מאמרים וכתבות

חשיבותו של ייעוץ שיווקי נכון לטובת מיתוג עסקים

אם בעבר אחת הקלישאות המפורסמות הייתה "אם אתה לא שם אתה לא קיים" (בהקשר של הופעה בדפי זהב, אותו ספר עב כרס שאיגד את כל בעלי העסקים בתחומים השונים), וקלישאה מפורסמת אחרת הייתה "אין פרסום רע כל עוד מאייתים את השם שלך נכון", שכן די היה להיות בתודעת הציבור כדי להצליח בעולם העסקים, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין ועסק שלא ימתג את עצמו ויזוהה עם הערכים הנכונים יתקשה לשרוד ובוודאי שלא יצליח לשגשג ולמצות את הפוטנציאל שלו. על מנת ליהנות ממיתוג איכותי ואפקטיבי באמת כדאי עד מאוד להיעזר בייעוץ שיווקי מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, ובפרט לשכור את שירותיו של משרד פרסום המבצע מיתוג עסקים הן אונליין והן אופליין.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

שלב ראשון של מיתוג עסקיםמה ממתגים?

השלב הראשון בתהליך של מיתוג עסקים הוא להחליט מה ממתגים ומה מבליטים – האם את בעלי העסק, האם קו מוצרים ספציפי, האם מוצרים חדשים או שמא את העסק בכללותו? על מנת לקבל החלטה מיטבית, שלוקחת בחשבון גם את עלויות המיתוג וגם את התועלת שיניב המהלך, חובה לפנות ליועץ שיווקי האמון על מיתוג עסקי – אמנם מן הסתם שירותי ייעוץ שכאלה מחייבים השקעה כספית בלתי מבוטלת אולם מיתוג שמתבצע בצורה לא נכונה גורם להפסד כספי משמעותי, שלא לדבר על היעדר מיתוג בכלל, כך שבשורה התחתונה תשלום ליועץ שיווק ומיתוג הוא השקעה משתלמת במיוחד.

חשיבות החיבור בין האופליין לאונליין

אחד המרכיבים הקריטיים בהצלחה של תהליך מיתוג חברה הוא החיבור הנכון בין הפעילות אופליין (כלומר ב"עולם האמיתי") לבין הפעילות אונליין (באינטרנט).

הסיבה לכך היא שבימינו התדמית של כל עסק מושפעת במידה ניכרת מהאופן בו הוא מוצג באינטרנט אך לצד חשיבות ההתנהלות בעולם הווירטואלי, ישנה כמובן גם חשיבות לפעולות בעולם הפיזי.

מיתוג עסקים אונליין כולל בראש ובראשונה את עיצוב האתר של העסק ויצירת תכנים מתאימים לאתר זה, ברוב המקרים גם נוכחות חכמה ברשתות חברתיות רלוונטיות ובמידת הצורך קידום אתרים – בין אם האתר של העסק עצמו ובין אם אתרים אחרים שיתרמו למיתוג של העסק.

המיתוג אופליין מורכב גם הוא ממספר נדבכים ובהם עיצוב המרחב הפיזי בו פועל העסק, וכן פעילויות שונות אותן יוזם היועץ השיווקי על מנת ליצור לעסק תדמית רצויה ובפרט כאלה התורמות לחברה ולסביבה, ועוד.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

ניהול מוניטין ברשת

ייעוץ שיווקי איכותי נדרש לא רק לשם מיתוג עסקים אלא גם לשם מיתוג אנשים, בין אם בעלי עסק כזה או אחר, בין אם בעלי מקצועות חופשיים (עורכי דין, רופאי שיניים, אדריכלים וכו') ובין אם אנשי ציבור (ובעיקר פוליטיקאים ואמנים). מיתוג שכזה מתבצע גם הוא הן אונליין והן אופליין, ובעיקר משלב את שני הרבדים הנ"ל לכדי סינרגיה רבת עוצמה. המיתוג האישי אונליין נקרא ניהול מוניטין באינטרנט , וזהו אחד התחומים המתפתחים במהירות בשנים האחרונות, ומטרתו היא להציג את האדם ששוכר את שירותי חברת המיתוג או משרד הפרסום באור המחמיא ביותר מבחינתו, כמובן על סמך הערכים אותם הוא בוחר להדגיש.

לשם כך נדרשת ברוב המקרים גם פעילות אופליין שהולמת את הערכים אותם רוצים להדגיש, ואת הפעולות ב"עולם האמיתי" מתעדים ומפיצים בכל רחבי האינטרנט. במקביל מתבצע קידום אתרים, לעיתים מסיבי למדי, על מנת שהדפים שבהם מופיע מידע מפרגן ידחקו לאחור דפים בהם מוצג האדם באור פחות מחמיא – כך שאת ניהול המוניטין ברשת כדאי במיוחד להפקיד בידי משרד פרסום בעל ניסיון רב בשיווק באינטרנט.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר