מאמרים וכתבות

ניהול מוניטין באינטרנט

מה רואה מי שמחפש אותך בגוגל?

מקור המידע העיקרי (אם לא היחיד) בימינו הוא האינטרנט. שם אנחנו מחפשים כל מה שאנחנו רוצים או צריכים לדעת בכל נושא שבעולם. כשאנו מחפשים אדם או עסק מסויימים ברשת, כמעט תמיד ניתקל בתגובות וביקורות מגוונות ולעיתים נבחר להגיב או לבקר בעצמנו. בעלי אינטרסים שונים הבינו זה מכבר את הסביבה על יתרונותיה וסכנותיה, וכיום קיימת תופעה של הכפשה מעל דפי הרשת. הודות לשירותי ניהול מוניטין באינטרנט, אף אחד מאיתנו לא חייב להיות חלק מהמציאות הזו.

 

מחלקת ניהול המוניטין באינטרנט של exactive מנהלת כבר שנים רבות את המוניטין של אנשים ואושיות רבים. הטכנולוגיה המתקדמת בה אנו עושים שימוש, לצד ידע מצטבר מאפשרים לנו להשאיר את דפי התוצאות שלך נקיים מהשמצות, גם אם בהיסטוריה הופיעו בהם נתונים שליליים.

ניהול מוניטין באינטרנט

שירות ניהול מוניטין באינטרנט מבטיח כי האופן שבו תוצג ברשת יהלום את הערכים בהם אתה מאמין, יהיה נאמן להישיגיך המקצועיים וידגיש את מה שחשוב לך שציבור הגולשים יחשף אליו. השירות (הנקרא בשפה המקצועית ORM) מיועד לכל מי שתדמיתו חשובה לו, החל באנשים פרטיים, דרך אנשי עסקים וכלה באנשי ציבור ומפורסמים למיניהם.

 

ניהול מוניטין באינטרנט נועד אמנם להדוף פרסומים שליליים, אך מומלץ להשתמש בניהול מוניטין בגוגל באופן שוטף על מנת לתחזק את התדמית הרצויה, להקדים תרופה למכה ולוודא שהאג'נדה שלך והדרך בה היא מוצגת קבל עם ואינטרנט, עולים בקנה אחד. כדי להבין איך בדיוק אנחנו עושים את זה ואיך בדיוק אנחנו יכולים לסייע לך, פשוט צור עימנו קשר.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר