מאמרים וכתבות

שיווק ויראלי לקידום עסקים וחנויות ברזים

אחד הכלים החזקים ביותר עבור המשווק והמפרסם הינו שיווק ויראלי. זה נכון כמעט בכל תחום עסקי שניתן להעלות על הדעת, לרבות עסקים המשווקים ברזים, מקלחות וכיוצא באלה. אך מדוע סוג זה של שיווק נחשב ליעיל כל כך? ראשית, מדובר בדרך להגיע אל כמות רבה מאוד של אנשים, של קהל לקוחות אפשרי, ובתוך זמן יחסית קצר. שנית, מדובר בדרך לקידום העסק שיכולה להביא תוצאות מצוינות גם ללא השקעה כספית יוצאת דופן.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

שיווק ויראלי – ראה זה פל"א

רבים טועים לחשוב שכל הרעיון של מיתוג אישי ושל שיווק ויראלי נולד עם הקמתן של רשתות חברתיות באינטרנט. למעשה, מדובר בדרך שיווקית וותיקה, אפשר לומר אפילו עתיקת יומין. האינטרנט אומנם הפך אותה למודרנית ויעילה ומתמיד, אבל השיווק הוויראלי היה עימנו כמעט מאז ומעולם. ההבדל הגדול הוא שבעבר ניתן היה לכנות אותו בשם שיווק פל"א, כלומר שיווק מפה לאוזן.

אם נרצה להדגים זאת באמצעות עסקים עתיקים הקרובים לתחום הברזים כיום, נניח עסק לממכר כדי מים בעולם העתיק, הרי שמדובר באותן שיחות של הבאים לשוק, ואשר מחליפים דעות לגבי איכותם של הכדים. רוכשים שהיו מרוצים מהרכישה סיפרו על כך לחבריהם וכך, השמועה עשתה לה כנפיים. בתוך זמן קצר, הפך דוכן הכדים להצלחה בשיטת הפה לאוזן. אך כיום, הדברים הפכו למודרניים, והם נישאים מאדם אחד לחברו באופן הרבה יותר יעיל והרבה יותר מהיר.

פרסום וחשיפה מרבית

חברת ברזים פלונית, שתרצה להיעזר בשירותיו הטובים של יועץ שיווק באינטרנט, תרצה בוודאי לדעת כיצד ניתן לקדם את העסק במהירות. ובכן, יתכן מאוד שהיועץ ימליץ על מיתוג החנות, אולי על שיפור הלוגו וקידום בגוגל. אך אם לא יבצעו גם צעדים נוספים, וויראליים, הרי שההצלחה אולי תגיע, אבל לא תגיע מהר וגם לא בהיקף הטוב ביותר.

השיווק הוויראלי כיום הוא חלק אינטגרלי מכל מסע של שיווק ופרסום באינטרנט. התפוצה האדירה של האינטרנט, המהירות שבה ניתן להעלות תכנים לאוויר ולהפיץ אותם הלאה, מאפשרים אפילו לחנות ברזים קטנה להתפרסם בתוך זמן קצר בכל רחבי הארץ. ומדוע זה טוב? מכיוון שכך מגיעים ליותר לקוחות, כך מוצאים יותר קונים, כך מעצימים את החשיפה.

וויראלי? זה פייסבוק!

כיצד ניתן לרתום את הקידום הוויראלי לטובת העסק וגם לעשות זאת מהר ובאופן מקוון? ניתן לעשות זאת בקלות, בעזרת עוצמתן של הרשתות החברותיות. פרסום בפייסבוק? שימוש במודעות בלבד? זה טוב, אבל ממש לא מצוין. באמצעות שימוש טוב בדף עסקי, יצירת פוסטים ותגובות ברשתות החברתיות, יוצרים תהודה רחבה באמת. בזכות כלי השיתוף שקיים ברשתות החברתיות, השיווק הוויראלי יכול להגיע לאלפים של צופים ומתעניינים, לעשרות אלפים וגם ליותר מכך. בפייסבוק כל אחד יכול בקלות להגיב ולשתף מידע לגבי מותג חדש של ברזים, לגבי מקלחון מיוחד, לגבי מוצרי אינסטלציה מכל סוג.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

אמין ולא יקר

מדוע השיווק הוויראלי באינטרנט כדאי גם לחנויות ברזים קטנות? מדוע כדאי לשלב גם מיתוג אישי באינטרנט וברשתות החברתיות? כל זאת, מכיוון שמדובר בדרך זולה יחסית לפרסום, בהיקף גדול. בזכות לקוחות שמשתפים פוסטים, בזכות היכולת של הלקוחות להגיב באופן מידי לכל מידע שמפורסם בפייסבוק, עבור העסק – לא צריך להוציא הון על פרסום ושיווק. יותר מכך, ברשתות החברתיות, בזכות התהודה הציבורית, המידע נתפס כאמין יותר וכזה שאפשר לסמוך עליו. בנוסף, חנות ברזים הפעילה בפייסבוק ומתעניינת במה שיש ללקוחות לומר, תוכל בקלות לשפר ליקויים, להציע פתרונות נוספים ולהיתפס כחדשנית, אמינה ולא פחות חשוב – מאוד רלוונטית.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר