מאמרים וכתבות

שיווק סלולרי של אפליקציה חדשה

אפליקציות הן מכרי הזהב של ימינו – מי שמצליח לאתר צורך אמיתי של בני אדם רבים ולפתח אפליקציה שמספקת מענה לאותו צורך לא רק ירוויח סכומי כסף רבים אלא אף יזכה בסיפוק הנדיר שטמון בעזרה לבני אדם ואף שינוי העולם במובן מסוים. אבל בדרך ליישומון (כך קוראת האקדמיה ללשון לאותן תוכנות המותקנות בסמארטפונים ובטאבלטים) שיכבוש לבבות רבים חשוב לעבור במשרד פרסום – כדי שקהל היעד הרלוונטי ייחשף לאפשרויות שמציעה האפליקציה באופן אפקטיבי במיוחד.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

למה כדאי לשווק אפליקציות בסלולר?

לדברי נוה קרניאל, מנכ"ל משותף ב- Exactive, שיווק אפליקציות הוא אחד התחומים המתפתחים ביותר בעולם הפרסום, ובפרט התהליך של שיווק סלולרי של אפליקציות חדשות – הן מבחינת הביקוש לשירות זה והן מבחינת הידע והכלים שמצטברים אצל אנשי המקצוע בתחום הפרסום, כגון און יבין.

למעשה, מדובר בקונספט מתבקש: פרסום בסלולר הוא באופן כללי אפיק שזוכה לביקוש הולך ומתרחב לנוכח היתרונות המוכחים שלו והתוצאות המרשימות של קמפיינים אלה – וכשעל הפרק עומדות אפליקציות, שמעצם הווייתן מיועדות לשימוש במכשירי הסלולר המתקדמים, אך טבעי הוא לשווק אותן בדרך זו.

השלב הראשוןתוכנית עסקית מדויקת

השלב הראשון של תהליך שיווק סלולרי של אפליקציה חדשה הוא יצירת תוכנית עסקית מדויקת – שכן לא די ברעיון פורץ דרך טכנולוגית או כזה המספק פיתרון לבעיה נפוצה אלא חובה גם להבין איך מרוויחים מהאפליקציה – ובפרט אם דרך גביית תשלום על הורדות או מכירת שטחי פרסום. במסגרת התוכנית העסקית מתגבשת גם ההבנה מיהו קהל היעד העיקרי של האפליקציה, וכך בהמשך הדרך ניתן למקד את מסע הפרסום באנשים אלה.

יחס עלות תועלת אופטימלי

מרכיב חשוב מאוד אחר בשיווק סלולרי של אפליקציות הוא יחס עלות תועלת אופטימלי. סטארט אפים רבים, למעשה כמעט כולם, אינם משופעים במזומנים, מה גם שאת עיקר ההון שברשותם עליהם להשקיע בפיתוח הטכנולוגי של האפליקציה – כך שכל שקל שמושקע בפרסום חייב להניב מקסימום תוצאות.

משרד פרסום מיומן ומהימן, כמו זה של און יבין,  יבטיח קמפיין בעל אפקטיביות מקסימלית שיניב את החשיפה המוצלחת ביותר מבחינת האפליקציה.

השיטות השונות בהן משתמש משרד פרסום לשיווק אפליקציות

לרשות כל משרד פרסום המתמחה בשיווק דרך הסלולר עומדות מספר שיטות, שבכולן ניתן להשתמש גם כשהמוצר הוא אפליקציה חדשה ומבטיחה.

דרך אחת היא לקדם את האתר של החברה שפיתחה את האפליקציה, ושבאופן טבעי מציג אותה באור מושך. קידום האתר, שכמובן חייב להיות מותאם לסלולר באופן מושלם, אפשרי הן באמצעות כלים מתחום ה- SEO (קידום אורגני) והן באמצעות קמפיינים של פרסום ממומן (בין אם בגוגל אדוורדס, בין אם בפייסבוק ובין אם באפיקים אחרים). בחלק מהמקרים נשקלת גם רכישת באנרים פרסומיים באתרים אליהם קהל היעד של האפליקציה נוטה לגלוש.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

כל הנ"ל הן הדרכים המסורתיות. כשמדובר באפליקציה חדשה, במקרים רבים כדאי להשתמש בדרכים מקוריות על מנת להביא את דבר קיומה ואת הפוטנציאל שלה לשפר את איכות החיים לקהל היעד שלה. יצירת באזז – בין אם ישירות אצל קהל המטרה ובין אם אצל מובילי דעת קהל רלוונטיים לתחום בו עוסקת האפליקציה – עשוי להפוך אותה למדוברת מאוד תוך זמן קצר. גם קמפיין ויראלי עשוי היטב שיתפשט במכשירי הסלולר של אנשים רבים ככל האפשר יהפוך את האפליקציה לטרנדית, מבוקשת ולנושא חם ומדובר במיוחד.

נוה קרניאל וגם און יבין מדגישים את חשיבות הבחירה הנכונה בשיטה האופטימלית עבור כל אפליקציה ואפליקציה, שהרי ייתכנו הבדלים משמעותיים מבחינת קהלי היעד של היישומונים השונים – למעשה בחירת שיטת השיווק הסלולרית הטובה ביותר הוא המפתח העיקר לקמפיין מוצלח ומניב תוצאות מרשימות.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר