מאמרים וכתבות

ניהול פייסבוק

השאלה אם גם אתם צריכים דף פייסבוק איכותי ומועיל היא בעצם כבר לא ממש שאלה. כל עסק כיום יכול להפיק תועלת מנוכחות ברשת החברתית הזאת. מלבד נוכחות צריך לבצע ניהול פייסבוק באופן שוטף, על מנת להשיג יעדים עסקיים ראויים וחשובים. על משמעות הניהול ועד כמה הוא חשוב, נסביר כעת.

האם אכן זה הזמן להיכנס לפייסבוק?

גם אתם יכולים להיות מאלה שהפעילות בפייסבוק מביאה להם הרבה לקוחות, לייקים ולידים. אם עד כה לא ניהלתם עמוד פייסבוק עסקי, יתכן שאתם שואלים אם זה אכן הזמן הנכון להתחיל. אז נכון שיש ברקע גם טיק טוק, אינסטגרם וערוצים נוספים, אך עדיין לפייסבוק אין תחליף. הרוב הגדול של העסקים, עצמאים ובעלי מקצוע יגלו כי ניהול של פעילות פייסבוק בצורה טובה מחזירה את ההשקעה ומניבה גידול מהותי ברווחים. כל עוד פייסבוק שומרת על מעמד כל כך חזק לצד רשתות חברתיות חדשות אחרות, לא כדאי לוותר על ערוץ איכותי. כל מה שצריך לדעת זה רק איך לפעול טוב ונכון.

ניהול קבוע של הקשר עם הלקוחות

ניהול עמוד פייסבוק בצורה איכותית ומקצועית חשוב מאוד, מפני שזהו כרטיס ביקור דיגיטלי שחושף אתכם בפנים הרבה מאוד לקוחות. עצם זה שאולי יש לכם גם אתר אינטרנט עסקי לא משנה לצורך העניין. משרד פרסום מוביל מסביר שנוכחות ברשת החברתית מביאה לכם הרבה יותר חשיפה. לא פחות חשוב – הקשר שמתנהל דרך העמוד שלכם לא יכול להתקיים בשום מקום אחר. פה זה המקום שלכם לייצר מעורבות וקשר שוטף עם לקוחות ועם מתעניינים. פה אתם יכולים להרגיש את הלך הרוח של הלקוחות, להבין מה הם רוצים, מה הם מחפשים, מה חסר להם. כאשר אתם מפרסמים פוסטים טובים, בעלי ערך, אתם יוצרים נאמנות לקוחות ויוצרים מיתוג שאין לאחרים. לקוחות כיום מחפשים ערך ומגע אישי וזה המקום שלכם לתת להם את זה ולקבל הרבה בתמורה.

קידום ממומן שמגדיל לכם הכנסות

יש הרבה מאוד מה לעשות כדי להשיג קידום אורגני בפייבסוק. אפשר לבצע המון צעדים כגון להשיג חשיפה, לעודד שיתופים, לגרום לכך שיכירו אתכם יותר בזכות שיווק מפה לאוזן. העלו פוסטים באופן קבוע, העלו תמונות, סרטונים, שאלונים, מבצעים. אבל מעבר לזאת, השקיעו בתבונה במודעות של פרסום ממומן בפייסבוק. בצורה כזאת אתם יכולים להגדיל את ההכנסות אפילו יותר. תוכלו להשיג הרבה מאוד לידים, בתוך פרק זמן קצר יחסית. עם הזמן, השילוב הזה שבין פרסום ממומן לבין העלאת פוסטים חזקים וצבירת לייקים, יביא לכם תוצאות עסקיות קבועות, נוכחות מקוונת חזקה, הרבה לידים וחיזוק מהותי של המותג שלכם.

ניהול עמוד פייסבוק

מדוע עסקים רבים לא מצליחים לבד?

כללי אצבע שונים יוכלו לעזור לכם לנהל טוב יותר את עמוד הפייסבוק שלכם. לדוגמא, העלו מגוון פוסטים, לעיתים קרובות. עודדו מעורבות לקוחות, על ידי כך שאתם מגיבים, עונים, שואלים. זהו מקום מעולה לשיח ולדיאלוג. השתדלו לתת ערך מוסף, להשתמש בהומור, אפילו היעזרו במידה בהעברת מסרים אישיים שלכם, כדי להראות ללקוחות מיהו האדם שמאחורי העסק. אבל יש להודות כי הרבה עסקים שמתחילים היטב, לא מצליחים לבד. הסיבה לכך היא חוסר התמדה ושחיקה. זה לא קל לבצע לבד קידום בפייסבוק לאורך זמן. כאשר יש לכם עסק לנהל, קשה להקדיש באופן שוטף את הזמן לקרוא תגובות, להכין פוסטים, לגלות מעורבות ולתת יחס אישי. אז מה עושים? הפתרון המתבקש הוא לשכור משרד פרסום אינטרנטי. משרד כזה בעצם מאפשר לכם לבצע מיקור חוץ לפעילות שיווקית ברשתות החברתיות.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target
בואו נדבר על זה :)
השאירו כאן פרטים ונתקשר