מאמרים וכתבות

בחירת משרד פרסום לעסקים קטנים

כשמדובר בעסק קטן, ברוב המקרים היזם, בעל העסק, המנהל של העסק או הבעלים הם אותו אחד. יתרה על כן, כל הפונקציות השונות של העסק מנוהלות בדרך כלל על ידי אותו אדם, והוא נדרש לתת דין וחשבון על כולן. במקרים כאלה, המשאבים היקרים ביותר של כל בעל עסק, שהם זמן וכסף אוזלים לאיטם ואחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק, במיוחד בעסק קטן שלא נהנה ממחזוריות גבוהה של לקוחות וממעגל לקוחות גדול ויציב, נזנחים. אנו מדברים כמובן על הפרסום שהעסק הקטן נהנה ממנו, אותו פרסום שאמור להגדיל מחזורי מכירות, להגדיל את מספר החשיפות ולגרום להופעתם של יותר ויותר לקוחות בפתח הדלת שלכם. אם גם לכם חסרה אנרגיה בתחום הפרסום של העסק הקטן שלכם, יתכן ומה שאתם צריכים הוא משרד פרסום לעסקים קטנים.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

אילו שירותים משרד פרסום לעסקים קטנים מעניק?

במקרים רבים, בתחילת דרכו של העסק הקטן, מה שחסר לו ביותר הוא מיתוג עסקי. זוהי ההבנה של הייחודיות של העסק שלכם, ודרך ההוצאה שלה לפועל. שאילת השאלות הראשוניות היא זו שנותנת לעסק הקטן והמתחיל את הזהות העצמית שלו שבאה לידי ביטוי ברבדים רבים, בעיקר בפרסום אך גם ביחס אל הלקוחות, ובגישה הכללית של הארגון. משרד פרסום לעסקים קטנים אמור לתת לכם בדיוק את הכלים שאתם צריכים ליישם בעסק הקטן שלכם לצורך מיתוג נכון. בשלבים הראשונים נבחר את נקודות החוזקה שלכם אל מול המתחרים ונבין באילו תחומים כדאי להתמקד. לאחר השלב הראשוני, נוכל להבין את הנקודות אותן נדגיש באמצעי הפרסום השונים שמתאימים לעסק שלכם, ונבחר את תהליכי הפרסום והשיווק הנכונים עבורכם במסגרת הזמן והתקציב שהוגדרו.

פרסום באינטרנט לעסקים קטנים

לפרוץ קדימה בעולם האינטרנט

אנו נמצאים בעידן שלא נח לרגע, אם אתם התקדמתם צעד אחד, עולם השיווק והפרסום התקדם שני צעדים קדימה. משרד פרסום לעסקים קטנים שומר אתכם בעניינים, ומספק לכם את השירותים החדשים והעדכניים ביותר. אם עד לפני מספר שנים שיווק סלולרי היה שמור אך ורק לחברות הגדולות ביותר, הרי שהיום הוא זמין ונגיש גם לעסקים הקטנים ביותר. עם משרדר הפרסום הנכון אתם יכולים להישאר בעניינים ולהגיע בדיוק רב לקהל הלקוחות אליו אתם מכוונים.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

אז איך נדע במה לבחור?

אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ולקבל יועץ שיווק באינטרנט שישמח לענות על שאלותיכם במלוא הכנות והמקצועיות. באמצעות אנשי המקצוע הנכונים שמכירים את עולם האינטרנט על בוריו, תוכלו לרכז את מאמצי הפרסום שלכם ולהגיע בדיוק רב אל הלקוחות שאתם מחפשים ואף לשנות את דעתם ולהראות להם שהעסק שלכם הוא בדיוק מה שהם חיפשו. אנו משרד פרסום לעסקים קטנים שמתמחה ביצירת שם מותג ופרסומו בכל רחבי הארץ. אם אתם מתלבטים בין עולם האינטרנט, כנראה שיש לכך סיבה. בין הפייסבוק ליוטיוב, בין הקידום הממומן לאורגני, בין יצירת המודעות במובייל וניהול המוניטין המקוון, יש הרבה מאוד מה לעשות גם כשזה מגיע לפרסום עסקים קטנים, ואי אפשר לצפות מבעל עסק אחד להבין בכל זה ולעשות את כל הצעדים הנדרשים ליצירת אסטרטגית פרסום נכונה ולעמוד מאחוריה. זה נכון שמדובר בשירות חיצוני שעשוי להוסיף קצת לתקציב החודשי שלכם, אך כבר מהחודש הראשון תוכלו לראות שזו הוצאה שהיא בעצם השקעה. השקעה בשירות של משרד פרסום לעסקים קטנים, שנעשה בצורה מקצועית, מובילה לתוצאות מהירות, ותוכלו לראות גדילה מהירה ביותר בכמות הלקוחות שלכם ובמספר ההכנסות.

אפשרויות פרסום בעידן הדיגיטלי

כמו שאמרנו, אנחנו חיים בעולם דיגיטלי שנע בקצב מהיר. לא הספקתם למצמץ ומטא כבר השיקה אפליקציה חדשה שכבר יש לה מעל למיליון מנויים. אתם כל הזמן צריכים לעמוד בקצב.

אז מה "פרסום לעסקים קטנים" בעצם אומר?

חשוב לנו לציין שלא כל עסק צריך לפרסם בכל פלטפורמה. הכל כמובן תלוי בקהל היעד שלכם ואיפה הוא מסתובב בזמנו הפנוי. עם זאת, רצוי להכיר את המדיות המרכזיות ואיך פרסום בהן בא לידי ביטוי.

גוגל – מנוע החיפוש הכי פופולרי בעולם והכי נפוץ בישראל. המטרה שלנו בגוגל היא להזרים כמה שיותר תנועה רלוונטית של גולשים לאתר שלכם. איך עושים זאת? בעזרת קידום אורגני (פרסום מאמרי תוכן איכותיים שמכילים את מילות המפתח הרלוונטיות באופן קבוע, יצירת קישורים פנימיים וחיצוניים, עיצוב האתר בצורה ידידותית ותחזוקה שלו מבחינה טכנית), וקידום ממומן (תוצאות ראשונות שקופצות עבור ביטויים רלוונטיים, התשלום עליהן מתבצע עם כל קליק).

פייסבוק – ניהול דף עסקי פעיל ופרסום קמפיינים ממומנים לצורך ביסוס המותג, הגדלת הקהל, מכירות וכו'.

אינסטגרם – ניהול חשבון עסקי, פרסום פוסטים וסטוריז, והרצת קמפיינים ממומנים.

טיקטוק – יצירת סרטונים קצרים (או בשמם השני – טיקטוקים), מעניינים, מסקרנים, מצחיקים ושובי תשומת לב.

כן כן, אנחנו יודעים שעבור בעלי עסקים זה יכול להיות כאב ראש. אבל המדיות האלו הן כל עולמו של משרד פרסום לעסקים קטנים.

למה חשוב לעשות דברים קצת אחרת?

יכול להיות בהחלט שהמושג "שיווק דיגיטלי" מעלה אצלכם קונוטציה שלילית. אם כן, סביר להניח שאתם נמנים עם בעלי העסקים שיימנעו מכל סיטואציה שבה הם ירגישו כאילו הם דוחפים ללקוחות שלהם מוצר או שירות בכוח.

ככה או ככה, כל בעלי העסקים יודעים שכל עוד הם לא משתמשים בכלי הזה שנקרא שיווק ופרסום – הם מפסידים. גם לקוחות פוטנציאליים וגם הכנסה. כי בסוף, לא משנה כמה אתם טובים במה שאתם עושים, אם אף אחד לא יודע מזה, מה זה שווה?

העניין הוא ששיווק לא חייב להיות אגרסיבי ובטח שלא חייב לצעוק: "מכירת חיסול – בעל הבית השתגע". אנחנו מעודדים שימוש ביצירתיות, הומור וכיף.

למעשה, פרסום באינטרנט לעסקים קטנים, הוא שלב שחייב להגיע רק אחרי שזיקקתם את הקול הייחודי של העסק שלכם. הוא זה שיכתיב את הטון. הוא זה שיביא לכם חשיפה איכותית. רק ממנו נוכל לגזור את המסרים שנפרסם בפלטפורמות השונות.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר