מאמרים וכתבות

פרסום בפייסבוק

פייסבוק אמנם החלה את דרכה, והתפרסמה, כרשת חברתית, אבל עד מהרה היא נכבשה, לפחות חלקית, גם על ידי בעלי עסקים וכיום פרסום בפייסבוק הוא חלק מהותי וכמעט בלתי נפרד משיווק באינטרנט.

לפרסום בפייסבוק יתרונות משמעותיים, ובראשם העלות הזולה יחסית, האמינות הגבוהה ממנה נהנה האתר ושמשפיעה גם על הפעילות העסקית בו והפוטנציאל הוויראלי של פרסום שכזה (החלום הרטוב של כל איש מקצוע בתחום השיווק באינטרנט). הפעילות הפרסומית ברשת החברתית כוללת הן דפים עסקיים, הן מודעות והן מימון קידום תכנים ספציפיים.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

יתרונות הפרסום בפייסבוק

לפרסום בפייסבוק ישנם כאמור מספר יתרונות משמעותיים:

* האפשרות ליצור סביב העסק קהל אוהדים, שמעצם השהות שלו ברשת החברתית נחשף לתכנים ולמסרים של העסק, כשלרובם הוא נחשף אוטומטית (ללא צורך להקליק על מודעה או על תוצאה ספציפית בגוגל, או לפתוח מייל שיווקי).

* אינטראקטיביות – הפרסום בפייסבוק מאפשר אינטראקציות מיידיות ושוטפות עם גולשים, הן כאלה שהם כבר לקוחות של העסק והן כאלה שהם לקוחות פוטנציאליים. שימוש נכון באופציה זו תורם רבות לתדמית העסק והופך אותו לבר סמכא בתחומו כמו גם נגיש לקהל הרחב וכזה האמון על מתן שירות ברמה גבוהה.

* באזז – פרסומים מדויקים הכוללים מידע יקר ערך נהנים מבאזז רב ומתפוצה ויראלית שכן ברגע שמישהו בוחר לעשות LIKE או לשתף פרסום כלשהו, גם חבריו נחשפים לפרסום זה, ולא רק שהם נחשפים אליו אלא שה- LIKE או ה- SHARE מהווים בעצם המלצה אובייקטיבית ואפקטיבית מאוד.

* מבין כלל אפיקי השיווק באינטרנט, הפרסום באתר שהקים מארק צוקרברג ב- 2004 ושבשנת 2012 כבר הכיל למעלה ממיליארד דפים פעילים של משתמשים שונים (מתוכם חצי מיליארד פעילים מדי יום!) הוא אחד הזולים ביותר, בוודאי ביחס לתמורה.

* אפשרויות הפילוח של הפרסום ברשת החברתית הפופולארית משוכללות מאוד, עובדה המאפשרת לבעלי עסקים להשקיע בצורה מדויקת את המשאבים השונים ובראשם כסף. גם הדוחות המפורטים המאפשרים מעקב צמוד מסייעים בתכנון מושכל של כל קמפיין פרסומי.

אפיקי הפרסום השונים בפייסבוק

למה שווה להשקיע בפרסום בפייסבוקסוג אחד של פרסום בפייסבוק הוא דף עסקי – המקבילה השיווקית של הפרופיל האישי.

בדף זה ניתן לפרסם טיפים מועילים בתחום הפעילות של העסק (על מנת למצב אותו כמוביל, ובעיקר ככזה ששמח להעניק ללקוחותיו ידע יקר ערך גם ללא תמורה), להכריז על מבצעים שונים שנערכים מעת לעת, לקיים דיונים בנושאים המשיקים לתחום הפעילות, להזמין את החברים (ואת החברים של החברים, והחברים של החברים של החברים וכך הלאה) לאירועים שונים בקלות ובנוחות, ובעצם לשמור על קשר רציף וחיובי מאוד עם הלקוחות הקיימים והעתידיים.

אופציה נוספת היא מודעה, תמציתית מאוד ובשילוב תמונה, המפנה לדף העסקי בפייסבוק (בין אם באופן כללי ובין אם לרכיב ספציפי שלו) או לאתר של העסק – מודעה זו, שצורת התשלום עבורה היא בהתאם למספר ההקלקות עליה (ועם מגבלת תקציב מקסימלי), נועדה למשוך מתעניינים שעשויים להפוך ללקוחות.

אפשרות שלישית היא קידום ממומן של פוסטים ספציפיים. על פי מחקרים עדכניים, לשיטה זו אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד ביחס לשיווק באינטרנט באופן כללי, ובפרט כשמדובר בפוסטים בעלי ערך מוסף.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

איך להפיק את המקסימום מהפרסום ברשת החברתית?

על מנת שהפרסום בפייסבוק אכן יהיה אפקטיבי, מומלץ להקפיד על עדכון בתדירות גבוהה של הדף העסקי ועל מתן ערך מוסף אמיתי לגולשים (הדרך הטובה ביותר לגרום להם לשוב שוב ושוב לדף שלכם וכן להזמין עוד ועוד חברים).

את המודעות מומלץ ללוות בתמונות שמושכות מייד את תשומת הלב של הגולשים (שכידוע מוצפים באינספור גירויים ברשת), וכן כדאי לעקוב באופן שוטף אחר התוצאות של אחד מרכיבי הפרסום בפייסבוק כדי לדעת איך לחלק את המשאבים.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר