מאמרים וכתבות

כיצד עוזר לנו פרסום ביוטיוב

יוטיוב, האתר שהוא חלק בלתי נפרד מהתרבות של ימינו ובעצם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו (עד שקשה להאמין כי הוא אפילו לא בן 10), הוא גם מקום מצוין לשיווק באינטרנט. הסיבות לכך ברורות: מדובר באתר פופולארי במיוחד (בישראל הוא השלישי מבחינת השימוש בו אחרי גוגל ופייסבוק), ובנוסף כבר הוכח כי סרטונים הם אפקטיביים הרבה יותר מטקסטים. יחד עם זאת חשוב להדגיש כי פרסום ביוטיוב דורש לא מעט משאבים, ובפרט חשוב לבצע אותו בצורה מקצועית ומושכלת, כלומר באמצעות משרד פרסום בעל ניסיון ומיומנות בכל הקשור לשיווק דרך אפיק זה.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מטרות הפרסום ביוטיוב

לפרסום ביוטיוב עשויות להיות כמה מטרות:

* חשיפת מוצרים (בין אם חדשים ובין אם קיימים) ושירותים שונים אותם מציע העסק

* מיתוג העסק ו/או העומדים בראשו כמקצוענים, אמינים, רציניים ומשקיענים, וכן כמובילים בתחום פעילותם

* הנעה לפעולה – בין אם כניסה לאתר של העסק, בין אם שיחת טלפון אליו ובין אם רכישת מוצרים/שירותים

* התבססות בתודעת הציבור

כמובן שייתכן קמפיין המשלב מספר מטרות, ובכל מקרה עוד לפני שמתחילים ליצור סרטונים חשוב מאוד להקדיש תשומת לב להגדרת המטרות ולקביעת היעדים, ורק כנגזרת מהם לתכנן את האופן בו ייראה הווידיאו שלכם. בהתאם, משרד פרסום בעל הצלחות מוכחות גם ביוטיוב הוא כזה האמון על ביצוע מחקרי שוק מעמיקים וניתוח מדויק ומדוקדק של הצרכים של כל לקוח.

100שעות בדקה, או: איך תוכלו לבלוט בים הווידיאו?

מצד אחד, ליוטיוב נכנסים מדי חודש למעלה ממיליארד בני אדם שצופים בלמעלה מ- 6 מיליארד שעות וידיאו, וכאמור גם בישראל מדובר באתר פופולארי להפליא (עם יותר מ- 3.5 מיליון משתמשים רשומים), כך שיותר מסביר להניח כי גם קהל היעד שלכם מגיע לשם ומחפש תכנים – אולם מצד שני מדי דקה מועלות ליוטיוב 100 שעות וידיאו, כך שעל מנת שהתוכן שלכם יתלבט באוקיינוס האינסופי הזה יש להשקיע תשומת לב, הן בשלב יצירת הווידיאו והן לאחר העלאתו לאתר.

איך ליצו רסרטון אפקטיבי?

גם המנוסים שבאנשי השיווק באינטרנט לא יכולים לדעת בוודאות מה יהפוך ויראלי ומה לא, אבל ככלל ככל שהסרטון בעל ערך מוסף אמיתי רב יותר, מעניין יותר (אם אפשר גם משעשע) ומדויק יותר (אף אחד לא אוהב סרטים טרחניים) כך הוא גם אפקטיבי יותר.

בנוסף חשוב כי איכות הצילום והסאונד תהיה ללא רבב, ועל כן מומלץ בחום ליצור את הסרטונים באמצעות משרד פרסום.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

קידום סרטונים ביוטיוב

גם הווידיאו המושקע ביותר ובעל הערך הרב ביותר לא ימשוך גולשים רבים ולא ימצה את הפוטנציאל הטמון בו אם לא תוקדש תשומת לב גם לנושא הקידום שלו.

* כותרת – כותרת מושכת, ובעיקר כזו המבטיחה ערך מוסף ותועלת לגולשים, מגדילה משמעותית את הסיכוי כי הווידיאו שלכם ייחשף לעיניים רבות. לדוגמה, "איך פרסום ביוטיוב יזניק את העסק שלכם לצמרת?" היא כותרת מושכת יותר מ"פרסום ביוטיוב".

* תגיות – לכל סרטון ביוטיוב ניתן להצמיד תגיות, כשרצוי כמובן שהן יהיו רלוונטיות לתוכן שלו (ובנוסף עשויות לכלול את שם העסק, שם בעל העסק או זה המופיע בסרטון מטעמו וכו'). שימוש נכון בתגיות גורם לכך שיהיה קל יותר למצוא את הסרטון שלכם במנוע החיפוש הפנימי של יוטיוב.

* תיאור – לכל קטע וידיאו ביוטיוב ניתן לצרף גם תיאור, כלומר קטע טקסט המציג את הסרטון ומהווה מעין פרומו. חשוב להתייחס לתיאור כאל אכן פרומו, ולכתוב אותו בצורה מושכת המדגישה עד כמה כדאי לגולש לצפות בסרטון. בנוסף ניתן "לנצל" את התיאור על מנת להפנות את הגולשים אל דף הבית של העסק, דף נחיתה רלוונטי או כל יעד אחר אליו רוצים אנשי העסק לנתב תנועה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר