מאמרים וכתבות

מובייל מול דסקטופ – אופטימיזציה נכונה של משרד פרסום

גם כשהנוף של ענף השיווק הדיגיטלי ממשיך להתעצב בשנים האחרונות, עדיין – כל משרד פרסום שמכבד את עצמו מכיר בכוחן של פלטפורמות כמו גוגל ופייסבוק.

יצירת קמפיינים אפקטיביים במדיות האלו דורשת הבנה מעמיקה בתחום, ותשומת לב להבדלים בין אופני השימוש בהן. כמו שאתם יודעים, בכל זמן נתון הפלטפורמות מכילות גולשים מהדסקטופ ומשתמשים מהמובייל.

במאמר הזה נתעמק באסטרטגיות השונות שסוכנויות שיווק מובילות משתמשות בהן על מנת להפוך את מסעות הפרסום של הלקוחות שלהן לרספונסיביים ומוצלחים.

קודם כל מובייל

כולנו מחוברים באינפוזיה לסמארטפונים שלנו. רוב השאלות שמציקות לנו בראש דוחפות אותנו לפתוח את הפלאפון (או לצעוק לסירי) ולחפש תשובה. עולם הפרסום חייב לקחת בחשבון את צורת ההתנהגות הזו.

ולכן, בכל קמפיין שניצור קודם כל ניקח בחשבון את משתמשי הנייד. הקריאייטיב של המודעות אמור למשוך תשומת לב, הדפים צריכים להיטען מהר (למי יש סבלנות לחכות יותר מכמה שניות?), והפורמטים צריכים להתאים למובייל – ואלה מרכיבים חשובים באסטרטגיה.

התאמת מודעות לנייד

במרחב הקטן הזה, תמציתיות היא מפתח. קופי קצר אך משכנע מבטיח שהמסר יהדהד עם המשתמשים גם אם עושים משהו אחר תוך כדי (הולכים ברחוב עמוס וגוללים). תמונות ויזואליות איכותיות וכותרות מושכות תשומת לב, הופכות לקריטיות עוד יותר כשיש לנו שטח מסך מצומצם.

חברת שיווק מומלצת משקיעה זמן בבדיקות A/B על מנת לזהות את השילובים המוצלחים ביותר של ויזואליה וטקסט עבור קהל היעד.

עיצוב רספונסיבי ומעברים חלקים

אחד האתגרים באופטימיזציה הן לנייד והן למחשב שולחני הוא שמירה על חווית משתמש מגובשת. עיצוב רספונסיבי – סימן ההיכר של משרדי פרסום מיומנים –  מבטיח שהמודעות מסתגלות בצורה חלקה לגדלי מסך שונים. אסטרטגיית עיצוב רספונסיבית למעשה מבטיחה תדמית מותג עקבית בכל הפלטפורמות.

ניצול הכוח של המדיות הגדולות

פרסום בגוגל היה ונשאר אבן יסוד בשיווק דיגיטלי וזאת בגלל הפופולריות של מנוע החיפוש בישראל ובעולם. והבונוס? Google Ads מציעה מגוון רחב של פורמטים לנייד ולדסקטופ.

סוכנות שיווק איכותית יודעת להשתמש באפשרויות המיקוד השונות על מנת להגיע לקהלים ספציפיים. כדאי לציין שאין מתכון אחד שיבטיח קמפיין מוצלח, אבל חשוב מאוד לבחור את מילות המפתח הנכונות ולכוון למיקום מדויק.

עם פייסבוק הסיפור דומה, בסיס המשתמשים הנרחב שלה מספק לא מעט הזדמנויות נדירות ליצור קשר עם קהל היעד בצורה אפקטיבית. הפלטפורמה מאפשרת לבעלי עסקים להקים קמפיינים עבור מטרות שונות (הגברת מודעות, העלאת מכירות וכו') בפורמטים מגוונים. גם בנייד וגם בדסקטופ, חשוב ליצור קמפיינים ויזואליים שימשכו את תשומת ליבם של הגולשים.

פרסום ממומן בפייסבוק הוא אומנות של ממש!

מובייל מול דסקטופ – אופטימיזציה נכונה של משרד פרסום

אופטימיזציה מבוססת נתונים

בסופו של דבר אנחנו רוצים להסתכל בסוף החודש על המאזן – כמה כסף השקענו בשיווק וכמה קיבלנו בחזרה בעקבותיו. לא באנו לנחש או להרגיש אם קמפיין הלך או לא כל כך.

משרדי פרסום מומלצים לא מסתמכים רק על אינטואיציה (למרות שיש לה הרבה כבוד) – הם מנתחים נתונים בקפדנות כדי לזהות מגמות ואזורים לשיפור ושימור. גם גוגל וגם פייסבוק מציעות כלי ניתוח חזקים שמאפשרים לסוכנויות פרסום לעקוב אחרי הביצועים של הקמפיינים בזמן אמת. טיוב מתמיד שמבוסס על מדדי הביצועים, מבטיח שמסעות הפרסום יישארו יעילים וחסכוניים לאורך זמן.

היי, כאן אקסקטיב – נעים להכיר!

אנשי הצוות שלנו מאמינים שסוכנות דיגיטל היא לא רק מכונה משומנת שיודעת לקחת מוצר ולהפוך אותו למותג אטרקטיבי. אנחנו חיים בעידן שבו הסבלנות של הצרכנים כלפי "מכירה אגרסיבית" (ואולי באופן כללי) הולכת ופוחתת.

משרד הפרסום שלכם חייב לדעת להקים תהליכי אסטרטגיה עמוקים שעל בסיסם ניתן לבנות מהלכי שיווק אפקטיביים. כאלה שמביאים חוויית מותג שלמה ומרגשת, ומשתלמים במעמד הרכישה.

רוצים לקחת את העסק צעד קדימה? דברו איתנו.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר