מאמרים וכתבות

10 סיבות לשכור מומחה PPC

אחת הדילמות המרכזיות שכל מי שעוסק בשיווק באינטרנט מתחבט בה ללא הרף, הן באופן כללי והן באופן ספציפי לגבי כל לקוח ולקוח, היא כיצד לחלק את המשאבים בין SEO לבין PPC – כלומר בין קידום האתר בתוצאות החיפושים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים (SEO) לבין משיכת גולשים לאתר באמצעות פרסום ממומן (PPC – ראשי תיבות של Pay Per Click, מודל התשלום המקובל כשמדובר בפרסום בפייסבוק או בגוגל, שתי האופציות העיקריות של פרסום ממומן).

בזמן האחרון הכף נוטה יותר ויותר לטובת ה- PPC: השינויים הדרמטיים, ולעיתים השרירותיים, שמחוללת גוגל באלגוריתם שלה אחת לכמה חודשים, מקשים מאוד על משרד פרסום לבצע תהליך SEO אפקטיבי. קידום אתרים הוא תהליך איטי וממושך מטבעו, ואם תוך כדי תהליך משתנה האלגוריתם, אין שום דרך להבטיח שמירה על מקום גבוה בתוצאות הדירוג במנוע החיפוש המוביל.

כתוצאה מכך יותר ויותר משאבים מופנים ל- PPC – אבל למרות שלכאורה כל אחד יכול לבצע קידום ממומן בכוחות עצמו (פתיחת חשבון בגוגל אדוורדס, למשל, היא דבר פשוט ואינטואיטיבי), הרי שכדי להפיק את המירב מכך רצוי מאוד לשכור מומחה PPC.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

1. האם אתם יודעים לכתוב פרסומות שעובדות?

מומחי PPC אמונים על יצירת מודעות אפקטיביות במיוחד, הודות לניסיון הנרחב שלהם בפרסום בפייסבוק ובגוגל וליכולות הקופירייטינג שלהם (בפרט אם מדובר באנשי משרד פרסום המתמחה בשיווק באינטרנט).

כתוצאה מכך המודעות מושכות גולשים רבים, ולא סתם גולשים רבים אלא בדיוק את אלה שהסיכוי כי יהפכו ללקוחות גבוה במיוחד – ובכך מבטיחות שהתשלום על כל קליק יניב פירות.

2. האם אתם יודעים לבנות דפי נחיתה אפקטיביים?

 לא די ליצור מודעה משכנעת, חשוב מאוד שגם הדף אליו ינותבו הגולשים שהקליקו עליה יהיה אפקטיבי במיוחד.

אנשי שיווק באינטרנט בעלי התמחות ספציפית ב- PPC יודעים לבנות דפי נחיתה שהם גם רלוונטיים לתוכן המודעה (וכך מפחיתים משמעותית את עלותו של כל קליק) וגם מבטיחים יחס המרה גבוה – כלומר מקסימום גולשים שיבצעו את הפעולה הרצויה מבחינתכם אחרי שלחצו על המודעה.

3. האם אתם בקיאים בטרמינולוגיה של PPC?

שיווק באינטרנט הוא תחום שהז'רגון בו כולל ראשי תיבות רבים – למשל PPC, CPC, CPA, CTR ועוד ועוד. על מנת לנהל בהצלחה קמפיין PPC יש להתמקצע בתחום ובפרט ללמוד את השפה שלו – ולרוב בעלי העסקים אין זמן לכך, מה גם שהרבה יותר כדאי להם להתמקצע בתחום פעילותם.

4. האם תצליחו לזהות Click Fraud?

אחד המונחים הרלוונטיים ל- PPC הוא Click Fraud, כלומר קליקים שאינם אותנטיים אלא תוצר של פעילות שלילית מסיבה כלשהי.

הסיכוי כי תצליחו להבחין בפעילות שכזו אפסי, בעוד מומחה PPC יזהה אותה עד מהרה במסגרת המעקב השוטף אחר ביצועי הקמפיין, ויפעל על מנת לחסום אותה וכך יחסוך לכם הוצאות גבוהות על קליקים שכלל אינם אמיתיים.

5. האם אתם יודעים לבחור במדויק את הגדרות הקמפיין?

הן פרסום בפייסבוק והן פרסום בגוגל אדוורדס מאפשרים פילוח מדויק מאוד של קהל היעד בפניו תוצג המודעה – למשל על פי אזור גיאוגרפי, גיל, תחומי עניין (בפייסבוק) ועוד.

למומחה PPC יכולת להגדיר את קהל היעד בצורה המדויקת ביותר ולהתאים את הגדרות הקמפיין כך שיחס התועלת עלות יהיה מקסימלי מבחינתכם.

6. האם אתם יודעים לאתר מילות מפתח מובילות?

מרכיב חשוב אחר בהצלחת פרסום ממומן הוא זיהוי מילות המפתח הרלוונטיות ביותר.

לרשות משרד פרסום המתמחה ב- PPC שלל כלים מקצועיים במיוחד, שבזכותם המודעות שלכם ייחשפו לעיני הגולשים שמבצעים את החיפושים הרלוונטיים ביותר מבחינתכם.

7. האם אתם יודעים לנתח מהיכן מגיעים הלקוחות שלכם?

כדי למקסם את האפקטיביות של קמפיין פרסום ממומן, חשוב מאוד לדעת מהיכן מגיעים הגולשים שהפכו ללקוחות – ועל מנת לעשות זאת יש צורך בידע טכני שהציבור הרחב מן הסתם לא מצויד בו, אלא רק מומחי PPC.

8. האם אתם מעודכנים בכל הקשור לשיווק באינטרנט?

מומחי שיווק ברשת מקפידים להתעדכן כל העת לגבי חידושים בתחום, בין אם בפורומים ואתרים רלוונטיים, בין אם במגזינים מובילים ובין אם בכנסים מקצועיים – והידע העדכני יקר הערך שברשותם מאפשר להם ליצור קמפיינים אפקטיביים במיוחד.

9. האם יש לכם ניסיון ב- PPC?

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

10. האם יש לכם זמן להקדיש ל- PPC?

סביר להניח שהתשובה לשתי השאלות האחרונות היא לא – שתי סיבות מצוינות נוספות להפקיד את הפרסום הממומן בידי מי שזוהי מומחיותו, שמקדיש לתחום את כל זמנו ושבאמתחתו ניסיון ששווה זהב, גם עבורכם.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר