מאמרים וכתבות

פרסום מבוסס תוצאות Performance

האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. זו עובדה. בפועל, רוב החיים שלנו מנוהלים היום בצורה וירטואלית לגמרי. בהתאם לכך, נוכחותו של הפרסום ברשת עלתה וממשיכה לעלות באופן משמעותי מרגע לרגע.

 

מעבר לחשיפה של מוצרים ומסרים, כל מפרסם מעוניין להשיג את פרטי הצרכנים הפוטנציאליים (מה שמכונה לידים) על מנת ליצור עמם קשר במגוון ערוצים רב ככל האפשר ולהפוך אותם ללקוחות בפועל. פרסום אפקטיבי הוא פרסום מבוסס פרפורמנס (ביצועים ותוצאות) שמספק לך לידים של אנשים בעלי צורך ועניין אמיתיים במוצר שלך ומבצע בקרה שוטפת על עלותם, בוחן את הכדאיות שלהם ועושה אופטימיזציה (טיוב) הן לתוכן והקריאייטיב והן לפריסת המדיה, בכל רגע נתון.

 

הדרך הנפוצה ביותר לפרסום מבוסס פרפורמנס היא פריסת מודעות אטרקטיביות ומניעות לפעולה בזירות המדיה הרלוונטיות, שהתשלום עבורן מתבצע לפי מספר הקלקות או לידים שהתקבלו. זאת אומרת, שיש ביכולתנו להבין אילו מודעות מבצעות טוב יותר ולטייב את הביצוע עד למצב שבו עלות כל קליק או ליד תהיה הכי נמוכה שאפשר.

 

באמצעות מסרים מדוייקים וקריאייטיב אדיר, מחלקת הפרפורמנס של exactive תדאג שהמודעות שלך יקבלו חשיפה מירבית בעלות מינימאלית ויניעו את הקהל הרלוונטי לך לפעולה מיידית.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר