מאמרים וכתבות

שיווק סלולרי לבעלי עסקים בתחום המזון

יש לכם עסק בתחום המזון? חשוב לכם להצליח ולפנות לקהל יעד מתאים? אז מה דעתכם על שיווק באינטרנט? אבל רגע אחד. אולי זה לא הדבר שיקדם אתכם בצורה הטובה ביותר. בסופו של דבר, אם עד לפני מספר שנים זה היה הדבר העיקרי שבו עסקו חברות הפרסום השונות, הרי שכיום אנו נמצאים בעולם אחר לחלוטין. כיום, הדבר החם ביותר הינו שיווק סלולרי. למי זה מתאים ומי בכלל צריך את זה? ללא ספק, כל עסק שרוצה להישאר במודעות וכל מי שיודע שחייבים ללכת ברוח הזמן. גם בעלי עסקים מובילים בתחום המזון כבר הבינו זאת. אז מדוע זה חשוב, ואיך מגיעים לתוצאות מצוינות?

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

שיווק סלולרי – כי ככה כולם מחוברים

אם אתם בעלי עסק בתחום המזון, אין ספק שתרצו לדעת כיצד שיווק סלולרי יכול לסייע לכם וגם תשאלו מדוע זה חשוב כל כך. אז כדי להבין מדוע זה חשוב, לא צריך תואר בשיווק, כל מה שצריך זה פשוט לצאת לרחוב ולהסתכל מסביב. ראיתם לפחות שלושה אנשים הולכים לכאן או לשם? עומדים ברמזור או נכנסים לאיזו שהיא חנות? סביר להניח שאחד מהם לפחות דיבר בטלפון הנייד ואם תמשיכו להביט סביב תראו הרבה מאוד אנשים שגולשים באינטרנט הסלולרי.

אין כיום אף משרד פרסום שמכבד את עצמו ואשר לא מודע לשימוש חוצה הגבולות בסלולר ובאינטרנט סלולרי. ובעולם סלולרי מהיר ומודרני כזה, כל עסק בתחום המזון צריך לפרסם את עצמו. והפרסום צריך להיות במקום הנכון, באתרים הנכונים המותאמים לסלולר ועדיף תוך שימוש נכון ברשתות חברתיות ועם שימוש יעיל באפליקציות מיוחדות.

שיווק נכון בסלולר

בדיוק כפי שניתן לראות שיווק נכון בשלטי החוצות ושיווק לא נכון בשלטי חוצות, בדיוק כפי שניתן לראות שיווק נכון באינטרנט ושיווק לא נכון באינטרנט, כך נכון גם בשיווק הסלולרי. מי שעוסק למשל בפעולות של קניית מדיה, מי שמתכנן אתרים רספונסיביים, שמותאמים למחשבים וגם למובייל, חייב לדעת כיצד לבצע שיווק נכון בעידן הסלולר. חשוב להחליט באיזה דרך ייראה האתר של העסק כשהוא מופיע בסלולר. חשוב להטמיע מפות שיובילו לעסק גם תוך שיתוף פעולה עם תוכנות ניווט כגון ווייז ואחרות.

חשוב לא פחות להשקיע במיתוג. חברת מיתוג תוכל לסייע במיתוג נכון, כדי שגם בסלולר ידעו מה בדיוק העסק שלכם מציע ולמה כדאי לפנות דווקא אליו. אם אתם מוכרים מזון גורמה, למשל, חיוני ששיווק יראה עד כמה אתם איכותיים ויוקרתיים. חשוב שכל מי שגולש בנייד ומגיע למשל לאתרים יוקרתיים של מסעדות, מכוניות או שעונים, יקשר גם את העסק שלכם עם מותרי היוקרה. ומה אם אתם משווקים מוצרי מזון לכל המשפחה? או שאתם מציעים מזון במחירים מוזלים? גם במקרה זה, חשוב שמאמצי השיווק ישתלבו עם מיתוג נכון, לפי התדמית הרצויה עבורכם.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מאמצי שיווק נכונים

לא לכל עסק מתחום המזון יתאימו אותם מאמצי שיווק. לא כל עסק לממכר מוצרי מזון יהיה צורך במהלך של ניהול מוניטין ברשת או בקידום ממומן. נחוצים אנשי מקצוע שידעו מה בדיוק יעשה את העבודה, בדיוק בשבילכם. חשוב לשקול פיתוח אפליקציה ייעודית ולעיתים יהיה צורך לפתח חנות ווירטואלית. כדאי לשלוט באופן בו יופיעו הפרסומות שלכם וניתן להגיע לשיתופי פעולה עם חברות כגון וויז, גוגל, פייסבוק ואחרות.

כאשר מתכננים נכון את מערך השיווק יודעים את היחס הנכון בין מודעות פרסום ובאנרים לבין שימוש בשליחת הודעות שיווקיות. גם כאן, יש לשלוח הודעות לפי הרצוי ובמינון הנכון – וניתן לבחור בין הודעות טקסט פשוטות לבין הודעות שכוללות מולטימדיה.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר