מאמרים וכתבות

מיתוג אישי באינטרנט לבניית תדמית מקוונת חיובית

המושג מיתוג מתייחס בדרך כלל למשמעות שנותנים אנשים למוצר מסוים. לעיתים אחרות, המיתוג מבסס מעמד של קו שלם של מוצרים או אפילו של חברה גדולה. יחד עם זאת, מומחים מדברים כיום על משמעות נוספת של מונח זה, בהקשר הפרסונלי האישי. יותר מכך, יש כיום עולם שלם של משמעותיות והיבטים כוללים של מיתוג אישי באינטרנט. על מנת להשיג זאת יש להבין לא רק מה צריך לעשות אלא גם מי זקוק לכך ומדוע זה חשוב כל כך.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

מי צריך מיתוג אישי באינטרנט

באופן פשוט, ניתן להגדיר מיתוג אישי כדרך נכונה יותר לעצב את האופן שבו תופס הציבור או קהל מטרה אדם מסוים. לכאורה, מיתוג אישי באינטרנט אמור להתאים בעיקר לטיפוסים מוחצנים, נרקיסיסטיים וכן לאנשים ממקצועות הבידור וסלבריטאים למיניהם. למעשה, יש לכך חשיבות גם לאנשים רבים אחרים, לאו דווקא שחקנים או פוליטיקאים מקצועיים. אנשי שיווק, בעלי משרדים ועצמאיים, אנשים בתפקידי מפתח ולמעשה כל מי שמודע לכך שכולם חשופים לעין הציבור באינטרנט ובפייסבוק עשוי לחפוץ במיתוג מסוג זה. כל מי שרוצה להיות מקובל יותר מבחינה חברתית, אפילו אנשים שרוצים לשפר את הסיכוי שלהם למצוא עבודה ולפתח קשרים בין אישיים בעולם הווירטואלי ירוויחו לא מעט ממיתוג במובן הפרסונלי, האישי.

מדוע זה חשוב

החשיבות של מיתוג אישי באינטרנט רלוונטית מאוד בהקשר האישי והעיסקי, ויש לכך לא מעט סיבות. סיבה מרכזית לכך הינה שכיום קל כל כך למצוא מידע ופרטים על כל אחד כמעט באינטרנט וברשתות החברתיות. כאשר פוגשים אנשים חדשים, אפילו בני זוג פוטנציאליים ולא רק כאשר מחפשים ספק שירותים או מקום עבודה, מקובל לבצע בדיקה זריזה בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר. על פי התוצאות ועל פי המידע שמוצאים שופטים את מושא החיפוש.

מחפש עבודה, למשל, שרוצה לעבוד במשרד פרסום, מפתח אפליקציות או כעורך דין, לא צריך להתפלא אם לפני ראיון העבודה המעסיק מנסה להכיר אותו באמצעות גוגל ופייסבוק. גם תהליך הפוך מתקיים כמובן, כאשר מועמד לעבודה מחפש פרטים אישיים לגבי מנהלים ובכירים במקום העבודה המיועד. הדבר חשוב שבעתיים בהקשר העסקי, כאשר אנשים מעדיפים לעשות עסקים עם אנשים בעלי פרופיל מקוון חיובי. משום כך, אין ספק שבניית דף עסקי בפייסבוק שמבסס גם תדמית אישית חיובית וממתג את האדם שמאחורי העסק היא צעד לא רק חכם אלא פשוט מתבקש.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

כיצד מבצעים מיתוג מקוון

כעת ניתן לעבור לשאלה לא פחות חשובה – כיצד מבצעים מיתוג מקוון ברמה האישית? האם הדרך היחידה לצורך כך היא להיעזר באנשי מקצוע? התשובה לכך אינה אחידה והיא בהחלט תלויה באדם עצמו ובמטרה שהמיתוג אמור להשיג. כאשר מדובר במיתוג של אדם כאיש מקצוע או אדם המוביל עסק, פוליטיקאי או סלבריטאי ואף שחקן מתחיל או דוגמנים – משרד פרסום הוא כמעט מתבקש מאליו. במקרים אחרים – אפשר בהחלט לנקוט בצעדים שונים באופן עצמאי, אך יש לעשות זאת עם הרבה התמדה.

דף הפייסבוק, למשל, צריך להיות מעוצב היטב, להכיל פוסטים איכותיים ותמונות ייצוגיות ולא רק מיצגים סתמיים ובוודאי שלא מביכים. במידה וישנו אתר אישי או עסקי – אין ספק שהוא צריך להיות עדכני ולא רק מעוצב נכון ובאופן יפה. גם בלוג אישי או מאמרים שהאדם מפרסם וחוות דעת שהוא מספק בהחלט משפיעים על האופן שבו תופסים אותו אנשים אחרים וכך גם רשימת הישגים אליהם הגיע. במידה ומתקשים – חברת מיתוג בהחלט תוכל לסייע במיתוג באופן מקצועי, איכותי ובדרך שתיראה טבעית, מוצלחת ומאוד חיובית.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר