מאמרים וכתבות

קידום אורגני בגוגל SEO

התוצאות הראשונות ב Google – שם כולם רוצים להופיע.

 

זירת החיפוש היא לרוב הזירה היעילה ביותר מבחינה שיווקית, מכיוון שאליה נכנסים הצרכנים על מנת לחפש מוצר או שירות, במטרה לבצע רכישה.

כ-80% מהגולשים יעדיפו להקליק על התוצאות האורגניות ולא על הממומנות (אדוורדס). לכן, מטרת הקידום האורגני (SEO) היא למעשה "לשכנע" את גוגל שהאתר אותו אנו רוצים לקדם הוא הרלוונטי ביותר עבור הגולש המחפש ביטוי מסויים (מילת מפתח).

 

בכדי לעשות זאת יש לדאוג ל-3 דברים עיקריים:

1. שינוי, ניהול והתאמה שוטפים של מבנה האתר ורכיביו לאלגוריתמים של גוגל

2. הכנה ועדכון של תוכן איכותי ומותאם ל SEO בכמות ובתדירות מדויקת

3. בניית קישורים חיצוניים בצורה מקצועית, מתוכננת ויעילה בהתאם להנחיות גוגל

 

הופעה במיקומים הגבוהים (האורגניים) לא רק שמובילה לתנועה רבה של צרכנים "חמים" לאתר, היא גם נתפסת אצל הגולש כאינדיקציה לגודל או למובילות המותג. שינוי האלגוריתם התכוף של גוגל, לצד הצורך להתחשב בפרמטרים רבים כגון גלישה ממובייל, חיפושים מקומיים ועוד, מצריכה רמה מקצועית גבוהה ועדכון שוטף ואינטנסיבי של החומרים המקצועיים.

 

מחלקת ה-SEO של אקסקטיב בהובלת און יבין, מומחה SEO בעל שם עולמי (תוכלו לראות חלק מפרסומיו כאן), מבצעת היום לצד מתן שירות SEO מקצועי ונושא תוצאות למגוון רחב של חברות ומותגים, פרויקטים בדרגות הקושי הגבוהות ביותר ובתחומים התחרותיים ביותר, בארץ ובזירה הבינלאומית, לרבות פרויקטים מתחום ה-ORM.

 

המחלקה, המהווה כיום את חוד החנית בתחום ה-SEO בעולם, משתמשת הן בידע מקצועי שאין שני לו והן בכלים המתקדמים ביותר שפותחו על ידי exactive, במטרה להשיג תוצאות יוצאות דופן עבור הלקוח. אנו מזמינים גם אותך לשים את המותג שלך במקום הראשון!

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X