מאמרים וכתבות

איך עובד תהליך קניית מדיה באינטרנט?

כדי לפרסם מוצרים שונים וכן כדי לפרסם מותגים, חברות, או אפילו לקדם ארגונים וולונטריים או להוציא מסעי פרסום שונים באינטרנט, יש צורך לא רק להכין פרסומת טובה, סולגן מושך או מודעה יפה. לא פחות חשוב זה לבצע קניית מדיה באינטרנט. אם יש לכם אתר משלכם, שאתם רוצים לקדם, או שאתם פשוט רוצים לדעת יותר כאשר אתם פונים לחברת פרסום בעלת מומחיות מקוונת, כדאי לכם לעצור לרגע ולהבין מהו בעצם התהליך הזה, איך זה עובד ולמה צריך את זה.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

קניית מדיה באינטרנט – שטח שנועד לפרסם

יש לא מעט הסברים מלומדים שנוטים להסביר מונחים שונים באמצעות משפטים ארוכים ומילים מפוצצות. אנו בעד הסברים פשוטים ולכן, נסביר מהי קניית מדיה באינטרנט ואיך זה עובד בדרך ברורה ושווה לכל נפש.

אז מהי קניית מדיה? מה קונים ומה מקבלים? בעבר, הפרסום היעיל ביותר שהיה גם משתלם מאוד היה פרסום מודעה בעיתונות. ביחס לעלות, זה היה הרבה יותר זול מפרסום בטלוויזיה, זו הייתה הדרך הנוחה ביותר להגיע לציבור גדול של אנשים. מודעה בעיתון הגבירה מודעות, יצרה עניין, הביאה קונים ולקוחות. ומהי אותה קניה של מדיה? באופן הפשוט ביותר – זוהי קניה של שטחי פרסום רק שהללו לא נמצאים בעיתון המודפס, שיעילותו הולכת ויורדת עבור המפרסם. הפעם, שטחי הפרסום שקונים מצויים בחלל הווירטואלי, באתרי האינטרנט השונים, שנבחרים באופן מדויק.

ערוצי מדיה ופילוח

כדי להביא דברים על דיוקם, נציין שהקניה של המידה באינטרנט לא נעשית רק מול בעלי אתרים אלא מול גורמים שונים. פרסום של חנות, פרסום של מרפאה, מיתוג אישי או כל מטרה שיווקית אחרת תבוצע מול גורמים רבים ומגוונים ומולם יש להפעיל קניינות ושיתופי פעולה.

התהליך של קניית מדיה, אם כן, יתחיל בראש ובראשונה בבחירה של ערוצים ואתרים המתאימים לכם על בסיס היבטים כגון למי המוצר שאתם מוכרים נועד או לפי אופי השירות שאתם מעניקים. חשוב לא פחות – מיהם הלקוחות שמעניינים אתכם, למי אתם רוצים להגיע. למשל, אם רוצים להצליח במסע שיווק ויראלי הקניה של המדיה תתבצע מול רשתות חברתיות כגון פייסבוק, לינקידאין. אם השיווק מבוסס על תכני תמונה אפשר לרכוש מדיה באינסטגרם ואם רוצים להישען על סרטונים, אפשר לרכוש מדיה גם ביו טיוב וביתר אתרים רלוונטיים.

איפה עוד ניתן לקנות מדיה? אפשר לקיים שיתופי פעולה עם אתרים שונים, אפשר לבצע פרסום גם במנועי החיפוש (גוגל, אך גם אחרים) ויש גם פתרונות נוספים. אך האם מספיק להחליט מהו המיקום שבו רוצים להציג את הפרסום? צעד חשוב שאי אפשר בלעדיו הוא לבצע פילוח ולבדוק באיזה מקומות בעולם הווירטואלי ניתן יהיה למצוא את אותם לקוחות מיועדים שלהם אנו רוצים להציג את תכני הפרסום.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

תוצאות מיטביות, מחיר סביר

בתהליך חשוב של קניית המדיה, נהוג להיעזר באנשי מקצוע – משרד פרסום דיגיטלי. משרד שכזה אחראי לא רק לפילוח, אפיון וקניינות של מדיה. משרד שכזה אחרי לתהליך מתמשך של אופטימיזציה ובדיקת ביצועים. לאורך הדרך יש לבצע בדיקות ובקרה, להבין האם הקמפיין הנוכחי עובד ומהי בדיוק התשואה המתקבלת עבור הלקוח שעבורו רוכשים את המדיה.

לאורך הדרך מבצעים שינויים, עורכים התאמות, לעיתים פועלים על בסיס כמה מודלים של פרסום בעת ובעונה אחת. אותה חברת פרסום גם תבצע משא ומתן, אם צריך, עם בעלי אתרים לגבי המחיר עבור הפרסום. במידת הצורך, תישקל גם דרך פעולה נפרדת, של עבודה מול רשת של שותפים. בהתבסס על סטטיסטיקות ובדיקת הצלחה, תבטיח חברת הפרסום תוצאות מיטביות, במחיר סביר.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר