מאמרים וכתבות

פרסום עסק באמצעות האינטרנט - מיצוי הפוטנציאל האמיתי

חשבתם על רעיון ייחודי להקמת העסק שלכם? מזל טוב! עכשיו כל שעליכם לעשות הוא להביא אליו את הלקוחות שיבצעו רכישות או הזמנות. על מנת לעשות זאת תוכלו להשתמש באחד מאמצעי השיווק המרכזיים והנפוצים ביותר בימינו – פרסום עסק באמצעות האינטרנט. בעמוד זה נדבר על שיווק אינטרנטי ושיווק קלאסי, ונעמוד על ההבדלים בין השניים. נסביר על הרשת החברתית הגדולה בעולם – הפייסבוק, ועל הדרך בה אתר אינטרנט זה יכול לעזור לכל בעל עסק להגדיל את החשיפות לעסק שלו ואת מספר המכירות בפועל, ונקנח בקידום אתרים אורגני שנחשב לאחת משיטות השיוק היעילות ביותר ברשת האינטרנט.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מהו שיווק באינטרנט והאם הוא עדיף על פני שיווק קלאסי?

השיווק הקלאסי הוא למעשה כל אמצעי השיווק והפרסום הרגילים שאנו מכירים עוד מהימים בהם גוגל ופייסבוק לא היו המילים הראשונות שכל תינוק לומד. השיווק הקלאסי עושה שימוש באמצעים כמו פרסום בעיתונות הכתובה, ברדיו ובטלויזיה, ובאמצעים מודפסים אחרים כמו פוסטרים ופליירים. במקרים מסוימים נעשה שימוש בשיטות שיווק מקוריות וממוקדות יותר כמו מכירות מדלת לדלת, שימוש בטלפון למטרות מכירה ושיווק גרילה. שיווק זה ביחס לאמצעים בהם נעשה במסגרת שיווק באינטרנט נחשב למסורבל ואפקטיבי הרבה פחות מהשיווק המודרני, במיוחד בהתחשב בעלויות הדפסה גבוהות ובמוגבלות פיזית וגיאוגרפית הקיימת בעת שימוש באמצעי שיווק רגילים שאינם אינטרנטיים. פרסום עסק באמצעות רשת האינטרנט עושה שימוש באתרי אינטרנט רבים החודרים לתודעתם של הלקוחות הפוטנציאליים, ומאפשר פילוח ישיר ועמוק של קהל היעד והמטרה לכל קמפיין שיווקי. גם אם אתם מעדיפים להיצמד לשיטות הקלאסיות של פרסום עסק באמצעים מודפסים ופיזיים, השילוב של אמצעי שיווק אינטרנטיים מתאפשר בקלות ולא דורש השקעה מאסיבית של כספים מיותרים.

שימוש בפייסבוק כאמצעי פרסום

תשאלו את עצמכם, כמה אנשים אתם מכירים שמשתמשים בפייסבוק באופן יומיומי, ובאותה נשימה אתם יכולים גם לשאול את עצמכם כמה אנשים אתם מכירים שלא משתמשים בפייסבוק. התשובה לשאלה הזו תהיה בוודאי זהה אצל כל אדם שתשאלו אותו, מכיוון שפייסבוק הוא כבר מזמן זירת השוטטות המרכזית עבור אנשים רבים בארץ ובעולם. כיאה למקום מרכזי בו כולם שוהים להנאתם, הפרסום באמצעי זה הוכח כיעיל ואפקטיבי כבר לפני שנים רבות. האפשרות של פתיחת דף עסקי בפייסבוק קידמה עסקים רבים לסטנדרט כלל ארצי, ופתחה עסקים רבים לקהלי יעד חדשים שעד להופעת הפייסבוק לא הצליחו להיחשף אליהם. גם אם אתם לא משתמשים באפשרויות הפרסום בתשלום שרשת הפייסבוק מעמידה לרשותינו, אתם יכולים ליהנות מגדילה בכמות החשיפות באמצעות שימוש באמצעיים ויראליים, תחזוקה של עמוד הפייסבוק העסקי, יצירה של קשרים חדשים, ושימוש באמצעים אינטראקטיביים עם הלקוחות הפוטנציאליים של העסק הנקראים גם לעתים קידום אתרים בפייסבוק.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

קידום אתרים אורגני

אחד התחומים הנחשבים ביותר בעולם של פרסום עסק באמצעות האינטרנט הוא קידום אתרים, בפייסבוק לעומת גוגל, תוכלו לפרסם את האתר שלכם באמצעים חברתיים, בעוד שאתר האינטרנט שלכם יהיה קצת יותר רשמי ופחות חברתי. על מנת להעלות את האתר לראש רשימת תוצאות החיפוש תחת מונחי חיפוש מסוימים, תידרשו לבצע מספר פעולות שתורמות לקידום האתרים האורגני של האתר שלכם. תוכן איכותי, בנייה של קישורים ופעילות בלוגים מורחבת מוכחים כיעילים לקידום אתרים אורגני. אתרי אינטרנט שמופיעים בראש רשימת תוצאות החיפוש תחת מונחי חיפוש מסוימים נהנים מחשיפה מוגברת ומכמות לקוחות הולכת וגדלה, בשל העובדה הפשוטה שהם חיפשו אתכם ולא אתם חיפשתם אותם.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר