מאמרים וכתבות

יצירת סרטוני תדמית בעזרת משרד פרסום מקצועי

סרטוני תדמית הם נדבך מרכזי בכל תהליך של מיתוג חברה בימינו. סרטון שכזה הוא אמצעי אפקטיבי מאוד לגרום ללקוחות פוטנציאליים להתוודע אל העסק, להתחבר אליו ולתת בו אמון – ובזכות ההיכרות, החיבור והאמון גם לרכוש ממנו מוצרים או שירותים. זוהי גם דרך אפקטיבית מאוד לשמר לקוחות קיימים, שכן סרטוני תדמית מופקים היטב משמרים את העסק ויתרונותיו בתודעת לקוחותיו, כך שבסופו של דבר אותם לקוחות יחזרו וירכשו שירותים/מוצרים נוספים.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

אבל כדי שסרטוני התדמית אכן ימלאו את המטרה לשמה נולדו חשוב ליצור אותם באופן מושכל, כזה שמשלב מחשבה על טובת הלקוחות וטובת העסק גם יחד ובנוסף לוקח בחשבון אלמנטים שונים של שיווק, אונליין ואופליין גם יחד – ועל כן כדאי מאוד לבצע את המהלך עם משרד פרסום.

אילו מסרים חשוב לכם להעביר?

לסרטון תדמית יש מטרה – להפוך את העסק שלכם ואתכם למזוהים עם ערכים מסוימים. ייתכן שאתם יודעים מהם הערכים שאותם תרצו שהסרטון ישדר, אבל בכל מקרה עבודה עם משרדי פרסום, ובפרט כאלה בעלי ניסיון בניהול מוניטין באינטרנט, עוזרת לכם להבין טוב יותר מהו הערך המוסף שלכם מבחינת הלקוחות, ובהתאם מבטיחה סרטון תדמית טוב יותר.

איך תבטיחו שהצופים יישארו עד סוף הסרט?

דמיינו את עצמכם באולם קולנוע, צופים בסרט. סרט לא טוב. תישארו עד הסוף או תצאו? בקולנוע ההתלבטות לא פשוטה: כבר שילמתם על כרטיס, והתלבשתם יפה, ובפוסטר כתבו שזה "סרט חובה" וגם הוסיפו המון סימני קריאה, ואתם אוהבים את השחקן שמככב בסרט, ולא נעים… הצופים בסרטוני תדמית, לעומת זאת, יכולים פשוט ללחוץ על ה-X אם הם לא נהנים – והם אכן עושים זאת במקרים רבים.

רוצים שהצופים "שלכם" יישארו עד סוף הסרטון? אתם חייבים לעניין אותם, ולרגש אותם, ולספק להם הבטחה – ואת כל אלה לשזור עם המטרה שלכם (זוכרים? להפוך את העסק שלכם למזוהה עם ערכים רצויים ולכזה שכדאי לתת בו אמון). יכול להיות שתוכלו לעשות זאת בכוחות עצמכם, אבל אנשים שעובדים במשרדי פרסום באינטרנט יעשו זאת טוב יותר.

רוצים שהסרט ייחשף לעיניים הנכונות?

גם סרטון התדמית המושקע ביותר והמשכנע ביותר עלי אדמות לא ימתג אתכם כמובילים בתחומכם ולא יגדיל את המכירות אם הוא לא ייחשף לעיניים רבות, ולא פחות חשוב מרבות – נכונות.

לשם כך נדרשים שני דברים חשובים: ראשית, לפלח במדויק את קהל היעד של העסק ובמסגרת זאת את קהל היעד של הסרטונים (שכן ייתכן שאל חלק מהלקוחות הפוטנציאליים מוטב לפנות בדרכים אחרות); ושנית, למצוא את הדרכים המיטביות להפגיש את אותו קהל יעד ממוקד עם הסרטון ובעצם להנגיש להם אותו.

האופציה הטבעית היא כמובן יו-טיוב, אבל לא צריך להיות מנהל משרד פרסום כדי לדעת שמדי דקה מועלות לאתר הפופולרי מאות שעות וידיאו – וכדי שהסרטון שלכם לא יטבע בים התוכן הזה חשוב מאוד קודם כל ליצור אותו כך שיהיה קל להבליט אותו, ושנית, לקדם אותו בדרכים שונות.

אופציה נוספת היא הפצה ברשתות חברתיות. הפרסום בפייסבוק למשל עשוי להיות אפקטיבי מאוד, בעיקר בזכות אלמנט הוויראליות שעשוי להעביר את הסרטון שלכם במעגלים הולכים ומתרחבים.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

למה לא כדאי לוותר על הפקה מקצועית של משרד פרסום?

בעידן שבו כמעט כל טלפון סלולרי מצויד במצלמת וידיאו לא רעה בכלל קל יחסית ליצור סרטון תדמית. יש גם חן מסוים בסרטונים שנראים ונשמעים כמי שנוצרו באמצעים ביתיים פשוטים – אבל הפקה מקצועית של משרד פרסום משדרת רצינות ומוכנות להשקיע בלקוחות, מאפשרת שילוב אנימציות, אינפוגרפיקות ואפקטים נוספים שמעצימים את האימפקט של הסרטון ובאופן כללי יוצרת תדמית איכותית לעסק שלכם – והרי זאת המטרה, לא?

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר