מאמרים וכתבות

האם גודלו של משרד פרסום קובע את המומחיות שלו?

כל עסק חדש שרוצה להתחיל את דרכו ברגל ימין זקוק לסיוע של משרד פרסום, גוף שיכול למקד את דרכי הפרסום, השיווק והפנייה ללקוחות פוטנציאליים. גם עסקים שאינם חדשים, אפילו עסקים וותיקים, חייבים להיעזר באנשי פרסום מקצועיים כדי לשמור על נתח השוק שלהם, כדי להתרחב, כדי להגיע למודעות של לקוחות חדשים ולא פחות חשוב – כדי לא להישאר מאחור ביחס למתחרים.

אבל איזו חברת מיתוג ופרסום תוכל לעשות את המקסימום עבור לקוחותיה? האם כדאי לבחור בהכרח את משרד הפרסום הגדול ביותר? האם רק משרד פרסום גדול מאוד יכול לבצע את מלאכתו נאמנה? לכאורה, התשובה המתבקשת היא חיובית, אבל מתברר שהמציאות יותר מורכבת מכפי שנדמה. כדי לדעת באמת מהי המומחיות של משרד הפרסום וכדי לדעת באמת האם הוא יתאים, כדאי לשים לב גם לכמה מאפיינים נוספים.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מקצועיות משרד פרסום ולקוחותיו

כל מי שמחפש משרד פרסום טוב יעשה נכון אם יתייחס למקצועיות של המשרד. איך בודקים את מידת המקצועיות שלו, את המומחיות שלו? בין השאר כדאי לבדוק אילו לקוחות בדיוק נהנו משירותיו של משרד הפרסום ומה דעתם עליו. לא חייבים להיות משרד מאוד גדול כדי לספק תועלת ניכרת עבור הלקוח. אם ברור שאותו משרד שמעניין אתכם סיפק את צרכי הלקוחות הקיימים שלו ועשה זאת על הצד הטוב ביותר – הרי ניתן להסיק מכך שמדובר בגוף מקצועי ואיכותי. השאלה אם המשרד הינו גדול מאוד, בינוני או אפילו קטן יכולה, אם כן, להיות בעלת משמעות, אך יש משמעות גם להיבטים נוספים.

מומחיות בשיווק ווירטואלי

מכיוון שהרבה מאוד מאמצי פרסום, שיווק, קידום מכירות ומיתוג מושקעים היום בעולם הווירטואלי, באינטרנט, הרי שיותר משאלת הגודל עולה שאלה אחרת. האם המשרד יודע לעשות את הטוב ביותר בחשיפה לגולשים ובשיווק מקוון. משרד פרסום באינטרנט לא חייב להיות גדול מאוד בכדי להצליח בשיווק ווירטואלי, מקוון. הדבר החשוב יותר הוא שעובדי המשרד יהיו בקיאים בחוקי הקידום באינטרנט, שהם שונים לחלוטין מאותם חוקי פרסום שמכירים בחברות הפרסום הוותיקות, המסורבלות. קידום אונליין מבוסס על יצירתיות ומומחיות בתעבורת גלישה, קידום תוך שימוש באתרים רספונסיביים ושימוש מעולה ברשתות חברתיות.

מומחיות ופרויקטים קודמים

גם מי שמחפש משרד פרסום דיגיטלי יוכל לעשות זאת בצורה מושכלת אם יבדוק אילו פרויקטים קודמים דומים קודמו בהצלחה במשרד. למשל, מי שרוצה לקדם עסק לשיווק מוצרי כתיבה, עסק בגודל בינוני עם חנות מקוונת, ירצה לדעת שמשרד הפרסום שמעניין אותו קידום פרויקטים דומים מבחינת היקף פעילות. גם משרד גדול מאוד שלא עסק בפרויקטים קודמים דומים באופן כשלהו, לא תמיד יציע את התועלת הגבוהה ביותר. משרד שניהל תקציבי פרסום וקידם פרויקטים דומים – יצליח יותר גם עבור לקוחותיו החדשים.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מדד הצמיחה והגידול

מי שמחפש משרד לצורך קידום עסקים באנטרנט ומי שמחפש אנשי שיווק מעולים צריך להתייחס גם למדד הצמיחה והגידול. למה בדיוק הכוונה? ראשית, הכוונה לצמיחה של משרד הפרסום עצמו. משרד פרסום שגדל במהלך השנים מבוסס בדרך כלל על הצלחה מתמשכת, שמשחקת לטובת לקוחותיו. לכן, אין ספק שמשרד פרסום טוב לא יכול להיות גוף שקופא על שמריו לאורך זמן. בנוסף לכך, יש לבחון את מדד הצמיחה והגידול של לקוחותיו השונים של המשרד. במידה וניתן לראות שהלקוחות השונים של משרד הפרסום זכו להצלחה עסקית ולגידול במכירות, הרי שמדובר ללא ספק במשרד בעל מומחיות גבוהה ויכולת להציע תועלת של ממש עבור הלקוחות השונים.

 

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר