מאמרים וכתבות

סל פתרונות של משרד פרסום המתאים לשיווק במדיה החברתית

לא צריך להיות יועץ שיווק באינטרנט כדי לדעת כי אחד מאפיקי הפרסום החשובים ביותר בימינו הן המדיות החברתיות ברשת – בין אם פייסבוק, בין אם יו-טיוב, בין אם אינסטגרם וישנן עוד אפשרויות רבות בהתאם לתחום הפעילות הספציפי של כל עסק ועסק. על מנת למצות את היתרונות של אפיק זה, חשוב להיעזר במשרד פרסום המתאים לשיווק במדיה החברתית ואשר נהנה מניסיון נרחב בתחום החדש יחסית והמתפתח במהירות.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

אילו שירותים מציע משרד פרסום המתאים לשיווק במדיה החברתית?

משרד פרסום המתאים לשיווק במדיה החברתית מציע מגוון רחב של שירותים ובעצם מעין סל פתרונות ממנו בוחרים את אלה האופטימליים עבור כל עסק ועבור כל קמפיין.

בכל מקרה ראשית כל מתבצע מחקר שוק, כמו בכל מסע פרסום אפקטיבי. במסגרת שיווק במדיה החברתית הדגש הוא על אפיון מדויק של קהל היעד, וזאת על מנת לדעת מהם המקומות הטובים ביותר ברשת לפגוש אותו, וכן מציאת הייחוד של העסק – על מנת לבדל אותו ממתחריו, שכן אחד הפקטורים המשמעותיים ביותר להצלחה ברשתות החברתיות הוא ייחוד ובולטות.

סל הפתרונות ממנו בוחרים את המתאימים ביותר כולל בין השאר יצירת דף עסקי בפייסבוק והפעלתו באופן שוטף כך שימשוך אליו גולשים רבים, ערוץ יוטיוב עם סרטונים בעלי פוטנציאל ויראלי, הקמת בלוגים באתרים ייעודיים בהתאם לתחום פעילות העסק ותחזוקה שוטפת שלהם (כלומר העלאת תכנים בעלי ערך אמיתי שימתגו את העסק כאיכותי וימשכו אליו לקוחות פוטנציאליים), תפעול חשבון אינסטגרם (אופציה רלוונטית במיוחד לעסקים שעבורם המשוואה "תמונה טובה שווה אלף מילים" נכונה במיוחד), פעילות מושכלת בלינקדאין (ובפרט יצירת שיתופי פעולה מעצימים) ועוד.

המאפיינים העיקריים של פעילות פרסומית במדיה החברתית

לשיווק במדיות החברתית שני יתרונות משמעותיים במיוחד: רמת המעורבות הגבוהה של הגולשים והאמינות הרבה יחסית המיוחסת לפרסומים (ואפילו כשמדובר בפרסומות). מצד שני חשוב לזכור שעל מנת ליצור רמת מעורבות גבוהה אצל הגולשים – שבסופו של דבר מתורגמת הן לפוטנציאל גדול יותר להפוך ללקוחות, ולא עוד לקוחות אלא לקוחות קבועים כמו גם כאלה שממליצים לחבריהם ובכך מסייעים לכם להרחיב את מאגר הלקוחות – נדרשת מחויבות גם מכם, ובהתאם משרד פרסום המתאים לשיווק במדיה החברתית הוא כזה שחושב לטווח ארוך ואמון על יצירת אסטרטגיה מושכלת והוצאתה לפועל.

בנוסף נדרשת ממשרד פרסום שכזה יכולת גבוהה במיוחד ליצור אינטראקציות מוצלחות עם הגולשים, כאלה שיגרמו להם לרצות לחזור אל דף הפייסבוק של העסק, לצפות בעוד סרטונים שלו, לעקוב אחרי הבלוג שלו וכו' – ולשם כך נדרשות הן הבנה מעמיקה לגבי התנהגות גולשים והעדפותיהם והן יכולת ליצור תכנים מקוריים ומעוררי מעורבות ומחויבות.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

למה חשוב להיות מעודכן במיוחד כשמשווקים במדיה החברתית?

משרד פרסום שמתמחה בשיווק במדיה חברתית חייב להיות מעודכן כל הזמן במתרחש ברשת, אפילו יותר ממשרד פרסום אינטרנטי באופן כללי, וזאת משתי סיבות עיקריות: ראשית, המדיות החברתיות משתנות כל העת, וכך למשל רשת חברתית טרנדית ופופולארית היום עשויה למשוך אליה מעט מאוד אנשים בעוד שנה ועל כן להפוך לאופציה שלא כדאי להשקיע בה משאבים רבים; ושנית, שינויים טכנולוגיים משמעותיים משפיעים במידה ניכרת על הדרכים בהן כדאי לפנות לגולשים.

דוגמה טובה לכך היא מהפכת הסמארטפונים, שבין השאר הפכה את המרכיב של שיווק סלולרי לחשוב במיוחד. המדיה החברתית באופן כללי נהנתה מצמיחה של ממש בזכות היותה נגישה בכל מקום ובכל זמן בסמארטפונים, ועוד השפעה של הטלפונים החכמים היא עליית חשיבותן של מדיות חברתיות מבוססות מיקום – עוד נושא שעל משרד פרסום המתאים לשיווק במדיה החברתית לקחת בחשבון בעת תכנון קמפיין.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר