מאמרים וכתבות

השירותים של משרד פרסום ושיווק

פעם כולם הכירו את אנשי המקצוע. כולם ידעו מיהו הנגר של הכפר ופנו אליו כשנזקקו לרהיט, כולם ידעו איפה נמצאת החנות של מתקן האופניים השכונתי והגיעו לשם כשהאופניים שלהם התפנצ'רו, ואנשי המקצוע יכלו להתרכז בעבודתם בלי לחשוב בכלל על פרסום או שיווק. מצד שני קהל הלקוחות היה מוגבל למדי, ובסופו של דבר תהליכים כלכליים בלתי נמנעים הובילו למצב של היום: עסק שלא משקיע בפרסום ושיווק ייעלם בין כל מתחריו (אלא אם כן מדובר בשירות ייחודי באמת, או במוצר שאף אחד אחר עלי אדמות לא מציע).

למצב החדש ישנם כמובן גם יתרונות, ובראשם האפשרות להגיע לקהל לקוחות נרחב במיוחד ומגוון עד מאוד – ותוך כדי גם להכיר טוב יותר את העסק, את חוזקותיו וגם את נקודות התורפה שלו ובכך להשתכלל עוד ועוד.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

משרד פרסום ושיווק – קודם כל גיבוש זהות וזיהוי החוזקות והחולשות

משרד פרסום ושיווק כשמו כן הוא, מתמחה בשיווק ובפרט בפרסום (כאחת הדרכים המרכזיות לבצע את השיווק, כלומר כלל הפעולות המתבצעות על מנת להשיג מטרה מסוימת ובפרט הגדלת המכירות).

אבל משרד שכזה לא רק מאפשר למשל פרסום בפייסבוק בצורה אפקטיבית במיוחד או יוזם כתבות מפרגנות אודות העסק באינטרנט או בעיתונות המודפסת, אלא מספק הרבה יותר מכך: אנשי המקצוע של משרד שיווק ופרסום מאפשרים לבעל העסק להבין טוב יותר מהם יתרונות העסק שלו, איפה הוא סובל מנחיתות ביחס למתחריו ואיך אפשר למזער את השפעות הפער הזה – ואם תרצו אפילו לדעת טוב יותר למה בעצם הוא קם כל בוקר ומשקיע המון משאבים על מנת להוביל את העסק לצמיחה ושגשוג.

הסיבה לכך היא ששיווק אפקטיבי נשען על הערכים שעומדים בבסיס הפעילות העסקית, על זיהוי מדויק של קהל היעד של העסק ועל הבלטת התועלת של אותם לקוחות קיימים ופוטנציאליים מרכישת המוצרים או השירותים של העסק – ולשם כך נדרש כמובן תהליך אפיון מדוקדק ומדויק של העסק. אמנם בעל עסק יכול לעשות זאת בכוחות עצמו וללא שכירת שירותי פרסום ושיווק, אולם מבט חיצוני של אנשי מקצוע האמונים על תהליך זה מבטיח כי הוא יתבצע באופן איכותי במיוחד.

השירותים העיקריים של משרדי פרסום ושיווק

אמנם לכל משרד פרסום ושיווק דגשים שונים ועל כן ייתכנו אפיקי פעולה רווחים יותר ופחות, אולם ככלל מציע משרד שכזה, בין השאר, את השירותים הבאים:

מיתוג עסקי הוא תהליך רחב יריעה שממתג את העסק בהתאם לערכים הרצויים לו, הן באינטרנט והן מחוץ לרשת.

קידום אתרים – הפיכת האתר של העסק למקור סמכות בתחום פעילותו ומשיכת לקוחות פוטנציאליים אליו בדרך להפיכתם ללקוחות של העסק.

פרסום ברשתות חברתיות – משרד פרסום ושיווק המתמחה בפעילות ברשתות חברתיות נהנה מיתרון של ממש על פני מתחריו, וזאת לנוכח האפקטיביות הרבה של אפיק זה, והיותו ממוסס התנגדויות.

קמפיינים מבוססי מותג ומבוססי מוצר – הן אונליין והן אופליין.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

למה חשוב לעבוד עם משרד פרסום שמתמחה באינטרנט?

גם משרדי פרסום ושיווק שבעבר הדירו רגליהם מהאינטרנט מתחילים להקצות לתחום זה יותר ויותר תשומת לב ומשאבים, אולם אין ספק שמשרד פרסום באינטרנט – כלומר משרד פרסום ושיווק שמלכתחילה התמקצע בתחום זה – נהנה מיתרון של ממש.

די להביט בנתון אחד כדי להבין מדוע חשוב מאוד לעבוד עם משרד שיווק ופרסום בעל ידע וניסיון בכל הקשור לפרסום באינטרנט: בין 2013 ל-2014 זינק היקף הפרסום באינטרנט בלא פחות מ-24% (!), וזאת בשנה שבה עוגת הפרסום באופן כללי לא גדלה כלל. חלקו של האינטרנט מתוך כלל אפיקי השיווק והפרסום עמד כבר על 22% (לשם השוואה, ב-2003 פרוסה זו היוותה בקושי 2% מכלל העוגה) – וכל המומחים מסכימים כי מגמה זו תימשך ואף תתעצם.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר