מאמרים וכתבות

פתרונות פרסום מתקדמים עם משרד פרסום דיגיטלי

המציאות בה אנחנו חיים הופכת ליותר ויותר דיגיטלית מיום ליום. האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מההוויה של כולנו ואף אחד כבר לא זוכר שרק לפני 20 שנה הוא החל לחלחל אל חיינו, ואל הסמארטפונים למשל אנחנו כבר מתייחסים כאל איבר בגוף, ואם מסיבה כזו או אחרת אנחנו נאלצים להיפרד מהטלפון עתיר האפשרויות אנחנו מרגישים כאילו ויתרנו על יד.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

אם המציאות הופכת דיגיטלית, גם הפרסום הולך לדיגיטל – ובהתאם יותר ויותר משרדי פרסום מסורתיים מקדישים מאמצים ומשאבים על מנת להציע ללקוחותיהם פתרונות פרסום באינטרנט, ולצידם פועלים בהצלחה משרדי פרסום שהתמחו מלכתחילה בתחום הדיגיטל ועל כן בקיאים בו במיוחד, ובפרט בכל הקשור להבנת נפש הגולש ודרכי ההתנהלות שלו בכל מקום באינטרנט ובכל מכשיר.

סרטוני תדמית אפקטיביים

אחד התחומים בו מתמחה משרד פרסום דיגיטלי הוא יצירת סרטוני תדמית, המהווים בימינו את אחד הכלים רבי העוצמה ביותר.

בעידן בו פרסומות בטלוויזיה נראות במקרים רבים כמו סרטים הוליוודיים ומחייבות השקעות בהתאם, כך שרק עסקים גדולים עד ענקים יכולים ליהנות מהן, הרי שיצירת סרטוני תדמית משכנעים עבור האינטרנט אפשרית גם בתקציבים נמוכים יחסית, ואילו האפקטיביות שלהם גבוהה מאוד, בעיקר בזכות פוטנציאל הוויראליות והעובדה שהם זמינים עבור לקוחות פוטנציאליים בכל זמן ובמגוון מקומות ברחבי הרשת ( ובפרט כמובן יוטיוב ובמסגרת פרסום בפייסבוק ) – ועל כן אין פלא שלקוחות רבים מנצלים את האופציה הזו.

ישנם סוגים רבים של סרטוני תדמית אינטרנטיים, כששלושת הסוגים העיקריים הם:

* סרט תדמית קלאסי – אופציה מעונבת יחסית, מוקפדת מאוד וכזו שניכר בה כי הופקה במקצועיות. התוכן בדרך כלל מבוסס על סקירה מרפרפת של תחומי הפעילות של העסק ושל העומדים בראשו, ולעתים ייכללו בסרטון גם פידבקים מלקוחות מרוצים.

* סרטון טיפים – אופציה פשוטה וזולה, שבה בעל העסק או אחד העובדים בו מעניק לגולשים טיפים יקרי ערך מתחום הפעילות של העסק. סרטונים אלה אהובים מאוד על הגולשים בזכות הערך המוסף שהם מקנים להם.

* סרטון יצירתי – עסקים המעוניינים לשדר יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה יכולים לבסס סרט תדמית על הומור. הם אמנם מסתכנים בכך שהם עצמם יידחקו לשולי התודעה של הצופים, אולם היתרונות עולים על הסיכונים.

השירותים הייחודיים של משרד פרסום דיגיטלי

משרדי פרסום דיגטליים מציעים גם שירותים ייחודיים. אחד מהם הוא ניהול מוניטין ברשת – שירות אשר מיועד למי שתדמיתו הציבורית, אשר מושפעת במידה הולכת וגוברת מהאזכורים הבולטים אודותיו ברשת, חשובה לו. בפרט נעזרים ב-ORM, ראשי תיבות של Online Reputation Management, אנשי עסקים ופוליטיקאים, בין אם באופן שוטף ובין אם על מנת להתמודד עם משבר תקשורתי ספציפי.

הביקוש לשירות זה הולך וגדל כל הזמן שכן ככל שהאינטרנט צובר פופולריות כך הוא גם מושך אליו אלמנטים שליליים ההופכים אותו לזירת קרב – למשל מתחרים עסקיים שמפיצים חוות דעת הרסניות או פרסומים שליליים – ועל מנת לנטרל אותם יש צורך באנשי מקצוע מיומנים שאף עשויים להפוך את המשבר להזדמנות ולהשתמש בו כקרש קפיצה למיתוג מדויק ומוצלח במיוחד של האדם או העסק.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

העתיד של הפרסום בדיגיטל

אנשי המקצוע העובדים במשרד פרסום המתמקד בדיגיטל חייבים להיות כל הזמן מעודכנים, שכן אם בעבר השינויים בעולם השיווק היו איטיים והדרגתיים, הרי שהאינטרנט האיץ את כל התהליכים הרלוונטיים ובהתאם שיווק אונליין הוא תחום שחלות בו תמורות משמעותיות כל הזמן.

דוגמה אחת מני רבות לאופציה חדשה היא פרסום במסך הנעילה של הסמארטפונים – אחד המסכים הנצפים ביותר אצל כל בן אדם. כך למשל סטארט אפ ישראלי בשם Widdit מפתח אפליקציה שתציג על גבי מסכי הנעילה בסמארטפונים מידע רלוונטי בהתאמה אישית ובנוסף גם פרסומות, אף הן בהתאמה אישית, וזו רק דוגמה אחת כאמור למאפיין המובהק של הפרסום בדיגיטל – התמורות הדרמטיות והתכופות – ולחשיבות ההיערכות בהתאם של משרד פרסום דיגיטלי.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר