השירותים שלנו

icons
אסטרטגיה שיווקית ופרסומית

אסטרטגיה שיווקית טובה היא חלק מהותי ביותר בהצלחה או כישלון של כל חברה. על מנת לגבש אסטרטגיה טובה עליך לדעת מיהו הקהל שלך, מהו המוצר שאתה מציע לו ומהם היתרונות של המוצר שיגרמו לו להעדיף אותו על פני מתחרים. בתהליך בניית האסטרטגיה יש לקחת בחשבון את 4 הגורמים הבאים: מוצר – האם אתה מציע מוצר שכבר קיים בשוק או מביא משהו חדש | מחיר – האם אתה ממצב את המוצר שלך גבוה או נמוך | ערוצי הפצה – באילו דרכים אתה מביא את המוצר שלך אל קהל היעד | תקשורת שיווקית – באיזה אופן אתה מספר לציבור על המוצר שלך.

 

לאחר שבנינו אסטרטגיה שיווקית מדויקת התואמת את הצרכים שלך ועומדת בתקציב שלך, נפנה לגיבוש האסטרטגיה הפרסומית שבהתבסס על אסטרטגיית השיווק, תתווה את הפעילות הפרסומית המתאימה ביותר: סוג המסרים (הן מילוליים והן ויזואליים) בהם נעשה שימוש, המדיות שישגרו את המסרים ישירות אל קהל היעד שלך בדרך המהירה ביותר (ATL, BTL, אונליין, אופליין, גרילה…) ובהתאם, הכלים הפרסומיים שיעשו את העבודה הטובה ביותר בכל מדיה. כל אלו יחד מבטיחים שהמותג שלך ישיג את יעדיו באופן אופטימאלי.

icons 3
תכנון וניהול קמפיינים בכל ערוצי המדיה

לצד פעילות שיווקית שוטפת, חכמה ואפקטיבית, עולה פעמים רבות הצורך בביצוע מהלך מיוחד, החורג מהשגרה השיווקית של המותג או החברה, לצורך השגת מטרה נקודתית. ב-exactive  כל קמפיין מתוכנן ומבוצע לאור המטרות והיעדים, תוך מדידה ובקרה מתמדת של תוצאות הפעילות בזמן אמת ושיפור תוך כדי תנועה. המטרה המובילה כל קמפיין היא השגת היעדים עבור הלקוח ולא תצוגת תכלית קריאייטיבית של משרד הפרסום. היעד שלנו הוא לבנות תמיד את הקמפיין המדויק ביותר, תוך ניצול מקסימלי של התקציב והמשאבים הארגוניים. משרד exactive מתגאה ברקורד עשיר וייחודי של קמפיינים יוצאי דופן וחלוציים ובעיקר בקמפיינים שהשיגו את היעדים שלשמם הופקו.

icon 6
פרסום מבוסס תוצאות Performance

האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. זו עובדה. בפועל, רוב החיים שלנו מנוהלים היום בצורה וירטואלית לגמרי. בהתאם לכך, נוכחותו של הפרסום ברשת עלתה וממשיכה לעלות באופן משמעותי מרגע לרגע.

 

מעבר לחשיפה של מוצרים ומסרים, כל מפרסם מעוניין להשיג את פרטי הצרכנים הפוטנציאליים (מה שמכונה לידים) על מנת ליצור עמם קשר במגוון ערוצים רב ככל האפשר ולהפוך אותם ללקוחות בפועל. פרסום אפקטיבי הוא פרסום מבוסס פרפורמנס (ביצועים ותוצאות) שמספק לך לידים של אנשים בעלי צורך ועניין אמיתיים במוצר שלך ומבצע בקרה שוטפת על עלותם, בוחן את הכדאיות שלהם ועושה אופטימיזציה (טיוב) הן לתוכן והקריאייטיב והן לפריסת המדיה, בכל רגע נתון.

 

הדרך הנפוצה ביותר לפרסום מבוסס פרפורמנס היא פריסת מודעות אטרקטיביות ומניעות לפעולה בזירות המדיה הרלוונטיות, שהתשלום עבורן מתבצע לפי מספר הקלקות או לידים שהתקבלו. זאת אומרת, שיש ביכולתנו להבין אילו מודעות מבצעות טוב יותר ולטייב את הביצוע עד למצב שבו עלות כל קליק או ליד תהיה הכי נמוכה שאפשר.

 

באמצעות מסרים מדוייקים וקריאייטיב אדיר, מחלקת הפרפורמנס של exactive תדאג שהמודעות שלך יקבלו חשיפה מירבית בעלות מינימאלית ויניעו את הקהל הרלוונטי לך לפעולה מיידית.

icon 7
רשתות חברתיות וניו-מדיה

רשתות חברתיות – לפגוש את הלקוח בסביבה הטבעית שלו:

 

הרשתות החבריות מהוות כיום את המקור הצומח ביותר (במקום השני אחרי Google) ליצירת תנועה לחנות הדיגיטלית, או הפיסית. מעבר לכך הן מאפשרות אינטראקציה אמיתית עם הלקוח, באופן ישיר ועמוק יותר מכל ערוץ אחר.. Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, Pinterest, +Google ושאר הרשתות החברתיות, בלוגים, פורומים ייעודיים ושלל ערוצים נוספים.

 

שימוש נכון, יעיל וחסכוני בערוצים אלה מצריך הבנה מקיפה של מאפייני המדיה הזו (המכונה New Media) כחלק ממערך השיווק והתקשורת של הארגון. לא כל רשת מתאימה לכל ארגון ובעיקר – בערוצים בהם מחליטים לפעול, יש להיראות ולפעול בצורה ההולמת את רוח הארגון ומשרתת את מטרותיו. מחלקת הפרפורמנס של exactive עושה שימוש במידע העדכני ביותר ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כדי להתאים את הפעילות הנכונה והיעילה ביותר עבור כל ארגון ולהביא לתוצאות המהירות והטובות ביותר.

icon 5
מיתוג

המושג מיתוג (Branding) יוצר בשנים האחרונות לא מעט בלבול ורבים חושבים שמיתוג מסתכם בעיצוב לוגו וכתיבת סלוגן. בפועל, תהליך מיתוג אמיתי עושה דבר אחד עיקרי – יוצר זהות למוצר או השירות שאתה מספק ומעוניין לשווק לציבור מסוים. יצירת זהות מתחילה במחקר מעמיק על המוצר שלך והשוק התחרותי שבו הוא חי וממשיכה במציאת בידול, איפיון מדויק והרכבת מסר ברור וחד שמעביר את הערכים והחוויה הרצויים (לב המותג). ורק כשיש לב, אפשר להתחיל לבנות סביבו את הגוף – שפה עיצובית הכוללת לוגו, צבעוניות, אלמנטים גראפיים ועולם ויזואלי לצד שפה מילולית, המעבירה את אופי המותג וה"אני מאמין" שלו במילים, שידברו אל ליבם וכיסם של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלך.

 

במחלקת האסטרטגיה של exactive יושבים אנשי אסטרטגיה וקריאייטיב מנוסים, מדוייקים ובעלי תאבון, השותפים למאות תהליכי מיתוג של מוצרים ושירותים מכל צבעי הקשת ב-15 השנים האחרונות. אנו מזמינים גם אותך ליצור מהמותג שלך חוויה רבת מימדים, שתהפוך לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום של קהל היעד שלך.

icon 4
קידום אורגני בגוגל SEO

התוצאות הראשונות ב Google – שם כולם רוצים להופיע.

 

זירת החיפוש היא לרוב הזירה היעילה ביותר מבחינה שיווקית, מכיוון שאליה נכנסים הצרכנים על מנת לחפש מוצר או שירות, במטרה לבצע רכישה.

כ-80% מהגולשים יעדיפו להקליק על התוצאות האורגניות ולא על הממומנות (אדוורדס). לכן, מטרת הקידום האורגני (SEO) היא למעשה "לשכנע" את גוגל שהאתר אותו אנו רוצים לקדם הוא הרלוונטי ביותר עבור הגולש המחפש ביטוי מסויים (מילת מפתח).

 

בכדי לעשות זאת יש לדאוג ל-3 דברים עיקריים:

1. שינוי, ניהול והתאמה שוטפים של מבנה האתר ורכיביו לאלגוריתמים של גוגל

2. הכנה ועדכון של תוכן איכותי ומותאם ל SEO בכמות ובתדירות מדויקת

3. בניית קישורים חיצוניים בצורה מקצועית, מתוכננת ויעילה בהתאם להנחיות גוגל

 

הופעה במיקומים הגבוהים (האורגניים) לא רק שמובילה לתנועה רבה של צרכנים "חמים" לאתר, היא גם נתפסת אצל הגולש כאינדיקציה לגודל או למובילות המותג. שינוי האלגוריתם התכוף של גוגל, לצד הצורך להתחשב בפרמטרים רבים כגון גלישה ממובייל, חיפושים מקומיים ועוד, מצריכה רמה מקצועית גבוהה ועדכון שוטף ואינטנסיבי של החומרים המקצועיים.

 

מחלקת ה-SEO של אקסקטיב בהובלת און יבין, מומחה SEO בעל שם עולמי (תוכלו לראות חלק מפרסומיו כאן), מבצעת היום לצד מתן שירות SEO מקצועי ונושא תוצאות למגוון רחב של חברות ומותגים, פרויקטים בדרגות הקושי הגבוהות ביותר ובתחומים התחרותיים ביותר, בארץ ובזירה הבינלאומית, לרבות פרויקטים מתחום ה-ORM.

 

המחלקה, המהווה כיום את חוד החנית בתחום ה-SEO בעולם, משתמשת הן בידע מקצועי שאין שני לו והן בכלים המתקדמים ביותר שפותחו על ידי exactive, במטרה להשיג תוצאות יוצאות דופן עבור הלקוח. אנו מזמינים גם אותך לשים את המותג שלך במקום הראשון!

icon 8
ניהול מוניטין באינטרנט

מה רואה מי שמחפש אותך בגוגל?

מקור המידע העיקרי (אם לא היחיד) בימינו הוא האינטרנט. שם אנחנו מחפשים כל מה שאנחנו רוצים או צריכים לדעת בכל נושא שבעולם. כשאנו מחפשים אדם או עסק מסויימים ברשת, כמעט תמיד ניתקל בתגובות וביקורות מגוונות ולעיתים נבחר להגיב או לבקר בעצמנו. בעלי אינטרסים שונים הבינו זה מכבר את הסביבה על יתרונותיה וסכנותיה, וכיום קיימת תופעה של הכפשה מעל דפי הרשת. הודות לשירותי ניהול מוניטין באינטרנט, אף אחד מאיתנו לא חייב להיות חלק מהמציאות הזו.

 

מחלקת ניהול המוניטין באינטרנט של exactive מנהלת כבר שנים רבות את המוניטין של אנשים ואושיות רבים. הטכנולוגיה המתקדמת בה אנו עושים שימוש, לצד ידע מצטבר מאפשרים לנו להשאיר את דפי התוצאות שלך נקיים מהשמצות, גם אם בהיסטוריה הופיעו בהם נתונים שליליים.

 

שירות ניהול מוניטין באינטרנט מבטיח כי האופן שבו תוצג ברשת יהלום את הערכים בהם אתה מאמין, יהיה נאמן להישיגיך המקצועיים וידגיש את מה שחשוב לך שציבור הגולשים יחשף אליו. השירות (הנקרא בשפה המקצועית ORM) מיועד לכל מי שתדמיתו חשובה לו, החל באנשים פרטיים, דרך אנשי עסקים וכלה באנשי ציבור ומפורסמים למיניהם.

 

ניהול מוניטין באינטרנט נועד אמנם להדוף פרסומים שליליים, אך מומלץ להשתמש בו באופן שוטף על מנת לתחזק את התדמית הרצויה, להקדים תרופה למכה ולוודא שהאג'נדה שלך והדרך בה היא מוצגת קבל עם ואינטרנט, עולים בקנה אחד. כדי להבין איך בדיוק אנחנו עושים את זה ואיך בדיוק אנחנו יכולים לסייע לך, פשוט צור עימנו קשר.

icon
תכנון, ניהול ורכש מדיה

תכנון מדיה הוא הבסיס לקמפיין או פעילות שיווקית מוצלחים. מסר חד ומדוייק וביצוע קריאייטיבי מעולה, לא ישיגו את המטרה אם הם לא יגיעו אל קהל המטרה הנכון ובאופן הנכון. לכן, למרות שהמסר והביצוע חשובים לא פחות, עיקר התקציב מושקע בדרך כלל במדיה. דיוק בתכנון ומיומנות ברכש המדיה יכולים להפיק מהתקציב הנתון תוצאות טובות בעשרות ומאות אחוזים. מחלקת המדיה של exactive מחויבת להשגת הפריסה הרחבה והמדוייקת ביותר עבור כל פרויקט על פי מטרותיו, במחירים הטובים בתחום המדיה המקומית והגלובאלית.

icons 1
הקמת פלטפורמות דיגיטליות

על מנת להפוך את הלקוח לחלק מהחוויה המותגית, להניע לפעולה ולייצר קהילה צרכנית, כל הפעילויות הפרסומיות מתנקזות בסופו של דבר לפלטפורמות דיגיטליות כגון: אתרי אינטרנט, דפי נחיתה ואפליקציות. במטרה ליצור סביבה שבה הגולש יכול לקבל אינפורמציה, להביע דעה ולנקוט פעולה (שלרוב תאפשר לו להרוויח משהו…), חשוב מאוד לדאוג לנראות המזוהה עם המותג ושותפה לחוויה הכוללת שלו, גם במרחב הדיגיטלי. נכון להיום, אתרי אינטרנט ואפליקציות מהווים את ה"בית" של המותג ולכן עליהם להלום את ערכיו ולשדר חדשנות וידיותיות למשתמש, התואמים את הסטנדרטים העדכניים ביותר של העולם הדיגיטלי.

 

בשנים האחרונות הקימה exactive מאות פלטפורמות דיגטליות כחלק מתהליכי מיתוג ופרסום, תוך שמירה על מיקום בחזית הטכנולוגיה, הבנת המרחב הדיגיטלי ומגמותיו ויצירת קהילות משתמשים וסביבות וירטואליות (אתרים, עמודי תוכן, אפליקציות לרשתות חברתיות ועוד) למותגים בתחומים רבים ושונים.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X