מאמרים וכתבות

רכש מדיה

רכש מדיה הוא שלב חשוב ומשמעותי בכל פעילות פרסומית או שיווקית. התאמת המדיה לקהל היעד ולמטרות העסקיות היא חיונית על מנת לייצר חשיפה נכונה וממוקדת, תוך ניצול מקסימלי של התקציב.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

על מנת לעשות זאת, נדרשים שלושה מרכיבים: הראשון, היכרות מעמיקה ויסודית עם תחום המדיה ועם גופי המדיה השונים בארץ ובחו"ל, הן אלה המסורתיים (עיתונות מודפסת, רדיו, טלוויזיה, שילוט חוצות, שילוט אוטובוסים וכו') והן מדיה דיגיטלית, חברתית וניו מדיה. בפרט חשוב לאפיין את הערוצים והמקומות בהם נמצא קהל היעד הרצוי מבחינת המפרסם; השני, הבנה מעמיקה לגבי התאמת מדיה למסר; והשלישי, יכולת ליצור אסטרטגיה מנצחת ולתכנן כל קמפיין כך שהידע וההבנה יבואו לידי מימוש – ויאפשרו מקסימום פרסום במינימום השקעה, שכן למעשה מבחינת רכש מדיה פרסום אפקטיבי הוא המטרה.

צוות המדיה של Exactive הוא המוביל בישראל, בכל הקשור לתכנון וביצוע רכש מדיה באינטרנט ובזירות הפרסום המסורתיות. הכירות עמוקה ומקיפה עם כל גופי המדיה הפועלים בארץ ובחו"ל, בשילוב עם הקפדה על תכנון מדויק ויסודי, מובילים את לקוחות Exactive לניהול קמפיינים יעילים ולהשגת התוצאות הרצויות, תוך ניצול מיטבי של התקציב. ביצוע רכש מדיה דרך מערכת המדיה של Exactive מאפשר לצד המחירים הטובים ביותר בערוצי המדיה השונים, גם שליטה וראש שקט בכל הקשור לניהול החשיפות והתוצאות.

כיצד מתבצע תהליך רכש מדיה?

רכש מדיה ברשתהשלב הראשון הוא ניתוח קהל היעד והרגלי צריכת המדיה שלו. בשלב זה מאפיינים באופן המדויק ביותר את קהל המטרה ומוודאים שפריסת המדיה תתאים לקהל הספציפי הזה.

השלב השני הוא התאמת המדיה למסר – מסרים מורכבים לא יוכלו למשל לעבור במדיות שלא מאפשרות הצגת מידע רב (כמו למשל שלט חוצות), אלא במדיות מתאימות שמאפשרות זמן ומרחב יריעה כמו טלוויזיה או אינטרנט. מסרים חדים וקצרים לעומת זאת, מאפשרים שימוש במדיה שלא מציעה "זמן מסך" ארוך.

השלב בשלישי בתהליך רכש מדיה, מחייב התאמת המדיה לתקציב הפרסום – ישנן היום ריבוי חלופות ואפשרויות לצד המדיה המסורתית, שמאפשרות חיסכון תקציבי משמעותי במקרים מסוימים. הכרות עם כל ערוצי המדיה, חדשים ככל שיהיו, חיונית כדי לנהל תמהיל מדיה יעיל ומיטבי.

מדוע כדאי לעבוד עם משרד רכש מדיה??

מעבר למומחיות בכל הקשור בתכנון הפרסום, יתרון משמעותי בעבודה עם משרד רכש מדיה, הוא היכולת לחסוך משמעותית בעלויות הפרסום. משרד מנוסה הרוכש מדיה ושטחי פרסום בהיקפים גדולים, בהכרח מקבל מחירים טובים יותר מגופי התקשורת וערוצי המדיה השונים, חיסכון זה מתורגם ישירות לחיסכון בתקציב הפרסום של הלקוח המפרסם.

צוות המדיה של Exactive עובד עם כל גופי המדיה בארץ וגופים רבים בחו"ל ומאפשר ללקוחותינו להינות מהמחירים הטובים ביותר בכל ערוץ וערוץ.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

ומה לגבי רכש מדיה באינטרנט?

פרסום באינטרנט מהווה מרכיב משמעותי מתמהיל השיווק של חברות רבות. עם זאת ולצד היתרונות הרבים, תחום המדיה הדיגיטלית הוא תחום המשתנה בתדירות גבוהה כל כך, שקשה לחברות רבות להשאר מעודכנות באפיקי הפרסום האפשריים והרלוונטיים.

ביצוע רכש מדיה באינטרנט מחייב רמה גבוהה של עדכניות ושמירת ה"אצבע על הדופק" בכל עת וכן הבנה של המדיות השונות, ממדיה דיגיטלית סטנדרטית, דרך אפשרויות הפרסום ברשתות החברתיות ובגוגל, עד לניו-מדיה, תחום המשתנה באופן תדיר.

קמפיינים פשוטים בגוגל וברשתות חברתיות ניתנים כיום לניהול עצמאי הודות לממשקים נוחים שפיתחו החברות השונות.

קמפיינים מורכבים יותר, המחייבים תכנון וניהול של התוצאות התקציב, מצריכים לרוב, עבודה עם משרד פרסום המתמחה ברכש מדיה ויכול להבטיח שהתקציב שהוקצה לפעילות ינוצל בצורה מיטבית.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר