מאמרים וכתבות

אילו פעילויות פרסום נוספות מומלץ לשלב עם שיווק ויראלי?

כמעט כולם כבר מודעים לכוח שיש לשימוש ברשתות חברתיות ולכלים של שיווק ויראלי כדרך לקדם עסקים או כדי לקדם מודעות לשירות מסוג כזה או אחר. אך האם ניתן להסתפק ביצירת רעיון וויראלי? על מנת להצליח להשיג מטרות שיווקיות, על מנת לקדם מכירות או לפרסם עסק, שירות או מוצר, מומלץ לקיים פעילויות פרסום נוספות, חשובות לא פחות.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

שיווק ויראלי ודף פייסבוק פעיל

לצד טכניקות של שיווק ויראלי חשוב לקיים דף פייסבוק פעיל. דף עסקי או כזה שנועד לקדם מטרות פרסומיות חייב להיבנות באופן מקצועי ורציני ויש לקיים בו פעילות ערה ועקבית. חשוב לזכור שאין מדובר בדף פייסבוק פרטי שאליו מעלים תמונות חביבות או קריצות לבני המשפחה או מעלים סרטון שמעלה חיוך על פני החברים. מדובר בדף שהוא חלון ראווה לעסק וחשוב מכך – זהו ערוץ תקשורת שבו ניתן לקיים תקשורת ישירה מול הלקוחות – חדשים וגם וותיקים.

את החשיבות של תחזוקת דף פייסבוק פעיל ושילובו באסטרטגיה פרסומית כוללת מבינים לא מעט עסקים ובעלי עסקים. יש אף כאלה שהפקידו את הטיפול בנושא בידי משרדי פרסום מתמחים. מכיוון שהזירה הווירטואלית ובפרט הקהילות השונות והרשתות החברתיות מהווים מרכז שוקק של החלפת דעות, רעיונות ומסרים שווקים, יש לתת לכך מקום של כבוד. שילוב של רשתות חברתיות, מסרים קליטים וטכניקות וויראליות יכולים ביחד לקדם במהירות אפילו עסקים חדשים שקמו זה מקרוב. יש להם גם יכולת להגדיל באופן ניכר את נפח הפעילות של כל עסק וותיק, לרבות עסקים בינוניים או גדולים.

מיתוג ופרסום ממומן

לצד השיווק הוויראלי שיכול לפעול במהירות רבה באמצעות שיתופים של חברים בפייסבוק, חשוב מאוד לבצע פעילות מתוכננת היטב של מיתוג עסקים. המיתוג יכול להפוך עסק שנתפס כבינוני או כאפרורי לכזה שיש לו תדמית אחרת בתכלית. ניתן למתג את העסק בכל אופן שרוצים, בתנאי שיש מודעות לקהל היעד ויש התאמה לאופי השירות או המוצר שמספקים. יש עסקים שכדאי למתג כצעירים ברוחם. יש עסקים שכדאי למתג בתור חדשניים ופורצי דרך. עסקים אחרים צריך למתג כבעלי מומחיות מיוחדת או כאמינים ומקצועיים.

אך גם מיתוג איננו סוף פסוק. במידת הצורך חשוב לשלב ניהול מוניטין דיגיטלי וגם יש להקצות מקום לפרסום ממומן. שיתופי פעולה עם גוגל, פייסבוק וערוצים אחרים שמאפשרים לקדם פרסומת בתשלום משלימים את מעטפת הפרסום הנחוצה למרבית העסקים. אך אם הדברים הללו נשמעים קלים, הרי שהמציאות רחוקה מכך. מכיוון שישנם כל כך הרבה פעילויות אונליין וכאשר יש באוויר כל כך הרבה אתרים, נחוץ יותר מאשר אתר אינטרנט מושקע בכדי להגיע ללקוחות ולשפר את המכירות.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מומחים בקידום עסקים

איך באמת משלבים את כל הכלים הפרסומיים והשיווקיים לכדי הצלחה עסקית? חשוב לבנות אסטרטגיה ברורה של קידום עסקים באינטרנט. אפשר לעשות זאת באמצעות יועצים המתמחים בכך, ואשר יודעים לשלב בין עיצוב אתרים לבין בניית סולגן, בין הקמת אתר רספונסיבי לבין קידום אורגני במנועי החיפוש.

כאשר משלבים כל זאת ביחד עם פתרונות פרסום מקיפים כגון שימוש ברשימות תפוצה, יצירת קישורים ושיתופי פעולה עם אתרי אינטרנט רלוונטיים ואף הפקה של ניוזלטר מקצועי – התמורה מגיעה. מודעות של אנשים נוספים מושגת וניתן לקבל פידבק מתעניינים או מלקוחות וותיקים לגבי הצרכים והפתרונות הנחוצים להם. בין אם מקדמים חנות לצרכי בניין, בין אם מקימים עסק לייעוץ ארגוני או מרפאת שיניים ובין אם מציעים שירות חדש של ייעוץ פסיכולוגי או כל שירות אחר – מעטפת פרסומית כוללת תביא יותר לקוחות ובמהירות.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר