מאמרים וכתבות

היתרונות של משרד מיתוג וההשפעה על צמיחת העסק שלך

בימינו כל עסק בכל תחום כמעט מוצא עצמו מתחרה בלא מעט עסקים אחרים על תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים וכמובן גם על הכסף שלהם. הבסיס להצלחה הוא כמובן מוצר/שירות איכותי שמספק מענה מוצלח לצורך אמיתי, אבל זהו רק בסיס להצלחה ולא ערובה לשגשוג, שכן גם אם יש לכם את המוצר המושלם ואתם מציעים אותו במחיר אטרקטיבי, אין פירוש הדבר שצפויה לכם הצלחה ודאית. הסיבה לכך היא שבעולם של ימינו כל אדם חשוף לכמות אינסופית של אינפורמציה וגירויים, כך שייתכן שגם מי שעשוי להיתרם עד מאוד מהמוצר שלכם או מהשירות שלכם כלל לא יהיה מודע לקיומו. הפיתרון לכך הוא כמובן פרסום ושיווק, ובמסגרת הפרסום והשיווק ישנה חשיבות רבה לתהליך מיתוג עסקים מקצועי ומדויק – שמבוצע על ידי משרד מיתוג איכותי.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מה כולל מיתוג עסקי?

מיתוג (מקור המילה אגב הוא הלחם של שתי המילים "מוצר" ו"תג", ובאנגלית המילה היא Branding) הינו זיהוי עסק (או ליין מסוים של מוצרים/שירותים או אפילו מוצר ספציפי) עם ערכים.

המטרה של מיתוג חברה הינה לזהות אותה עם ערכים מסוימים, כמובן חיוביים, ובכך לבדל אותה ממתחרותיה ולהפוך אותה לזכירה – כך שבכל פעם שלקוח פוטנציאלי ירצה לרכוש מוצר מתוך המוצרים שהיא מציעה, השם שלה יצוץ בתודעתו, בהקשרים חיוביים, ונטיית הלב שלו תהיה אכן לרכוש ממנה את המוצר הדרוש לו (או להזמין אצלה את השירות המבוקש מבחינתו).

על מנת ליצור את החיבור בין הפעילות העסקית של חברה מסוימת לבין הערכים הרצויים יש תחילה להבין מהם הערכים הרצויים – הן על סמך מאפייני החברה, החזון של בעליה ותפישת העולם שלהם (כלומר מה חשוב להם להדגיש), הן על סמך הערכים שעשויים לחפש לקוחות פוטנציאליים (לדוגמה אמינות, חדשנות, איכות, תרומה לחברה ולסביבה ועוד) והן על סמך ההבדלים בין החברה הממותגת לבין מתחרותיה העיקריות.

כמובן שלשם כך נדרש חקר שוק מעמיק, על מנת לזהות את היתרונות (וגם החסרונות) של החברה אותה רוצים למתג; להבין במה היא נבדלת ממתחרותיה, מהן נקודות התורפה שלה ומהם המאפיינים שמקנים לה יתרון על פני המתחרות; ולאפיין את קהל היעד הרלוונטי כדי לדעת איך ליצור איתו חיבור נכון.

לאחר עבודת ההכנה וגיבוש האסטרטגיה המיטבית עוברים אנשי משרד מיתוג לשלב הבא והוא הוצאה לפועל של התכנון, כלומר נקיטת שורת פעולות שייצרו את הזהות בין החברה (או המוצר) לבין הערכים שנמצאו כאידיאליים.

משרד מיתוגסינרגיה מנצחת

המאפיין העיקרי של חברת מיתוג ופרסום הוא הצורך באנשי מקצוע מיומנים בכמה תחומים, כך שתיווצר סינרגיה מנצחת – שכן תהליך מיתוג נשען הן על גיבוש אסטרטגיה (ולשם כך נדרשים אנשי אסטרטגיה מיומנים), הן על יצירתיות (אנשי קריאייטיב), הן על גיבוש שפה ויזואלית כחלק מהמיתוג והן על שיווק באפיקים השונים הקיימים כיום.

מיתוג אישי כחלק ממיתוג עסקי

במקרים רבים חלק בלתי נפרד מהמיתוג העסקי יהיה מיתוג אישי באינטרנט – כלומר זיהוי בני האדם שמאחורי העסק (בין אם בעלים, בין אם מנהלים בכירים ובין אם דווקא עובדים בדרגים הנמוכים יותר) עם הערכים המבוקשים. בפרט כך הדבר בתחומי פעילות שבהם חשוב המוטיב האנושי.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

איך מיתוג העסק מוביל לצמיחה?

תהליך מיתוג מושקע ואיכותי תורם לכל סוגי העסקים, כולל אלה הקטנים, בשתי דרכים עיקריות: ראשית, הוא מסייע להם להבין מהן נקודות החוזקה שלהם ואיפה עליהם להשתפר ובכך משביח את ההתנהלות השוטפת; ושנית, פרסום באינטרנט לעסקים קטנים (או גדולים) במסגרת מיתוג מבטיח לא רק חשיפה משתלמת במיוחד אלא גם כזו שמותירה חותם לטווח הארוך, כך שהצמיחה לא תהיה נקודתית אלא לטווח הארוך.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר