעשות אתכם כל סוג של עסקים, אתם צריכים תחזוקה שוטפת. אם מעלים פוסט פעם בחודש, זה לא רק נראה עלוב זה פשוט לא עובד. אז בקיצור, אם הקמתם דף עסקי או שהתחלתם לפעול בכל רשת חברתית שהיא אבל לא הצלחתם להתמיד, קחו משרד פרסום. זה הרגע המתאים שמישהו ישדרג את הנוכחות שלכם ברשתות חברתיות. אם רוצים, אפשר להתנהל בשיתוף פעולה, כאשר העסק מעביר חומרים ומשרד הפרסום מיישם אותם, על הצד הטוב ביותר.

יש לכם אתר ישן שכבר מזמן לא שדרגתם

אם נדמה לכם שהעובדה שיש לכם אתר אינטרנט ראויה לציון מיוחד, אתם כנראה חיים בשנת 2000 במקום בשנת 2020. כיום, העבודה שיש למישהו אתר אינטרנט לא עושה רושם על אף אחד. האינטרס להחזיק אתר מתוחזק ועדכני הוא שלכם ורק שלכם. אם יהיה לכם אתר מתוחזק ועדכני, יגיעו אליו גולשים והוא יביא לכם פרנסה. אם יהיה לכם אתר שנראה מיושן, שנראה לא מעניין והעיצוב שלו לא משהו בכלל, הגולשים פשוט יחפשו אתר אחר, של המתחרים שלכם. אם יש לכם אתר ישן שכבר מזמן לא שדרגתם, זה הזמן לקחת משרד פרסום. אם אתם יודעים כיצד לבדוק כמה אנשים מגיעים לאתר שלכם בכל יום, זה הזמן לבדוק את התעבורה באתר. אם אינכם יודעים כיצד לבדוק זאת, אתם פשוט מוכרחים להיעזר במשרד הפרסום שיודע לא רק איך בודקים אלא גם איך מניעים ומגדילים את התעבורה באתר. יותר גולשים שמגיעים אליכם זה יותר לידים. יותר גולשים, זה פשוט יותר מכירות. אפילו בלי לדעת מה סוג העסק שלכם, מכירות של מחשבים או שירותי אימון אושי (קואוצ'ינג) או ייעוץ משכנתאות, יותר חשיפה לאתר תביא לכם יותר עסקים. זה עניין של סטטיסטיקה פשוטה.

העליתם סרטון ליוטיוב ויש לו מעט צפיות

אתם לא צריכים לקחת משרד פרסום בשביל לצלם סרטון נחמד, שמספר מי אתם ומה העסק שלכם מציע ללקוח. הבא נניח שאתם מומחי הדברה. אתם לא צריכים אף אחד שיסביר למה אתם מקצוענים ואיך לחסל מפגעים של נחילי נמלים או ג'וקים בבית. אולי אתם גם יכולים לצלם הרצאה על הדברה ירוקה, שתחשוף במה אתם טובים ולמה ללקוח כדאי לשכור אתכם. ובכל זאת, אם העליתם סרטון ליוטיוב ואתם רואים שיש לו מעט צפיות, זה הזמן לקחת קצת עזרה. יוטיוב זה ערוץ מעולה שיכול להביא לכם ים של לקוחות. אבל אם כמעט אף אחר לא רואה את מה שצילמתם, אתם צריכים את המשרד עם אנשי הפרסום, שישיג לכם את החשיפה ואולי גם יעזור לכם בהפקה של חומרים מקצועיים שייראו נהדר.

אתם עובדים קשה מדי, אבל מרגישים שמשהו לא מתרומם

מכירים את זה שאתם נותנים את הנשמה לעסק, אבל אתם מרגישים שמשהו לא מתרומם? אם אתם לא מכירים את זה, זה מעולה. אבל אם אתם מרגישים שאתם לא מצליחים בהתאם לכמות ההשקעה והמאמץ שלכם, אתם צריכים פרסום מקצועי. יכול להיות שדרוש לכם פרסום ברדיו, יכול להיות שכדאי לפרסם ברשת חברתית, בעיתונות או באמצעות רכישת מדיה. מה שבטוח, כדי שלא תקרסו מרוב מאמץ שמופנה למקומות הלא נכונים, היעזרו באיש פרסום עם ניסיון.

אין לכם מושג איך להפוך אירועים מיוחדים להזדמנות

נסיים עם משהו אקטואלי. בימים אלה עוד סגר בגלל קורונה הסתיים אבל ככל הנראה הסגר הבא יגיע בקרוב. זו מציאות מפחידה ומאיימת מבחינה עסקית. אבל, אנשי קריאייטיב ומומחי פרסום מנוסים יודעים כיצד להפוך אפילו אירועים מיוחדים ולא צפויים להזדמנות עסקית. אל תישארו מאחור, בהשקעה סבירה, תגדילו מכירות, תגדילו חשיפה ואפילו – תוכלו לעבוד (קצת) פחות קשה.
__
אתם עובדים קשה אבל התוצאות לא מספקות? יש לכם אתר אבל לא מגיעים אליו גולשים ואין לכם מושג איך ומאיפה להביא לקוחות ומהר? משרד פרסום מקצועי ישדרג את התוצאות העסקיות למענכם

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר