מאמרים וכתבות

שיווק בעזרת משרד פרסום - גם בזמן האטה כלכלית

רמת החיים של הישראלים, לפחות רובם, נמצאת במגמת עלייה מתמשכת. גם הפעילות העסקית בארץ מתרחבת משנה לשנה, לעתים באופן משמעותי ולעתים בקצב איטי יותר. בשנים של צמיחה קל לעסקים להשקיע משאבים רבים יותר בשיווק בכל האפיקים האפשריים: פרסום ברדיו, בטלוויזיה, באינטרנט ועוד. בתקופות של האטה כלכלית ברוב העסקים ישנה נטייה – מובנת וטבעית – לצמצם את ההוצאות, אבל ההמלצה היא לא להפסיק את השיווק וגם לא לוותר על שירותיו של משרד פרסום מקצועי.

למה כדאי להקדיש משאבים לשיווק גם בתקופות של מיתון?

כשהפעילות הכלכלית במשק מתרחבת, כאמור קל יותר לעסקים להשקיע בשיווק. הביקוש לשירותיהם של חברות מיתוג ופרסום גדל, והתוצאות בהתאם. ככל שההכנסות עולות בזכות הפרסום החכם, כך אפשר להמשיך ולהגדיל את סכומי הכסף שמופנים לשיווק, ואם העסק מתנהל באופן מושכל נוצר מעגל של רווחים והתרחבות.

כשיש האטה – בין אם היא בכל הפעילות הכלכלית בארץ ובין אם היא "רק" בתחום הספציפי של העסק שלכם – עלול להיווצר מעגל שונה לגמרי, של כיווץ והפסדים. ההכנסות פוחתות, האינסטינקט הוא לצמצם את ההוצאות על הפרסום, כתוצאה מכך ממשיך לקטון מספר הלקוחות והיקף ההתעניינות, הרווחים ממשיכים להתכווץ ולאלץ אתכם לצמצם עוד יותר את השיווק – ועל כן קשה לכם עוד יותר לגייס לקוחות חדשים ולמכור את המוצרים או השירותים שלכם, טובים ככל שיהיו.

המסקנה המתבקשת: פרסום באינטרנט ובאופליין הוא השקעה כדאית גם כשהמשק בתקופה קשה. מסקנה מתבקשת נוספת היא שבגלל הקושי המובן לממן שיווק, חשוב מאוד למצות את המרב מכל שקל שמוקדש לכך.

היתרונות של פרסום בעזרת מומחים

אנחנו חיים בעידן שבו ישנם ערוצי פרסום רבים מאוד, ובפרט במרחב הדיגיטלי. בין האפשרויות: קידום אתרים אורגני, קידום ממומן בגוגל, שיווק ברשתות חברתיות שונות ובהן פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ולינקדין, פרסום בטאבולה או אאוטבריין, ויש עוד אופציות.

לכל עסק מתאימים אפיקים אחרים, ורק משרד פרסום עם ניסיון רחב היקף בתחום יכול להמליץ לכם על אלה המתאימים לכם ביותר, כך שההשקעה שלכם תניב מקסימום תועלת. בנוסף, מאחר שגם הלקוחות שלכם, כמו רוב הישראלים, חווים מיתון ועל כן לא ממהרים להוציא כסף, נדרשת הנעה לפעולה אפקטיבית במיוחד – וגם היא מחייבת מקצוענות (בין אם מדובר על פוסט בפייסבוק, תמונה באינסטגרם, ניוזלטר, מודעה בגוגל, פרסומת באתר כזה או אחר וכו').

סיבה נוספת לכדאיות הפרסום בעזרת מומחים בתחום היא התרומה למיתוג של העסק. מי שגם בעיתות משבר מצליח לשמור על רמה גבוהה מאוד של נוכחות בתודעת הציבור הרחב, ובפרט קהל היעד הרלוונטי, נתפש כגוף בעל בסיס איתן ועוצמה של ממש – וזוהי כמובן אחת המטרות העיקריות של מיתוג עסקים.

איפה כדאי במיוחד לפרסם בתקופה של אי ודאות כלכלית?

כאמור אחד היתרונות של שיווק בעזרת משרד פרסום הוא היכולת לנתב את הכסף לאפיקים הנכונים. באופן עקרוני המקום הנכון לפגוש בו את קהל היעד בתקופות של אי ודאות כלכלית הוא האינטרנט.

סיבה אחת לכך היא שגם בתקופה שכזו רוב הישראלים ממשיכים לגלוש, ואפילו במשך שעות רבות יותר מדי יום, בין השאר כדי להתעדכן במצב. בהתאם קמפיין מתוכנן בקפידה יעזור לכם להגיע אל חלק גדול מקהל היעד, ולהרשים אותו. עוד סיבה טובה היא ירידת המחירים של המודעות בגוגל ובפייסבוק, וגם של עלויות השיווק באפיקים דיגיטליים אחרים – בין השאר בגלל שעסקים רבים כאמור מהססים להשקיע בפרסום. בהתאם נוצרות הזדמנויות אטרקטיביות מאוד, וכדאי לממש אותן.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר