קידום מכירות עם משרד פרסום
כל עסק חי למען מטרה עיקרית אחת – מתן פתרונות ללקוח, שיתורגמו למכירות. וכמה שיותר מכירות – כך יותר טוב. איך עושים את זה? עבודה עם משרד פרסום מאפשרת לעסקים מכל סוג להקפיץ את המכירות באמצעות תוכנית שיווקית שמותאמת במיוחד בשבילם. משרד פרסום שמתמחה בקידום מכירות יודע לרכז את כל הפעילות השיווקית תחת קורת גג אחת. משרד פרסום איכותי וותיק משלב בתוכו פתרונות בהיבט של אסטרטגיה לקידום מכירות ביחד עם קריאייטיב. הוא יוכל לסייע בקידום קמפיינים במדיות שונות במטרה להגדיל את מחזור ההכנסות והמכירות של העסק.
שירותי פרסום מלאים לעסק – הכל במקום אחד!
פרסום לא מבוסס על צעד אחד ודי. כל איש פרסום לרוב יתמחה בתחום מסויים ולכן – טוב שיש לצידכם משרד שיש לו התמחות משולבת ויכולת לתת לכם יותר! אצלנו שיתוף הפעולה התוך משרדי הוא חלק מהדי אן איי (ביחד עם שירות אישי לכל לקוח). כאשר העסק שלכם עובד עם חברת פרסום באינטרנט הוא נהנה מפתרונות בהיקף של 360 מעלות. העסק שלכם מקבל פתרון מלא ובתוכו ניהול קמפיינים דיגיטליים, פתרונות בעיצוב, הפקת תוכן מותאם לפי מדיה וכן ייעוץ אסטרטגי בהקשר של פרסום בכלל וקידום מכירות בפרט. מדובר במכלול חשוב ביותר שמביא עימו נוחות, חוסך לכם זמן ועלויות. חשוב לא פחות, דרך עבודה כזאת מבטיחה קו אחיד בכל ערוצי הפרסום. משרד פרסום מצוין ידע כיצד להתאים את הפלטפורמות והמסרים לקהלי היעד המתאימים הדרושים לכם. כל זאת תוך בחירה של המדיה, הערוץ והתוכן, כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

פרסום דיגיטלי ממוקד
כדי למכור יותר, מאוד נכון להתקדם לפרסום האפקטיבי ביותר עבור רוב העסקים – פרסום דיגיטלי. במיוחד בהקשר הדיגיטלי ניתן לשים את האצבע על אפשרויות פרסום באינטרנט מהרבה מאוד סוגים שונים. כדי לקדם מכירות בצורה מצוינת צריך לעיתים למקד מאמץ בקידום במנועי חיפוש ולעיתים אחרות לרכז מאמץ בפרסום ברשתות חברתיות. שימוש נכון ומיטבי בערוצים אלה ואחרים מאפשר לכם להגיע ללקוחות נוספים, תוך השגת חשיפה בזמן ובמקום המתאימים ביותר. ראוי לציין גם את הבדיקה של משרד הפרסום של מדדים רציפים. בדיקת ביצועים מאפשרת לשפר את הקמפיינים בזמן שהם רצים, כך אפשר גם להתאים את התקציב בהתאם לתוצאות ולהפנות יותר תקציב לערוצים המניבים ביותר.
עבודה עם צוות רחב ומקצועי במיוחד
אנחנו עומדים לשירותכם עם צוות אנשי מקצועי מנוסה, וותיק וממוקד מטרה. זהו ללא ספק אחד היתרונות הבולטים של עבודה עם משרדי פרסום גדולים – הניסיון העשיר שאין לו תחליף לצד גישה מקצוענית. ניסיון עשיר ושיתוף הפעולה במשרד הפרסום בין מומחים מתחומים שונים, מביא לשיפור התוצאות ולהשגת יותר מכירות. שילוב זה יודע לייצר פתרונות יצירתיים, למשוך את העין של הלקוח ולהפיק יותר מכל שקל שמושקע בפרסום. בנוסף, צוות רחב מאפשר לאנשי הפרסום לחלק בניהם משימות בדרך הטובה ביותר ללקוח ותוך ביצוע מהיר ונקי יותר של קמפיינים, לרבות מהלכי שיווק מורכבים, תוך שמירה על איכות גבוהה בכל שלב.
השפעה מובהקת על שיפור המכירות
קמפיין פרסומי אפקטיבי שמנוהל על ידי משרד פרסום יכול להוביל ללא ספק להגדלת המכירות בטווח הזמן המידי וחשוב מכך – בטווח הבינוני והארוך. הקמפיינים נבנים כך שייצרו חשיפה למותג ושימת דגש על התעוררות הצורך ומעבר לרכישה מצד הלקוח. בשעה שאסטרטגיית השיווק מתואמת והולמת את היעדים העסקיים, התוצאה היא שיפור בביצועים. יותר מכירות פירוש הדבר חיזוק בסיס הלקוחות ושיפור בקידום העסק גם בעזרת טכניקה "מפה לאוזן" שנמשכת גם לאחר סיום הקמפיין.