מאמרים וכתבות

האם רופאים צריכים ניהול מוניטין ברשת?

רופאים לומדים את המקצוע היוקרתי אך התובעני במשך שש שנים המחייבות השקעת משאבים רבים, עוברים עוד שנת סטאז' רצופת אתגרים, עושים לילות כימים בתנאים לא פשוטים ותחת לחץ נפשי ופיזי, נדרשים לעוד 4 עד 6 שנות התמחות מפרכות כדי להפוך למומחים בתחומם וגם אז לא מפסיקים ללמוד, להשתתף בהשתלמויות ולשכלל את יכולותיהם כדי להפוך לאנשי המקצוע הטובים ביותר שיש ולכאלה שמצליחים לשפר את בריאותם ורווחתם של הפציינטים שלהם, גם במקרים שנראים אבודים – ובסופו של דבר כל המוניטין שלהם עלול לרדת לטמיון בן לילה במחי כתבה אחת לא מפרגנת או אפילו תגובה המכפישה אותם בפורום כזה או אחר ושגוגל תציג לעיני כל לנצח.

רופאים ששמם הטוב חשוב להם ושלמעשה הוא זה שמושך אליהם מטופלים, חייבים לפיכך ניהול מוניטין ברשת, וכמובן כדאי שהוא יתבצע על ידי משרד פרסום בעלת ניסיון בתחום זה.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מי שמחפש רופא מחפש אודותיו מידע

מי שזקוק לרופא מחפש אודותיו מידע, ואם בעבר הדרך להגיע לרופאים איכותיים הייתה על סמך המלצות מפה לאוזן הרי שבימינו המקום לחפש בו מידע הוא האינטרנט. בפרט כך הדבר כשאנחנו מחפשים רופא מומחה, אבל גם מי שמתלבט לאיזה רופא ילדים לפנות כשלזאטוט שלו יש שפעת מחפש לא פעם מידע ברשת אודות רופאי ילדים באזורו, ובאופן כללי המגמה היא של יותר ויותר שאילתות אודות רופאים ספציפיים.

בסקר מקיף שנערך בארה"ב ובקנדה דיווחו 32% מהנשאלים כי במהלך 2013 חיפשו באינטרנט ביקורות על רופאים, וזאת לעומת קצת יותר מ- 20% שנה קודם לכן. גם מבחינת החיפושים באופן כללי אחרי רופאים נרשמה מגמת עלייה, מ- 27% בשנת 2012 ל- 35% ב- 2013, ומאחר שמי שמחפש מידע על רופא מסוים ונתקל בכתבה שלילית אודותיו מן הסתם יעדיף לפנות לרופא אחר הרי שקל להבין מדוע ניהול מוניטין ברשת עשוי להיות חיוני מאוד לרופאים.

רק לשם השוואה: לעומת הנתון לפיו אחד מכל 3 בני אדם חיפש ברשת ביקורות על רופאים, הרי שפחות מ- 30% חיפשו ביקורות על מלונות, אכסניות וכו' ורק כ- 15% חיפשו ביקורות על אנשי מקצוע דוגמת שרברבים וכו' – והסיבה ברורה: אמנם לא נעים ליפול על אינסטלטור רשלן או שלא מגיע בזמן, אבל בחירה ברופא שנתפש כלא אמין או כבעייתי מסיבה זו או אחרת עלולה לגרום לנזק חמור במיוחד, ועל כן כדאי יותר להשקיע זמן בחיפוש פרטים אודותיו.

מטופלים נקמנים                                                                       

סיבה נוספת בגינה רופאים זקוקים במקרים רבים יותר מאנשי מקצוע אחרים לניהול מוניטין ברשת הוא חוסר שביעות רצון של מטופלים, שעלולים לרצות לנקום ברופא שטיפל בהם, גם אם הוא התנהל באופן מקצועי לחלוטין ותוך מסירות מוחלטת.

אינסטלטור מקצועי ומהימן יגיע בזמן ויבצע את התיקון הדרוש לשביעות רצונם המלאה של לקוחותיו. רופא מומחה יעשה את המקסימום עבור הפציינטים שלו אבל כפי שמתחייב מאופי המקצוע אין ערובה לתוצאה שתספק את הפציינט, גם אם הרופא פעל ללא רבב ומעל ומעבר, והדוגמה הטובה ביותר היא ניתוח פלסטי מוצלח שבגלל ציפיות לא ריאליות (גם לאחר שהמנתח הפלסטי הבהיר למנותח את המצב) גורר אי שביעות רצון וביקורות שליליות על אותו רופא בפורומים שונים.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

איך מתבצע ניהול מוניטין ברשת לרופאים?

ניהול מוניטין ברשת לרופאים יש לבצע באופן מושכל על ידי משרד פרסום או חברת מיתוג המתמחה בכל הקשר בפרסום באינטרנט או אפילו מיתוג עסקי.

על מנת לדחוק את האזכורים השליליים אודות הרופא מהדף הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל ואחורה ככל האפשר נוקטים אנשי המקצוע בתחום מספר פעולות, ובראשן פרסום תכנים המבליטים את הישגי הרופא וסוקרים את פועלו המוצלח, וקידום אותם תכנים, כך שמי שמחפש מידע אותו רופא ייחשף אליהם.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר