מאמרים וכתבות

היתרונות של משרד פרסום באינטרנט

ההשקעה בפרסום באינטרנט נמצאת מזה מספר שנים במגמת עלייה משמעותית, וכך היה גם ב-2014: הסכום הכולל שהושקע באפיקים השיווקיים השונים שמציעה הרשת – גוגל, פייסבוק, דיספליי (הבאנרים הישנים והטובים), וידיאו ביו-טיוב, שיתופי פעולה למטרות שיווק וקידום תוכן באמצעות מערכות ייעודיות דוגמת זו של אאוטבריין) – עמד על כ-818 מיליון ש"ח, כך עפ"י הערכות של גורמים מקצועיים. סכום זה מהווה עלייה מרשימה ביחס ל-2013, בשיעור של 24%, ומעמיד את חלקו של האינטרנט בכלל עוגת תקציבי הפרסום על 22%, צמוד צמוד לעיתונות המסורתית – כך שאך טבעי הוא שגם הביקוש לשירותיו של משרד פרסום באינטרנט יילך ויתגבר.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

העתיד של הפרסום שייך לאינטרנט (וגם ההווה)

בארה"ב, עקף האינטרנט את העיתונות כבר ב-2010 מבחינת היקף הפרסום בו, ובשנת 2014 עמד הסכום הכולל של ההשקעה בשיווק ברשת על כמעט 50 מיליארד דולר (!). לא רק הסכום מרשים, אפילו ביחס למעצמת ענק כמו ארה"ב, אלא גם שיעור העלייה: 16%, וכך גם המגמה שכן 2014 הייתה השנה החמישית ברציפות שבה שיעור העלייה בהיקפי הפרסום ברשת האינטרנט היה דו ספרתי.

בישראל צועדים בעקבות ארה"ב בתחומים רבים וכך גם בכל הקשור לשיווק, ועל כן קרוב לוודאי שגם בארץ נראה יותר ויותר תקציבי שיווק מופנים לאינטרנט – בשורה טובה לא רק למי שבבעלותו משרד פרסום באינטרנט או למי שעבודתו היא יועץ שיווק באינטרנט, אלא גם למפרסמים שנהנים מקמפיינים אפקטיביים יותר ואפילו לציבור הרחב, שזוכה לפרסומות מותאמות אישית לצרכיו והעדפותיו וכך הוא יכול להגיע למוצרים ושירותים רלוונטיים עבורו ובמחירים אטרקטיביים.

משרד פרסום באינטרנט או משרד פרסום עם מחלקת דיגיטל?

משרדי הפרסום האינטרנטיים נחלקים לשניים: אלה שמלכתחילה התמקדו בתחום הדיגיטל ובהתאם רכשו יכולות רבות וניסיון נרחב בכל הקשור לשיווק אינטרנטי וקמפיינים אינטראקטיביים, ומשרדי הפרסום המסורתיים שהבינו כי אי אפשר עוד להתעלם מהאינטרנט כאפיק שיווקי ופתחו מחלקות דיגיטל.

באופן טבעי הסוג הראשון של משרדי פרסום באינטרנט נהנה מיתרון משמעותי על פני השני, שכן הם צמחו ברשת ומכירים אותה, על פניה השונות (קידום אורגני, רשתות חברתיות, דפי נחיתה ועוד ועוד) היכרות אינטימית ומעמיקה – כך שלמי שמחפש משרד פרסום לשם יצירת קמפיין אינטרנטי מצליח באמת כדאי לתת עדיפות לחברות האינטרנטיות.

גם למי שעיקר תקציב הפרסום שלו עדיין מופנה לאפיקים המסורתיים (טלוויזיה, רדיו, עיתונות מודפסת, שלטי חוצות) כדאי לבחון את האופציה של משרד פרסום שצמח באינטרנט, שכן העתיד כאמור שייך לשיווק אונליין ומי שיתמהמה להבין זאת יישאר מאחור.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

אילו שירותים מציעים משרדי פרסום באינטרנט?

משרד פרסום באינטרנט מציע סל פתרונות שיווקיים מהם כל לקוח בוחר, תוך מחשבה משותפת עם אנשי המשרד, את אלה המתאימים לו ביותר.

בין השאר מציעים משרדי הפרסום האינטרנטיים שירות מיתוג עסקי כמו גם מיתוג אישי (שהרי בעסקים רבים הבעלים או המנהלים מזוהים איתם ומקרינים על עוצמת המותג), בניית אתרים ודפי נחיתה (כולל כאלה המותאמים למובייל, בשים לב לכך שגוגל כמו גם מנועי חיפוש אחרים מייחסים חשיבות הולכת וגדלה להתאמה לגלישה סלולרית), קידום אתרים אורגני (הידוע בשם SEO ומאפשר למשוך לאתר לקוחות פוטנציאליים כמו גם למצב את העסק שמאחורי האתר כמוביל בתחומו), יצירת סרטוני וידיאו מכל הסוגים (בין אם שיווקיים ובין אם כאלה המעניקים ידע עדכני או טיפים יקרי ערך, כשגם סרטונים אלה בסופו של דבר תורמים לתדמיתו של העסק ומושכים אליו לקוחות), שיווק ברשתות החברתיות הרלוונטיות ועוד ועוד.

עוד מציע, במידת הצורך, משרד פרסום באינטרנט את האופציה הקלאסית של שיווק ברשת: באנרים – כולל קופירייטינג למודעה, רכישת מדיה באתרים רלוונטיים וביצוע אופטימיזציה שוטפת לקמפיין.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר