מאמרים וכתבות

משרד פרסום ושיווק לעסקים בהקמה – מאיפה מתחילים?

לתהליך ההקמה של עסק חדש יש לגשת ברצינות רבה ותוך ראיה מפוכחת. כל מי שחושב שמספיק הרצון להצליח בעסקים ומספיק להישען אפילו על כישרון באספקט מסוים צפוי להתאכזב. הקמה של עסק מאפס מחייבת עבודה מאומצת של תכנון ומחשבה קדימה. בנוסף, חשוב להשקיע בשיווק ובפרסום שאם לא כן, גם הרעיון הטוב ביותר צפוי לכישלון מהדהד.

אז מאיפה מתחילים להניע את העסק החדש קדימה? מה אחרי שיש לנו חזון, הון ראשוני, אולי אפילו כמה לקוחות שמספיקים בשביל נקודת ההתחלה? בדיוק בשלב זה צריך למצוא משרד שיווק ופרסום. משרד כזה נחוץ לכל עסק שרוצה לעבור בהצלחה של השלב של ההקמה ולעבוד לשלב של ההתבססות.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מיתוג עם משרד פרסום ושיווק

כאשר מחפשים משרד פרסום ושיווק לצורך מיתוג עסקי באינטרנט, כדאי בהחלט לתת את הדעת ליכולת של אנשי הפרסום לבנות לעסק מיתוג ובידול. לא משנה אם מדובר בעסק שמציע ללקוחותיו מוצרי יסוד או שמא מדובר בעסק שמציע שירותי יעוץ מס, צריך למצוא את הדרך למתג את העסק. ומהו בעצם מיתוג עסקים? מדוע זה חשוב כל כך? מדוע קשה להרים למעלה עסק חדש בלא תהליך רציני של מיתוג ובידול?

כל משרד פרסום רציני יוכל לומר בקלות שמיתוג איננו עניין או אלמנט טכני בלבד. מיתוג הוא במידה רבה הזהות של העסק, הלב שלו, התדמית, אך גם משהו עמוק הרבה יותר. המיתוג של העסק, מיתוג של מוצר כזה או אחר, הבידול וההבדל ביחס לאחרים, אלה דברים שמניעים את העסק קדימה ואלה הדברים שמושכים את הלקוחות. לקוחות לא רוצים רק לקנות נעליים. לקוחות לא רוצים רק לקנות מחשב חדש או מכונית. הלקוחות מעוניינים בעסק שיש לו ערכים, עסק שמציע להם מעין "חבילה" שהיא יותר מאשר תהליך הרכישה עצמו. את החבילה הזאת, את המעטפת של שירות, אמינות, אחריות, כדאיות – כל זאת בונים עבור העסק בתהליך של מיתוג מדויק ואפקטיבי.

שיווק ווירטואלי לעסקים חדשים

מה עוד יציע איש פרסום מקצועי, מלבד פתרונות של מיתוג עסקים קטנים? לעסק החדש כדאי מאוד להשקיע במשרד שמציע ייעוץ לטובת פרסום באינטרנט. יועץ שיווק באינטרנט יוכל לחשוף את העסק בזירה הנכונה, שאין לה גבולות ואין לה מגבלות. חשוב שתהיה נוכחות באינטרנט ולא רק לעסקים שמוכרים באינטרנט כגון חנויות מקוונות. באינטרנט חשוב שתהיה נוכחות לכל עסק משום שהצעד הראשון של מרבית הלקוחות, ולא משנה איזה מוצר או שירות הם מחפשים, הוא לפנות למנוע החיפוש החביב עליהם ולתת לקליקים להוביל אותם קדימה.

אז לקחתם חברת מיתוג והשקעתם בקידום באינטרנט, כעת אפשר כבר לברך על המוגמר? למעשה, כעת נרצה לקחת צעד אחד אחורנית ולהסביר איך מזהים את משרד הפרסום שיתאים לעסק בשלבי ההקמה. משרד הפרסום שיתאים לכך צריך להיות בעל ניסיון בקידום עסקים חדשים. חשוב שתהיה היכולת לבנות את התדמית העסקית מאפס ולשכנע אנשים לפנות לעסק חדש שחסר עדיין מוניטין או ניסיון ניכר. זוהי מלאכה לא קלה, זוהי מלאכה לא פשוטה, אבל היא בהחלט אפשרית.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

שיווק – ראה זה פלא

הפרסום בימינו צריך להתבסס בין השאר על שיווק ויראלי. שיווק ויראלי באינטרנט יכול להתבצע בזירת הרשתות החברתיות או מחוצה להן. מה שחשוב זה שמדובר בפרסום לאו דווקא יקר אלא שיווק שנשען על יצירתיות ועל כוחו של ההמון לסייע למאמצי שיווק וקידום מכירות. זהו תחום רציני, שנחקר אפילו במדע ובאקדמיה, תחת המינוח שיווק פל"א (פה לאוזן). באופן זה, אפשר להוביל גם עסק חדש ולא מוכר אל מחוזות ההצלחה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר