מאמרים וכתבות

כיצד משרד פרסום יזהה את הצורך של העסק שלך?

ההצלחה העסקית בימינו מבוססת על הצלחה בשיווק, הצלחה בקידום מכירות, הצלחה בפרסום. בזכות טכניקות שונות של שיווק, פרסום ומיתוג, יוכל משרד פרסום איכותי ומקצועי לשפר את מצבם של עסקים חדשים ואף של עסקים קיימים. פרסום ושיווק נדרשים גם לעסקים מצליחים ויש בהם תועלת גם לעסקים שחוו משבר מסוג כזה או אחר וצריכים להתאושש מההשפעה. משרד שפועל בתחום הפרסום אחראי לא רק לתכנון סלוגן קליט או לוגו נחמד. גם לא מספיק מסע פרסום נוצץ או שיווק מקוון. האחריות של משרד הפרסום היא לפני הכל לזהות נכון את צרכי העסק שלך. זיהוי נכון יוכל להניב את התועלת המקסימלית מכל שקל שיושקע בפרסום ובשיווק. כאן עולה השאלה – כיצד משרד הפרסום יזהה את הצורך של העסק שלך?

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

משרד פרסום וקהל היעד

דרך יעילה במיוחד עבור משרד פרסום לזהות את הצורך של העסק שלך היא לשים את הדגש על קהל היעד. שאלות חשובות הן – מיהם הלקוחות הקיימים של העסק? לאילו לקוחות נוספים העסק יכול לפנות? אילו צעדים העסק יכול לבצע כדי לגבש לעצמו רשימה של פלחי שוק נוספים. כאשר מזהים באופן מקיף את הפער בין הלקוחות הנוכחיים לבין כמות, היקף ומאפייני הלקוחות שצריך להגיע אליהם אפשר לתכנן באופן מוצלח יותר את אסטרטגיות הפרסום ואת צעדי המיתוג.

מיקוד בלקוחות חשוב לא רק למשרדי פרסום שפועלים באופן מסורתי. מיקוד בלקוחות חשוב לא פחות מכך גם לכל משרד פרסום דיגיטלי שצריך לזהות היטב את צרכיו של העסק. מיקוד בלקוחות יוכל לסייע להבין באיזה פרסום דיגיטלי לנקוט, באילו אתרים גולשים הלקוחות, היכן ניתן לעורר את תשומת ליבם של הגולשים שאליהם רוצים לפנות.

 

איתור נקודות חוזק

זיהוי הצרכים של העסק שלך יוכל לסייע בצורה טובה יותר בביצוע מיתוג חברה. יש עסקים שעבורם כדאי לנקוט במיתוג צעיר. יש עסקים שניתן למתג בכמה אופנים, כדי לפנות לפלחי שוק שונים באופן מקביל. יש עסקים שחייבים למתג אותם כרציניים וכשמרנים ויש עסקים שהמיתוג שלהם צריך להעיד על ממד צעיר ולעיתים גם מוזל.

זיהוי הצרכים של העסק יתבסס לא פעם גם על איתור נקודות החוזק של העסק וגם על ה”אני מאמין” של בעל העסק. בנוסף, זיהוי הצרכים יתבסס על שלב החיים שבו העסק מצוי. ישנם עסקים צעירים, שעושים את צעדיהם הראשונים בשוק והם צריכים לכוון את מאמציהם לגיוס בסיס לקוחות ראשוני. יש עסקים שכבר קיימים בשוק זמן רב, והם צריכים לנקוט במהלכים של התחדשות והתרעננות. לאחר שמאתרים את נקודות החוזק של העסק, לאחר שמבינים מהם היתרונות (ולעיתים גם מהן החסרונות) אפשר לבנות את אסטרטגיית הפרסום. לעיתים, יושקעו מאמצים בפרסום בעיתונות ולעיתים כדאי להשקיע בשלטי חוצות, פרסום בסלולר או קידום באינטרנט.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

תקציב וצרכים – נקודת החיבור

כאשר עוסקים בזיהוי הצרכים של העסק, חשוב לא פחות לשים דגש על הצד השני של המטבע. הצד השני הוא התקציב שהעסק יוכל להשקיע בשיווק, במיתוג, בקידום המכירות. הבשורות הטובות הן שכיום, נקודת החיבור בין התקציב לבין הצרכים של העסק יכולה להימצא מתחת לרף שהיה בעבר. במילים אחרות, באמצעות פרסום בפייסבוק, למשל, ניתן להגיע להישגים מצוינים גם כאשר התקציב יחסית מוגבל.

רוצים לדעת שמשרד הפרסום שאליו פניתם נוהג באופן מקצועי במיוחד? וודאו שלפני שבונים תוכנית עבודה, קמפיין, מיתוג, מבצעים מהלך של זיהוי צרכים. בצורה כזאת, התוצאות שאליהן רוצים להגיע יהיו ממוקדות, ברורות ויותר ברות השגה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X