מאמרים וכתבות

פרסום בפלטפורמות טאבולה ואאוטבריין

פלטפורמות אאוטבריין וטאבולה הפכו למרכזיות מאוד בעולם הפרסום. לא רק עסקים גדולים יכולים להפיק תועלת רבה מיצירת פרסום בטאבולה או אאוטבריין אלא גם עסקים פחות גדולים. נסביר מה זה בדיוק אומר, מתי זה כדאי ולמה זה טוב.

בסיס הפלטפורמות – יצירת ערך לגולש

כאשר אנו מדברים על פרסום באאוטבריין או בטאבולה, אנו לא מכוונים ליצירת קמפיין שיווקי נטו. אין ספק שלפרסומים בפלטפורמות הללו יש ערך שיווקי, אפילו מאוד משמעותי, אבל הבסיס יושב על צרכי הגולש. הגולשים כיום מחפשים באינטרנט מידע. פעולות של רכישה, בצורה מקוונת או לא מקוונת, פניה לנותני שירות למיניהם, כל זה מתחיל באיסוף מידע ברשת. שתי הפלטפורמות ההלו מאפשרות לספק לגולש ערך, על ידי אספקת אינפורמציה. לא רק סיסמת פרסום, לא רק הנעה לפעולה שמבוססת על קליק בייט או תמונה או פוסט בפייסבוק או באינסטגרם. אך כפי שנסביר בעוד רגע, תבינו שכאשר נותנים ערך לגולש, גם הגורם המפרסם מפיק מכך תועלת מרובה.

פרסום בפלטפורמות טאבולה ואאוטבריין

הפניית תנועה איכותית לאתר

קמפיינים פרסומיים ניתן להפיק כיום בשלל פלטפורמות. כך למשל פייסבוק, גוגל וכיוצא בזה. אולם לעומת פייסבוק ופלטפורמות שבהן התוכן האינפורמטיבי מוגבל ומצומצם, פלטפורמות תוכן מרכזיות מאפשרות לספק את צרכי הגולש ולקבל משהו מאוד איכותי בתמורה. משרד פרסום שמתמחה בשימוש בשלל הפלטפורמות מסביר כי מתוך טאבולה ואאוטבריין מגיעים אל האתר גולשים שנחשבים לתנועה איכותית. כלומר, זה לא רק הגדלה של טרפיק אלא הגדלה של טרפיק שמתעניין במוצרים או בשירותים שלכם, ממש עכשיו. ולא מדובר על התעניינות ראשונית אלא בדרך כלל על קהל לקוחות שנחשב לבשל כיום, לסגירת עיסקה.

הפקת לידים איכותיים לעומת פלטפורמות אחרות

על ידי פרסום עסקים באינטרנט בפלטפורמות תוכן מרכזיות אפשר להפנות גולשים לאתר, ניתן לשפר את התדמית הציבורית שלכם, ניתן לשפר מוניטין והכי חשוב – להפיק לידים מאוד איכותיים. גולשים שכבר נכנסו למאמר וקראו אותו, כבר מבינים את הרקע שאתם רוצים שיהיה להם. תוך כדי קריאת התכנים, הגולשים מבינים יותר ויודעים מה הם צריכים ומדוע הם צריכים, מהם היתרונות של מוצר מסוים או מה החשיבות של שירות כזה או אחר. אותם תכנים איכותיים הופכים ל"משאבת לידים". אלה פניות של לקוחות אשר הלידים שלהם מסתיימים עם אחוזי סגירה גבוהים. אם אתם רוצים להגדיל טרפיק לאתר או ליצור זרם איכותי של לידים טובים ובשלים, פרסום באתרי תוכן מהווה צעד גדול בכיוון הנכון.

בולטות לעומת ערוצי פרסום אחרים

יצירה של תכנים לאתרי פרסום התוכן מקנה לעסק שלכם עם יתרונות חשובים. לדוגמא, כך אתם משלבים חשיפה דרך אתרים ופורטלים חזקים בארץ ובעולם. מבלי להוריד מהערך החשוב של פרסום בגוגל, תמיד צריך דרכי פרסום משלימות נוספות. את התכנים שמכניסים לטאבולה או לאאוטבריין אפשר לקשר לאתרי החדשות, לפורטלים המובילים, לאתרי העיתונים וכיוצא בזה. בכך, אתם מקבלים בולטות הרבה יותר גבוהה לעומת ערוצי פרסום אחרים.

יחד עם זאת, חשוב להבין שלא מדובר בערוץ יקר יתר על המידה. הפלטפורמות הללו מאפשרות לעסקים קטנים או גדולים, למסור מידע, לתת ערך, לקבל לידים ולזכות באמון הציבור. ביחס לתועלות, עלות השירות סבירה בהחלט. אם אתם מרוצים מכמות הלידים שאתם מקבלים כבר כיום ומהאיכות שלהם, לא בטוח שאתם צריכים כעת פרסומים באתרי התוכן. עם זאת, במידה ואתם מאמינים שיש לכם ערך וללקוחות שלכם מגיע לדעת יותר ואתם רוצים למכור יותר – דעו שהפלטפורמות הללו מספקות מצב של ווין – ווין. התוצאות מדברות.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר