מאמרים וכתבות

משרד פרסום לחברות תיירות ותעופה

מי מאיתנו לא אוהב לטייל בעולם? אנחנו רק מחכים להזדמנות הראשונה לדחוף למזוודה כל מה שבא ליד, לשים את הדרכון בפאוץ' ולנסוע לנתב"ג. ובדיוק בגלל הביקוש הגבוה, יש גם תחרות גבוהה.

בנוף העסקי של היום, חברות תיירות ותעופה מתמודדות עם אתגרים ייחודיים בקידום שירותיהן ומשיכת לקוחות חדשים. כדי לבלוט בים העסקים ולהגיע לקהל היעד שלהן בצורה יעילה, חברות אלו צריכות להפעיל קמפיינים פרסומיים, אסטרטגיים ויצירתיים.

זה המקום שבו משרד פרסום נכנס לתמונה, שכן הוא יכול למלא תפקיד מכריע. המאמר הזה ידבר על החשיבות שבמציאת שותפים לדרך בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי.

מומחיות בתעשייה

למשרד פרסום שמתמחה בתיירות ותעופה, כמו אקסקטיב, יש היכרות מעמיקה עם הענף, מגמותיו, הדמוגרפיה והתחרות. הוא מבין את הדינמיקה והאתגרים הייחודיים הכרוכים בקידום יעדי נסיעות, חברות תעופה, מלונות ושירותים קשורים אחרים. המומחיות שלו תעזור לחברות תיירות לפתח תוכנית שיווקית מותאמת אישית שתהדהד עם קהל היעד ותביא תוצאות.

תכנון וביצוע אסטרטגיים

בין אם מדובר בשלט חוצות על איילון או על פרסום ממומן בפייסבוק, יצירת קמפיין פרסומי אפקטיבי מצריכה תכנון וביצוע קפדניים. אתם לא יכולים להסתפק בפחות מזה. אקסקטיב מביאה גישה אסטרטגית לשולחן. בעזרת מחקר שוק מקיף, ניתוח התנהגות צרכנים, זיהוי נקודות מגע מרכזיות, נוכל לפתח תוכנית פרסום מוצקה בתקציב יעיל.

פיתוח תוכן יצירתי

חברות תיירות ותעופה מסתמכות במידה רבה על תוכן מושך מבחינה ויזואלית כדי למגנט חובבי טיולים. מתמונות שובות לב ועד לסרטונים מרתקים, אנחנו יכולים ליצור תוכן משכנע שמציג את החוויה המיוחדת שאתם מציעים ללקוחותיכם. המטרה שלנו היא ליצור נרטיב מותג משכנע שמבדיל אתכם משאר החברות בתחום.

תוצאות מדידות והחזר השקעה

אחד היתרונות המשמעותיים בעבודה איתנו הוא שאנחנו לא מקבלים החלטות מהאוויר, אלא נצמדים לדאטה. כל מהלך שיווקי שיוצא לפועל מגובה בנתונים שאנחנו אוספים ומנתחים. התוצאות המדידות עוזרות לנו להעריך את רמות המעורבות ולקבוע את ה-ROI. הדו"חות המפורטים גדושים בתובנות שרק מחכות לעיניים מקצועיות. אותן תובנות הן אלו שמאפשרות לנו לקחת החלטות מושכלות יותר, לבצע אופטימיזציה של אסטרטגיית השיווק ובסופו של דבר – לראות תוצאות טובות יותר.

נוכחות מקוונת

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות איתנה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק. אנחנו נעשה הכל כדי להבטיח שאתם נהנית מחשיפה מקסימלית. זה יכול לכלול אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), פרסום ממומן בגוגל (PPC), שיווק במדיות החברתיות, בניית אתר וכו'. כל צעד שיווקי שמשקף את ערכי המותג, ומעביר את מהות העסק לקהל היעד.

ייעול זמנים ומשאבים

הוצאה לפועל של צעד שיווקי דורשת מכם משאבים רבים כמו זמן, מאמץ וכסף. שיתוף פעולה איתנו, יוריד לכם אבן מהלב. כשהמושכות יעבור אלינו, אתם תוכלו להתמקד בפעילות הליבה העסקית שלכם. אנחנו נטפל בתכנונים, מחקרים, פיצוחי בריפים, יצירת תוכן, הקמת קמפיינים – הרי זה מה שאנחנו עושים.

Exactive הוא משרד פרסום דיגיטלי שמתמחה בשיווק, פרסום ומיתוג. בעשור האחרון, המשרד הוביל פעילות של מגוון ארגונים – חלק מהמובילים במשק הישראלי – ועזר למספר גדול של חברות (מענפים שונים) להפיק את המירב מתקציבי השיווק ולהגדיל מכירות.

האנשים שעומדים מאחורי אקסקטיב מאמינים שסוכנות דיגיטל היא לא רובוט שיודע לקחת מוצר ולהפוך אותו למותג אטרקטיבי. כיום, כשהסבלנות של הצרכנים הולכת וקטנה, משרד פרסום חייב לדעת להקים תהליכים אסטרטגיים בעלי אפקטיביות גבוהה ועומק.

כחלק מהתפישה שלנו, ובמטרה להביא כל חברה לחשיפה המקסימלית במדיות הרלוונטיות לה, אנחנו מעניקים שירותי שיווק מקיפים אונליין ואופליין.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר