מאמרים וכתבות

האם ניתן לנהל עמוד פייסבוק עסקי באופן עצמאי?

יש לכם עסק אבל עדיין אין לכם עדיין עמוד פייסבוק, או שיש לכם אבל הוא לא מנוהל כמו שצריך? משרד פרסום מוביל מסביר שכמעט כל עסק יוכל לשפר את הפעילות העסקית ולהגדיל את הרווחים באמצעות הקמת עמוד פייסבוק עסקי ובעיקר על ידי שיפור הניהול השוטף שלו. האם זה משהו שניתן או כדאי לבצע באופן עצמאי – נסביר את הדברים החשובים.

להקים עמוד זה קל, לנהל בשוטף הרבה יותר מאתגר

להקים עמוד פייסבוק זה קל, אבל האמת היא שהקמת עמוד נכון זה יותר קשה ממה שחושבים. אז כדי להתחיל פרסום בפייסבוק לא צריך לעשות יותר מדי, אבל צריך להביא בחשבון כמה דברים. קודם כל, חשוב שלעמוד הזה תהיה נראות מאוד טובה ועדיף שתהיה ייחודית (למשל על ידי תמונה עסקית ייחודית לפרופיל שלכם). זהו חלק חשוב מהמיתוג העסקי שלכם. אבל מה שאפילו עוד יותר חשוב מזה – הביאו בחשבון שניהול עמוד פייסבוק זה לא משהו שיש לו תוקף זמני. צריך להמשיך עם הניהול ולהתמיד ולהשקיע זמן (הרבה זמן). הרבה עסקים מתחילים בכך במלוא המרץ, אבל מגלים שעם הזמן העמוד מתחיל להיראות מוזנח ולא פעיל. הפתרון הוא לשכור לשם כך משרד פרסום דיגיטלי. מדובר בעצם על אנשי שיווק עם המתמחות בזירות החברתיות וברשתות החברתיות החזקות ביותר ברשת.

ניהול עמוד פייסבוק באופן עצמאי

ניהול עמוד פייסבוק למתחילים

אם אתם רוצים להתחיל לנהל עמוד פייסבוק באופן עצמי, יש כמה טיפים שיוכלו לעזור. לדוגמא, חשוב שתמונת הפרופיל שלכם ושתמונת הנושא שלכם תהיינה מתוקתקות עד הפרט הכי קטן. אלה התמונות שיוצרות את הרושם הראשוני שמקבל כל מי שנכנס לעמוד. זה חלון הראווה שלכם בפייסבוק, ביחד עם שם המשתמש שלכם (שם העסק, בדרך כלל) והפרטים ליצירת קשר. עכשיו, חשוב מאוד להשקיע בתיאור העסק ומה הוא בעצם מציע ללקוחותיו. עדיף להיות מצד אחד ברורים ומצד שני קצת יצירתיים. ברגע שעמוד שלכם מוקם או ששדרגתם עמוד קיים, אתם צריכים עוד כמה דברים:

  • למלא את העמוד בתכנים. ככל שיהיו יותר תכנים בפרק זמן קצר, כך העמוד נראה יותר משמעותי. גולשים מעדיפים להגיע לעמודים פופולריים.
  • לתזמן נכון את העלאת התכנים.
  • להשתמש בצורה טובה בהנעה לפעולה.
  • לעודד אנשים להצטרף אליכם. אלה יכולים להיות חברים, לקוחות, מכרים, משפחה. כשתעשו את כל זה נכון, יצטברו לכם לייקים ותגובות וזה נהדר.
  • השקיעו בפוסטים יצירתיים ולא יבשים ומשעממים.
  • שימו לב שמאחורי הטיפים הלכאורה פשוטים הללו נדרשת הרבה עבודה. פוסטים מושקעים ויצירת עניין מתמשך בעמוד אינם דברים של מה בכך. זו הסיבה שהרבה עסקים עוברים לנהל את העמוד עם ליווי מקצועי. הרי בסופו של דבר הזמן שלכם שווה כסף.

אסטרטגיה פרסומית וקידום פוסטים

כשאתם מנהלים עסק דינאמי, אתם רוצים להתרכז בפעילות השוטפת שלכם. רק בעלי עסקים מעטים נהנים באמת להשקיע את הזמן הנדרש בניהול עמוד פייסבוק עסקי באופן עצמאי. שימו לב שלצורך כך חייבים להעלות כל הזמן עוד פוסטים, צריך לשמור על יצירתיות אין סופית. צריך לקדם את הפוסטים הנבחרים, להכניס תמונות וסרטונים. צריך להשיג שיתופים ולייקים. כל הדברים הללו לא נעשים מאליהם. כאשר שוכרים משרד פרסום אינטרנטי לטובת העניין, יש מישהו שמבצע בשבילכם את כל הדברים הללו ויותר. ניהול עמוד פייסבוק עסקי בצורה כזאת מתבצע כאשר ברקע עומדת אסטרטגיה פרסומית מובהקת ומתבצעים פעולות כגון קידום של פוסטים, שיפור מעורבות גולשים והשגת עוד ועוד עוקבים, שמצטרפים כשהפופולריות עולה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target
בואו נדבר על זה :)
השאירו כאן פרטים ונתקשר