מאמרים וכתבות

איך עובד תהליך מיתוג חברה לחברות בתחום הנדלן?

הכלכלה המודרנית היא במידה רבה כלכלה של מותגים. לא רק פריטים ומוצרים שונים עוברים תהליך של מיתוג כי אם גם ארגונים גדולים וחברות מכל הסוגים. אבל כיצד מבצעים מיתוג חברה? מדובר בתהליך עמוק ורחב היקף. יש לבחון אותו מזוויות שונות ולהבין שיש ענפים מסוימים שבהם קיימים דגשים מיוחדים. והפעם, נראה איך עובד תהליך של מיתוג עבור חברות בתחום הנדלן.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מיתוג חברה – מיהו הקהל?

באופן הבסיסי ביותר, ניתן להגדיר מהלך של מיתוג חברה כתהליך של יצירת זהות עבור החברה. אך מהי בעצם הזהות הזאת, שהיא חמקמקה ביסודה? המדובר באופן שבו תופס הציבור את חברת הנדלן, זהו האופן שבו הוא מייחס ערכים שונים (חלקם אנושיים), ומקשר אותם עם החברה. לכן, ניתן להסיק מכך שאי אפשר לדבר על מיתוג בלי לאפיין תחילה את קהל היעד.

אם ישנה חברת מיתוג שנשכרה בכדי להפוך את חברת נדלן כזאת או אחרת למותג חזק, הרי שחברת המיתוג תשאל בראש ובראשונה – מיהו קהל היעד? מדוע זוהי שאלה חשובה, מכיוון שחברה שבונה בתי יוקרה תמותג באופן שונה לעומת חברה שבונה דירות לזוגות צעירים. לאחר שמבינים מיהו קהל היעד שאליו רוצים לפנות, בהתאם לכך ניתן לבנות את המותג הרצוי.

סט של ערכים

כל משרד פרסום רציני יודע שאפילו מותג קטן ובסיסי למעשה נושא על גבו סט שלם של ערכים. ומה שנכון עבור חטיף שוקולד או נעלי ספורט, נכון שבעתיים כאשר מדובר בחברה גדולה ורצינית, כזאת שפועלת בענף הבניה והייזום הנדלני.

שלב חשוב, אם כן, בבניית חברת נדלן כמותג יהיה הגדרת הערכים שיקרינו על מהותה של החברה. ערכים שחברת נדלן תרצה להיות מקושרת עימם יהיו למשל יציבות. על מנת שאנשים ירכשו בית בפרויקט שהולך ונבנה, צריך להיות אמון בכך שהקבלן הינו יציב וחברת הנדלן לא תיפול ותתרסק. ערך חשוב נוסף יהיה – אמינות. בית הוא הנכס החשוב והיקר ביותר שמצוי בידי הציבור. אמינותו של הגוף הקבלני, אם כן, תהיה דבר מה יסודי שלא ניתן להצליח בלעדיו. סט הערכים שיהיו משויכים לחברת נדלן יכול לכלול למשל גם רמת יוקרה גבוהה, גימור איכותי, הקפדה על כל פרט. רצינות ואמינות, ניקיון כפיים ויושר, הם ערכים מובילים שכמעט כל חברה גדולה תרצה לנכס לעצמה, כמותג ידוע.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מיתוג הלכה למעשה

לא מספיק לרצות לשייך בין חברת נדלן לבין סט רצוי של ערכים. יש לבצע צעדים פרקטיים, הלכה למעשה, בכדי שהמיתוג אכן יהפוך ממשאלת לב לעובדה בשטח. אבל איך יוצרים את המיתוג הזה, הלכה למעשה? יש הרבה מאוד צעדים שצריך לנקוט. למשל, יצירת לוגו ומשפט קליט, הלא הוא סלוגן. בנוסף, יש להפיק פרוספקטים צבעוניים שיספרו אודות פרויקטים של החברה וכדאי שמנהלים בכירים יתראיינו לעיתונות בספקם זווית ראייה מקצועית לגבי המרחש בענף הנדלן. חשוב לא פחות, לבצע מהלכים מוקפדים של מיתוג עסקים באינטרנט. רבים מרוכשי הדירות מתחלים לחפש את הבית עליו הם חולמים באינטרנט. שם מחפשים מידע לגבי נכסים שונים, אזורי ביקוש, מחירים, מפרטי בניה.

אפשר בהחלט לקיים מסעי פרסום נרחבים, אולם בדרך כלל, מותג יציב נבנה בתהליך מתמשך, שמצריך עבודה ויצירתיות. חשוב להקים אחת אינטרנט ולתחזק אותו. חשוב לקיים קשר עם הציבור באמצעות דף פייסבוק ממותג. אפשר להשתמש בשלטי חוצות, או בגירסה המקוונת שלהם – פרסום באינטרנט. על ידי קניית מדיה וקידום ווירלי, על ידי שילוב בין ראיונות לתקשורת ולוגו חזק, מקבלים מותג בעל ערך ובעל משמעות.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר