מאמרים וכתבות

קידום עסקים באינטרנט - להיות על המפה

על מנת שלעסקים השונים תהיה זכות קיום הם חייבים לחתור ליותר מאשר מכירות מזדמנות. על מנת להשיג הצלחה אמיתית חייב כיום כל עסק לשווק את עצמו, להישאר במודעות וגם להשיג חשיפה בקרב קהל יעד נוסף. אין ספק שבשביל לשפר את מחזור המכירות, לפרוץ לשווקים חדשים או לקדם יעדים חשובים אחרים חייבים להשקיע במהלך של קידום עסקים באינטרנט. על פי רוב, מהלך כזה נעשה בשיתוף משרד פרסום שמתמחה בעולם האינטרנט, שמכיר את כל הדרכים להצליח בו ושיודע להפיק יותר מכל שקל שמשקיע הלקוח.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מי שלא שם – לא קיים

בעולם השיווק הישן, המסורתי, מיתוג עסקי לא התייחס בכלל לעולם הוירטואלי. כיום, מי שלא ישלב במהלכי מיתוג התייחסות לאינטרנט, על מכלול הרבדים השונים שבו, יהפוך עד מהרה לבלתי רלוונטי. כאשר העיתונאות הפכה לפחות משפיעה, האינטרנט משפיע יותר. כאשר יש כל כך הרבה ערוצי טלוויזיה (מצב שונה כל כך מעידן הערוץ הראשון, היחיד) קידום עסקים באינטרנט הוא הדרך להשגת מודעות בקרב קהל יעד, בקרב לקוחות פוטנציאליים, בקרב קהל מטרה של כל יצרן, כל משווק, כל איש מקצוע. מי שלא נמצא במרחב הוירטואלי, בין אם מדובר בחנות קטנה, בין אם מדובר במשרד רואה חשבון, בנק או יבואן רכב, הופך מבחינת הגולש והלקוח לגורם שאיננו קיים.

קידום עסקים באינטרנט – בכל הערוצים

בקרב הציבור הרחב רווחות לא מעט דעות לגבי קידום עסקים באינטרנט. יש הרואים קידום מסוג זה בצורה של פרסום בפייסבוק. יש הרואים קידום מסוג זה בהקשר של דירוג מבחינת מנועי חיפוש כגון גוגל. יש הרואים קידום מסוג זה בצורה של עמידה ביעדי הקלקות או בהנעת הלקוח לביצוע פעולה (השארת פרטים באתר, רכישת מוצר, סימון לייק בפייסבוק וכדומה). למעשה, הקידום בעולם הוירטואלי צריך להיות מותאם ליעדים של כל עסק ושל כל מוצר, כאשר פעמים רבות מדובר בשילוב ובתמהיל של כמה וכמה ערוצים. בין היתר, פעילות אפקטיבית לקידום עסקים תכלול:

  • קידום בגוגל –תוך שימוש ביצירת תכנים שתואמים את הדרך שבה גוגל מדרגת את רלוונטיות האתרים השונים ובהתאם לכך מציגה אותם. אין ספק שאתרים שיופיעו בחיפוש של גולשים בעמוד הראשון או השני יהיו הרבה יותר רלוונטיים.
  • מודעות פרסומת ממומנות – שילוב של מודעות ממומנות בגוגל עצמה וכן כאלה שיופיעו באתרים שונים שבהם גולש הלקוח, על פי מאפייני העדפות גולש. מודעות יכולות להיות גם באנרים ופופ אפים, אבל יש גם מקום למודעות דינמיות ועדכניות, סרטוני פרסומת ביו טיוב וכדומה.
  • סרטוני תדמית – כאשר כל אחד יכול להעלות סרטוני תדמית לאתר, ליו טיוב, לפייסבוק ולאתרים רלוונטיים נוספים, מדובר בערוץ חשוב שכדאי לנצלו על פי הצורך.
  • קידום בפייסבוק – עולם הרשתות החברתיות יכול בקלות לחרוץ את דינו של עסק לשבט או לחסד. פעילות בפייסבוק יכולה להיות מועילה מאוד כאשר היא נעשית נכון ואם צריך – גם בשילוב דף עסקי.
  • דרכים נוספות – יש כמובן גם ערוצים וירטואליים נוספים שאפשר להשקיע בהם, ניתן להשיק אתר דינאמי, אתרים תואמי סלולר, כתיבת ערכי ויקיפדיה רלוונטיים, שיתופי פעולה עם אתרים נוספים ואף שילוב של תדמיתנות מחוץ לרשת.
לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

אפיון, מטרות ויעדים

קידום באינטרנט יהיה נכון יותר ומותאם יותר כאשר נעזרים באנשי מקצוע כגון יועץ שיווק באינטרנט. יועץ כזה יכול בהחלט להשיג אפקטיביות משופרת ותמהיל נכון יותר בשימוש בערוצים השונים שהוצגו לעיל. היועץ יוכל לתמוך באפיון הנדרש ללקוח, בהגדרת מטרות ויעדים ובחתירה להשגתם. כך גם מבצעים שיפורים נדרשים על רקע התוצאות המושגות בשטח.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר